Dat, je ziet het als het gaar is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Je kan toch kijken of het er goed uitziet?
Ik zou het nog een uurtje of 2 laten staan, voor de zekerheid.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:09 schreef geitenbrei het volgende:
Hij staat nu 22 minuten op. Zal wel goed zijn.
Da fuqquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:09 schreef geitenbrei het volgende:
Hij staat nu 22 minuten op. Zal wel goed zijn.
Dat is met biefstukquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee man, beetje rood van binnen is lekker
wtf biefstuk rood van binne wil je dood of zooooquote:
Nee hoor. Rundvlees kun je zo eten. Kip bijvoorbeeld bevat salmonella bacterien, die MOET je gaar eten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:37 schreef Klaploper het volgende:
[..]
wtf biefstuk rood van binne wil je dood of zoooo
kip is lekker met beetje roze binnen in maar koe nee hoor dat doe ik niet je gaat toch ook geen rauwe eien etenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:38 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Rundvlees kun je zo eten. Kip bijvoorbeeld bevat salmonella bacterien, die MOET je gaar eten.
Weleens rosbief en tartaar gegeten? Ook rood van binnen. Die worden meestal medium gebakken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:41 schreef Klaploper het volgende:
[..]
kip is lekker met beetje roze binnen in maar koe nee hoor dat doe ik niet je gaat toch ook geen rauwe eien eten
Dude. Ga nou niet serieus in op wat hij zegt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:44 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
Weleens rosbief en tartaar gegeten? Ook rood van binnen. Die worden meestal medium gebakken.
Dat je kip eet dat nog roze van binnen is, is niet echt slim van je. Kip hoort gaar te zijn.
(Ik zie trouwens het verband met rauwe eieren niet)
Want jij kent hem?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:47 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dude. Ga nou niet serieus in op wat hij zegt.
Niet doorhebben dat die gast aan het trollen isquote:
Doe ik altijdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat die gast aan het trollen isBen je nieuw op internet? Of heb je asperger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |