En mensen die gewoon helemaal niks met opa hebben. Dat is toch wel het gros.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:07 schreef Houtvester het volgende:
[..]
mzzzz nou ik gooi maar ff een doos kleenex naar binnen ,tja het valt allemaaal niet mee natuurlijk.
kijk je heb opa voorstanders en opa tegenstanders en allen hebben een eigen mening ..
Tja die komen hier normaliter nooitquote:Op zondag 22 juli 2012 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En mensen die gewoon helemaal niks met opa hebben. Dat is toch wel het gros.
wel hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 03:04 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Tja die komen hier normaliter nooit
quote:Op zondag 22 juli 2012 09:45 schreef Lavenderr het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen, afgelopen met het gespam naar allerlei chats.
Geen persoonlijke aanvallen of sneren, geen nabeschouwingen over de ruzies op andere chats, het gaat hier gewoon over een opa die in een stoel zit , zijn vrouw, zijn vogel Ajax en wat ze eten.
Have fun
Wat nou? bespeur ik hier een licht denigrerende ondertoon betreffende onze Oop?quote:Op zondag 22 juli 2012 09:45 schreef Lavenderr het volgende:
Geen persoonlijke aanvallen of sneren, geen nabeschouwingen over de ruzies op andere chats, het gaat hier gewoon over een opa die in een stoel zit , zijn vrouw, zijn vogel Ajax en wat ze eten.
Have fun
Hij is idd buitengewoon.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat nou? bespeur ik hier een licht denigrerende ondertoon betreffende onze Oop?
Gewoon een opa tss...
Ohhjee, U bent veels te lievv voor dit topic merk ik al...quote:Op zondag 22 juli 2012 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is idd buitengewoon.
Veel te jong nog om zich al als een opa te gedragen.
Maar niet denigrerend bedoeld hoor.
Kan daar ook aan toegevoegd worden geen vreemde emoticons van ander foraquote:Op zondag 22 juli 2012 09:45 schreef Lavenderr het volgende:
Have fun
We hebben genoeg emoticons hier zou je denken he , dus laten we die gebruiken.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:37 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Kan daar ook aan toegevoegd worden geen vreemde emoticons van ander foraen als ze al geplaatst worden dan met een berichtje erbij wat over opaatje gaat
IDD als ik aan een opa denk dan is het deze das pas een stoere opa ..is 92 heeft verschillende wijngaarde die hij zelf onderhoud.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is idd buitengewoon.
Veel te jong nog om zich al als een opa te gedragen.
Maar niet denigrerend bedoeld hoor.
Vond je bericht applausje waard en die staan hier niet, dat er wat anders van wordt gemaakt is jammer!!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben genoeg emoticons hier zou je denken he , dus laten we die gebruiken.
Dankjewel, en we maken er niets anders vanquote:Op zondag 22 juli 2012 14:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vond je bericht applausje waard en die staan hier niet, dat er wat anders van wordt gemaakt is jammer!!
ik ga vanavond speciaal voor jou een capje maken van een opa die niet met zijn vingers in zijn mond of enige andere lichaamsopening zit. gewoon als dank voor het in goede banen leiden van deze threadquote:Op zondag 22 juli 2012 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel, en we maken er niets anders van
Dat stel ik zeer op prijsquote:Op zondag 22 juli 2012 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
ik ga vanavond speciaal voor jou een capje maken van een opa die niet met zijn vingers in zijn mond of enige andere lichaamsopening zit. gewoon als dank voor het in goede banen leiden van deze thread
Waar is die ouwe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |