quote:Op zondag 22 juli 2012 00:19 schreef Houtvester het volgende:
ooow heeft opaatje het aangemaakt ?????..het is een topic over opaatje ,gestart door PB dacht ik te weten .
Volg je dit nog niet zo lang dan ?????
Opaatje heeft een eigen chat om te groeten hoor . kijk maar eens in de topic starter openingspost staan de linken naar zijn chat vermeld ...
ja dat bedoel ik mootie ,bedankt voor de correctiequote:
Even een correctie: Oop is 60 en niet 57quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:18 schreef mootie het volgende:
En toch vind ik het wel een soort triest, 55 en 57, en dan het leven leiden van 90-jarigen. Je hoort nog midden in het leven te staan op die leeftijd.
Heeee.. ik wist niet dat je ook gek op tetten wasquote:
Ik heb ze zelf ook. What's not to like.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeee.. ik wist niet dat je ook gek op tetten was
Zuignapjequote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd, maar het is meer een kleuterschool. Mensen die elkaar telefonisch lastigvallen, helemaal verrotschelden op fora etc. Chatters die de ene dag cuddlywuddly met de ene zijn, en de volgende dag best buddies met de 'gehaten'.
En er is overigens echt geen touw aan vast te knopen.
We hebben het hier dus over mensen die allemaal boven de 50 zijn.
Je hebt het anders aardig naar je zin tussen de zuignapjes, houtvesters, Greta's en CW's van deze wereldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een slangenkuil, moots. Ik bemoei me er echt niet mee. Aso volk.
Ik ook en ik ben niet ontevreden. Maar op de een of andere manier kijken ik toch altijd liever naar andermansvrouws tetten dan naar die van mezelfquote:Op zondag 22 juli 2012 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf ook. What's not to like.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |