laatste postquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Individual het volgende:
[..]
Liebeck v. McDonald's Restaurants
$2.7m + $160k voor het morsen van hete koffie...
quote:The judge reduced punitive damages to $480,000, three times the compensatory amount, for a total of $640,000. The decision was appealed by both McDonald's and Liebeck in December 1994, but the parties settled out of court for an undisclosed amount less than $600,000.[20]
Teen @ 1:53quote:
Dudequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Teen @ 1:53
dit gaat t breezer topic in
quote:
Nee man juist geniaal. Die mensen hoeven niet meer op hun 40e kapot te zijn van het stratenleggenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:49 schreef marcel-o het volgende:
wtf![]()
![]()
dat wordt een overschot aan stratenmakers
link : http://www.tiger-stone.nl/
bwehehe die muziek ook
Jij zit ook te Imguren?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:02 schreef Individual het volgende:
A classic book from my childhood, "The Book of Bunny Suicides" its full of wonderful pictures like this.
[ afbeelding ]
quote:
Is echt. Op die manier wordt hier een kilometerslange weg vervangen.quote:
Dat niet alleen, je kan na 2 jaar alles opnieuw gaan leggen omdat de hele bende verzakt is. In Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Utrecht zijn deze al afgekeurd en moeten dat soort stukken gewoon weer handmatig gelegd worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Is echt. Op die manier wordt hier een kilometerslange weg vervangen.
Veel schiet het niet op, want men is vooral bezig met het handmatig leggen van de inritten van woningen aan die weg...
Ik denk dat de levenskwaliteit en misschien zelfs levensverwachting van wegwerkers fors omhoog gaatquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Is echt. Op die manier wordt hier een kilometerslange weg vervangen.
Veel schiet het niet op, want men is vooral bezig met het handmatig leggen van de inritten van woningen aan die weg...
Nog meer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:39 schreef Individual het volgende:
[..]
Een site met een hele stapel: http://2and2makesfive.wor(...)nt-to-live-any-more/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach dat zijn we wel gewend hier. Die straat gaat er wel zóó vaak uit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je kan na 2 jaar alles opnieuw gaan leggen omdat de hele bende verzakt is. In Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Utrecht zijn deze al afgekeurd en moeten dat soort stukken gewoon weer handmatig gelegd worden.
Die zijn gooooeeed!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:39 schreef Individual het volgende:
[..]
Een site met een hele stapel: http://2and2makesfive.wor(...)nt-to-live-any-more/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I don't get itquote:
Dat valt wel mee toch. Een paar meter hoogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
kenkergrote golf
http://en.wikipedia.org/wiki/Teahupo'o
Dan mankeert er wat aan je ogen. Tevens: It is known for the surf break and heavy, glassy waves offshore, often reaching 2 to 3 m (7 to 10 ft) and sometimes up to 20 m (70 ft)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch. Een paar meter hoog
Bron? Want hoe kan het verzakken? De stenen worden gewoon op hetzelfde grond gelegd als waarop men ze handmatig zou leggen. En het gewicht van de hele rij zorgt dat de stenen relatief goed al vast in de grond komen te zitten. Daarna gaan ze er altijd nog over met een zo'n klopper dat zorgt dat de stenen nog sterker in de grond zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:24 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je kan na 2 jaar alles opnieuw gaan leggen omdat de hele bende verzakt is. In Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Utrecht zijn deze al afgekeurd en moeten dat soort stukken gewoon weer handmatig gelegd worden.
only in Ameri... WACHT IS EVEN DAT IS DE APPIE HEIJNquote:
Verwijdertquote:
Over 200 jaar kent iedereen MJ nog steedsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Best zonde eigenlijk...Hij had een veel en veel grotere legende kunnen zijn. Iemand waarover ze over 200 jaar nog zouden praten als die ene superster die de wereld veroverde met zijn muziek.
Wow, die mevrouw is vroeger ernstig mishandeld met een camera geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:18 schreef Hepyro het volgende:
Zomaar tegengekomen na wat rusteloos y-tuben op een rustige avond:
(Zal hier ongetwijfeld al ooit voorbij zijn gekomen)
Ze zijn ook echt straalbezopenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:18 schreef Hepyro het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:18 schreef Hepyro het volgende:
Is dat diezelfde vrouw als van de bizarre make-up tips?quote:
Bjoetie goeroe Anitaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Is dat diezelfde vrouw als van de bizarre make-up tips?
Dat was toch Samantha uit Utreg?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Is dat diezelfde vrouw als van de bizarre make-up tips?
Dat sowieso niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Over 200 jaar kent iedereen MJ nog steeds
Dit is nep toch? toch?!quote:
Hoe dom.. Zelf die video's erop zetten en dan gaan zeiken als het op een andere site terecht komt? Come on..quote:
Ze trollt en dat soort reactie zijn haar doel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe dom.. Zelf die video's erop zetten en dan gaan zeiken als het op een andere site terecht komt? Come on..
Daar tegenover vind ik sommige reacties ook te ver gaan, onder die video op youtube ook, 'bloedkankerhoer' etc kan gewoon echt niet. Ze is dom, maar doet niemand wat kwaad. Mensen gaan soms ook echt te ver hoor.
Ben ik wel mee eens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe dom.. Zelf die video's erop zetten en dan gaan zeiken als het op een andere site terecht komt? Come on..
Daar tegenover vind ik sommige reacties ook te ver gaan, onder die video op youtube ook, 'bloedkankerhoer' etc kan gewoon echt niet. Ze is dom, maar doet niemand wat kwaad. Mensen gaan soms ook echt te ver hoor.
Niemand vind het leuk om voor bloedkankerhoer uitgemaakt te worden. En ik denk niet dat ze trollt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze trollt en dat soort reactie zijn haar doel.
Kom op zeg. Ze heeft hier op FOK! ook lopen trollen. Geen medelijden met haar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niemand vind het leuk om voor bloedkankerhoer uitgemaakt te worden. En ik denk niet dat ze trollt.
ik wil bewijs!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ze heeft hier op FOK! ook lopen trollen. Geen medelijden met haar.
Jij denkt dat het allemaal spel is? Ey, en doe niet alsof ik overal up to date van moet zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ze heeft hier op FOK! ook lopen trollen. Geen medelijden met haar.
http://forum.fok.nl/user/history/304223quote:
Lijkt me niet slim om haar hoofd in de taart te laten, vanwege verstikkingsgevaar denk ik zomaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
haha dan voel je je klote... meisje knockout geslagen
Idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:16 schreef boempa het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim om haar hoofd in de taart te laten, vanwege verstikkingsgevaar denk ik zomaar.
Dit was echt heeeeeeeel bizar, toch moest ik een keer of 3 lachen.quote:
Same herequote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit was echt heeeeeeeel bizar, toch moest ik een keer of 3 lachen.
Dat zou kunnen, betaal jij de rekening?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kan daar niet een bom op ofzo?
Nah, kunnen we niet iets van een fonds opzetten voor dit soort gelegenheden. Ik doneer wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, betaal jij de rekening?
Pretty sexyquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef DeRakker. het volgende:
Even een rustig filmpje op deze zaterdagmiddag.
Ik heb nog wel een nummer liggen van wat twijfelachtige oostblokboys. Sasha en Pjotr. Die jongens klappen hard, 500 p.p. ( per probleem )quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nah, kunnen we niet iets van een fonds opzetten voor dit soort gelegenheden. Ik doneer wel.
Zielige mensenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:18 schreef Hepyro het volgende:
Ja. Hele item sloeg eigenlijk nergens op, maar was wel grappig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zielige mensen
Zijn die josti's van geenstijl zeker weer?
quote:
Dafuqquote:
Dafuqquote:
Ja, waarop hij haar even laat afkoelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:20 schreef Dale. het volgende:
[..]
Dafuqwat gebeurd er? Noemt zij hem nigger?
Innovative Baby Products blijft ook een pareltjequote:
Driften met n electrische stoelquote:
Die aflevering heb ik gezien.quote:
Die gasten telt ie volgens mij.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:19 schreef Dale. het volgende:
[..]
Dafuqook serieus die ene gast bij 0:58 die expres van richting veranderd om hem te raken
![]()
Die gast word overal kwaad om in games. Volgens mij is dat niet fake.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet wat er grappig is aan dat nep boos doen.
Ja overal kwaad om worden vind jij realistisch?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die gast word overal kwaad om in games. Volgens mij is dat niet fake.
Misschien heeft hij een handicap.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja overal kwaad om worden vind jij realistisch?
dit:quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef Mirel het volgende:
Wijsvinger in je oor, met je duim (op dezelfde hand) over je wijsvinger wrijven. Ergens heeft het wel een waarheid
Ben zelf de strater geweest in die stedenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 04:18 schreef Dale. het volgende:
[..]
Bron? Want hoe kan het verzakken? De stenen worden gewoon op hetzelfde grond gelegd als waarop men ze handmatig zou leggen. En het gewicht van de hele rij zorgt dat de stenen relatief goed al vast in de grond komen te zitten. Daarna gaan ze er altijd nog over met een zo'n klopper dat zorgt dat de stenen nog sterker in de grond zitten.
ik vraag dan altijd af hoeveel mensen er nou nog leven die je in dat filmpje gezien hebtquote:
Dat is precies wat ik me ook afvroeg. Dat kereltje die van die roltrap dondert bijvoorbeeldquote:Op maandag 23 juli 2012 11:19 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik vraag dan altijd af hoeveel mensen er nou nog leven die je in dat filmpje gezien hebt
die fotoquote:
je hebt wel de meest saaie soort fails gekozenquote:
Long live the king!!! Fucking awesome! Grappigste plaatje wat ik tot nu toe in dit deel heb gezien.quote:
dikkequote:Op maandag 23 juli 2012 20:27 schreef boempa het volgende:
[..]
Had grappiger geweest als de stoel van die dikke brak.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:04 schreef LWD-Godius het volgende:
[ http://img641.imageshack.us/img641/3286/48402442903660713942714.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:04 schreef LWD-Godius het volgende:
[ http://img641.imageshack.us/img641/3286/48402442903660713942714.jpg (copy/paste deze link) ]
Hoe kansloos ben je ook als je alleen maar een kratje bier steeltquote:Op maandag 23 juli 2012 20:10 schreef Brentmeister het volgende:
[..]![]()
Volgende keer misschien een riem stelen
Oh is dat het?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kansloos ben je ook als je alleen maar een kratje bier steelt
Ja zoiets, in ieder geval geen kassaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Oh is dat het?Ik kon er maar niet uitkomen. Dan is het een traytje blikjes denk ik?
Ja ik dacht eerst aan geldrolletjes ofzo, maar daar waren ze eigenlijk weer te groot voorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja zoiets, in ieder geval geen kassa
quote:A hedge clipped to look like an extended middle finger has landed one gardener in trouble after police ordered the offensive bush to be altered following a complaint.
Nicequote:
ja dat snap ik wel hoor, zijn andere filmpjes zijn ook geinig maar ook een goed berichtquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:25 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij weet dat het een persona is.
Hij doet het tof ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel hoor, zijn andere filmpjes zijn ook geinig maar ook een goed bericht
quote:
Zo foutquote:
No ma'am, your stupid ass so called god is.quote:it is causing a drift between our family
Klinkt als de moeder van Carrie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:53 schreef Quotidien het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n mensen zouden ze gewoon gelijk moeten verbannen van de aardkloot.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:15 schreef Individual het volgende:
In het NL heeft het een extra betekenis!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mensen moet hun werk es bekijken voordat ze op invoeren drukekn.
Wat is de grap? Waar zit de humor?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:22 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
idee +1
afwerking -1
#prijsvraag van douwe egberts op FB
Goh, wat een geniaal acronym, de K van "Kan je misschien in de" en de F van "Foor mij halen"quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:22 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
idee +1
afwerking -1
#prijsvraag van douwe egberts op FB
bewust of onbewust = beide faalquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:44 schreef Brentmeister het volgende:
Jij denkt dat dat niet bewust gedaan is? (wat het niet beter maakt overigens).
Ik vind het hele idee nergens op slaan, zo kan ik er nog wel een paar verzinnen...
FOK!
Foor alle nerds die
Op zolder
Kamers zitten!
Dat is ongeveer het niveau.
Ik wou wat posten hierop, maar laat ik maar wijselijk mijn mond houden en deze mededeling posten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:53 schreef Quotidien het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n mensen zouden ze gewoon gelijk moeten verbannen van de aardkloot.
Wat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Wtf, ik dacht eerst een sigaret, maar nou zie ik het pas![]()
[ afbeelding ]
Ik heb me ook nogal ingehouden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik wou wat posten hierop, maar laat ik maar wijselijk mijn mond houden en deze mededeling posten.
Ratjetoeeeeequote:
Grappig man... vrij triest vind ik hetquote:
Slaat 'funny' uit de TT ook op clips danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:11 schreef Wootism het volgende:
[..]
Grappig man... vrij triest vind ik het
gta op de PS4quote:
Wat een rasmongolen, als zo iemand bewusteloos op de grond ligt ga je er toch niet op inmeppen.quote:
Misschien zijn het wel boze gangster negers die net in een volle bank een moeder en haar pasgeboren kind hebben vermoord, op weg naar de uitgang een agent neergeknald, en slaan ze nu na een achtervolging van 2 uur over de kop. Daar worden Amerikaanse politie agenten heel boos vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:53 schreef boempa het volgende:
[..]
Wat een rasmongolen, als zo iemand bewusteloos op de grond ligt ga je er toch niet op inmeppen.
Misschien wat onderhuidse frustratie...
Of ze hadden een gram wiet bij zich.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel boze gangster negers die net in een volle bank een moeder en haar pasgeboren kind hebben vermoord, op weg naar de uitgang een agent neergeknald, en slaan ze nu na een achtervolging van 2 uur over de kop. Daar worden Amerikaanse politie agenten heel boos van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |