Jottemquote:
Je bent al net zo enthousiast als ik dusquote:
Jeps en er op het eind een mooi geldbedrag was te verdienen ,oow vergis me dat heb hij ook al verdiend natuurlijk ,ze hebben het alleen omgezet in een maandelijkse uitkering.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:09 schreef pullup het volgende:
Wijze woorden van Patrick.
Toch doet opaatje een aardige en permanente imitatie van de lamlendigheid van een echte BB als de laatste week met de drie laatste kandidaten was ingegaan.
Die kwamen ook nooit hun bed of stoel meer uit en er was helemaal niets te beleven over het algemeen.
Het enige verschil is dat die lui gedwongen waren om het nog een week op die plek uit te houden
Wat dacht je van de stem van zijn vrouw?quote:
En dat oop er als eerste uit gestemd zou wordenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:09 schreef pullup het volgende:
Wijze woorden van Patrick.
Toch doet opaatje een aardige en permanente imitatie van de lamlendigheid van een echte BB als de laatste week met de drie laatste kandidaten was ingegaan.
Die kwamen ook nooit hun bed of stoel meer uit en er was helemaal niets te beleven over het algemeen.
Het enige verschil is dat die lui gedwongen waren om het nog een week op die plek uit te houden
Dat is zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat oop er als eerste uit gestemd zou worden
Even de stream aan slingeren maar ik vermoed oma of omamaquote:
volgens mij is het 60 hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:18 schreef mootie het volgende:
En toch vind ik het wel een soort triest, 55 en 57, en dan het leven leiden van 90-jarigen. Je hoort nog midden in het leven te staan op die leeftijd.
Dus niet zo heel 'fresh'?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Even de stream aan slingeren maar ik vermoed oma of omama
Das het buurmeisje, die past ook op de hond.quote:
quote:
Hij bevingert, moots. Misschien raak je daar opgwonden van.quote:
Dit is de stream van Wim. Je wilt het niet weten, heidi.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
Wat hier de bedoeling van is...... stream van daafje volgens mij.![]()
Wat is dat in godsnaamquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
Wat hier de bedoeling van is......![]()
[ afbeelding ]
Godsamma, een komma vergeten en ik zou hier zitten braken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij bevingert, moots. Misschien raak je daar opgwonden van.
Ik vermoed dat dit een homage aan een chatter 'van het andere kamp' is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ik geloof jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is de stream van Wim. Je wilt het niet weten, heidi.
Goffer de goffer, ik bedoel "bekvingert".quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef mootie het volgende:
Godsamma, een komma vergeten en ik zou hier zitten braken.
oow hiddi das uit het brein van een waanzinige ontsproten denk ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer, ik bedoel "bekvingert".
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer, ik bedoel "bekvingert".
Het is ook af en toe net een soapquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:29 schreef Houtvester het volgende:
[..]
oow hiddi das uit het brein van een waanzinige ontsproten denk ik.
iets van een vete ,en een anti opaatje chat
Dat is het speeltje van de hond Noah!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het niet echt gevolgd, maar het is meer een kleuterschool. Mensen die elkaar telefonisch lastigvallen, helemaal verrotschelden op fora etc. Chatters die de ene dag cuddlywuddly met de ene zijn, en de volgende dag best buddies met de 'gehaten'.quote:
De caps blijven hetzelfde, pullup. Alleen het grote "hiep hiep hoera" gehalte mist.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef pullup het volgende:
Eens kijken of we het topic volkrijgen voordat PB zich er weer mee gaat bemoeien.
Het is een slangenkuil, moots. Ik bemoei me er echt niet mee. Aso volk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef mootie het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd, maar het is meer een kleuterschool. Mensen die elkaar telefonisch lastigvallen, helemaal verrotschelden op fora etc.
We hebben het hier dus over mensen die allemaal boven de 50 zijn.
Dat telefonisch lastig vallen is gelukkig afgelopen geloof ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd, maar het is meer een kleuterschool. Mensen die elkaar telefonisch lastigvallen, helemaal verrotschelden op fora etc.
tja...er stemmen ook mensen op de PVVquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk stuiter zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is het speeltje van de hond Noah!
Neehee, dat heet bekvingeren. Zeg ik de hele tijd al.quote:
En omdat hij hongerig is begint hij aan de tweedequote:
De oude snoepert begint aan de derdequote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En omdat hij hongerig is begint hij aan de tweede
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |