Niet zo doen, je weet dat je ons liever hebt dan de PSV-ers (en zelfs het gros van de Ajacieden)quote:
Dat van die PSV-ers is wel waar jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet zo doen, je weet dat je ons liever hebt dan de PSV-ers (en zelfs het gros van de Ajacieden)
Ik ben technisch gezien een ramptoerist-supporter aangezien ik begin vorig seizoen m'n eerste seizoenskaart had.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef GGMM het volgende:
Sinds Feyenoord 2e is geworden zijn er wel erg veel Feyenoorders hier. Wat een succcessupporters
Als je van leuk voetbal houdt niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben een utrechter ben ik dan ook voor FC Utrecht ?
Waar ben je heen gegaan bij PSV of Groningen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben technisch gezien een ramptoerist-supporter aangezien ik begin vorig seizoen m'n eerste seizoenskaart had.
Ik seizoen 11-12 precies niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben technisch gezien een ramptoerist-supporter aangezien ik begin vorig seizoen m'n eerste seizoenskaart had.
Hey, jij vriendje! Dat mag je toch niet doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
dit is het begin van zapeliiiiinnnnnnnnn
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey, jij vriendje! Dat mag je toch niet doen?
Ik zag hier laatst een Zeppelin vliegenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Best een lekkeerwijf is dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Paar maandjes terug ook gezien ja. Ding was echt moeilijk groot.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag hier laatst een Zeppelin vliegen.. was echt koeliejoelie
Van Bommel zoekt even wat extra steun want anders blijft opa niet staanquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Net of die eerste van links achter die ander in de kont neukt.
Hoezo net of.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
goeiequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een matig schijt elftal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Zo op het veld kunnen ze dat niet maken er zijn kinderen aanwezig.quote:
Ach, Willems is dat wel gewend toch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo op het veld kunnen ze dat niet maken er zijn kinderen aanwezig.
Omg ik heb het er ook opquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
Godver, zit ik hier naar ieniemienie en die andere mongool te kijken terwijl er voetbal bezig is.
Van geluk zeker eindelijk vakantie! is toch mooi man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!Huilen
Ik ga elk jaar de klas missenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van geluk zeker eindelijk vakantie! is toch mooi man.
Vitesse tegen plofkip.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja was er een beetje stil van. Wie voetbalt er?
Vitessequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja was er een beetje stil van. Wie voetbalt er?
Jij kraamt echt steeds vaker onzin uit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:43 schreef Jojoortje het volgende:
ZES ZES KLEUTERS OP EEN KLEUTERVERBLIJF!
Heeft Aisatti nog getekend eigenlijk?quote:
Nog niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft Aisatti nog getekend eigenlijk?
Nog niet, ze zijn het nog niet eens over het salaris.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft Aisatti nog getekend eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |