Jottemquote:
Je bent al net zo enthousiast als ik dusquote:
Jeps en er op het eind een mooi geldbedrag was te verdienen ,oow vergis me dat heb hij ook al verdiend natuurlijk ,ze hebben het alleen omgezet in een maandelijkse uitkering.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:09 schreef pullup het volgende:
Wijze woorden van Patrick.
Toch doet opaatje een aardige en permanente imitatie van de lamlendigheid van een echte BB als de laatste week met de drie laatste kandidaten was ingegaan.
Die kwamen ook nooit hun bed of stoel meer uit en er was helemaal niets te beleven over het algemeen.
Het enige verschil is dat die lui gedwongen waren om het nog een week op die plek uit te houden
Wat dacht je van de stem van zijn vrouw?quote:
En dat oop er als eerste uit gestemd zou wordenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:09 schreef pullup het volgende:
Wijze woorden van Patrick.
Toch doet opaatje een aardige en permanente imitatie van de lamlendigheid van een echte BB als de laatste week met de drie laatste kandidaten was ingegaan.
Die kwamen ook nooit hun bed of stoel meer uit en er was helemaal niets te beleven over het algemeen.
Het enige verschil is dat die lui gedwongen waren om het nog een week op die plek uit te houden
Dat is zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat oop er als eerste uit gestemd zou worden
Even de stream aan slingeren maar ik vermoed oma of omamaquote:
volgens mij is het 60 hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:18 schreef mootie het volgende:
En toch vind ik het wel een soort triest, 55 en 57, en dan het leven leiden van 90-jarigen. Je hoort nog midden in het leven te staan op die leeftijd.
Dus niet zo heel 'fresh'?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Even de stream aan slingeren maar ik vermoed oma of omama
Das het buurmeisje, die past ook op de hond.quote:
quote:
Hij bevingert, moots. Misschien raak je daar opgwonden van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |