quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die is iig oud, ik weet niet eens meer waar die van is.
Die hebben lekkere koekjes.quote:
Ik dacht ik ga hem thuis even zoeken maar jij had hem al.quote:
Het is idd een andere toch even jagen zo.quote:
SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef DJMO het volgende:
samenvatting van mijn dag vandaag:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heftig dagje DJMO!! nu pootjes omhoog en laat je lekker verwennenSPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
één ding weet ik welquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heftig dagje DJMO!! nu pootjes omhoog en laat je lekker verwennen
haha supermarkten genoegquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
één ding weet ik welik vertoon me voorlopig niet meer in die supermarkt
hier wel jahquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha supermarkten genoegdat scheelt!
Straks ben je overal beruchtquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier wel jahze zitten op een rijtje zowat
met Jan in de buurt is dát niet zo moeilijkquote:
Ik wou net zeggen dat dat niet zolang duurt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
met Jan in de buurt is dát niet zo moeilijk
't gaat vast goed komen!! *knuf geeft*quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
met Jan in de buurt is dát niet zo moeilijk
Leuk, veel plezier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat uit eten bij de Griek! Tot vanavond!! Hoppa!
*Sirtaki danst*![]()
Geniet ervan! Wij hadden vouchers van een restaurant, maar ze zijn dicht t/m de 24ste.. Jammerdebammer! Had wel zin in BBQ-en!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat uit eten bij de Griek! Tot vanavond!! Hoppa!
*Sirtaki danst*![]()
Wil jij nog reageren in het topic van Vannelle van de boekenquote:
Dan kan ik mijn reactie dus wel weer weg halen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:16 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wil jij nog reageren in het topic van Vannelle van de boekenal weet ik het antwoord waarschijnlijk al wel
Lekker toch even een dutje doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:55 schreef DJMO het volgende:
*ogen opendoet en wrijftwas gewoon in slaap gevallen
![]()
Heerlijk jaquote:
Da's altijd wel lekker na het etenquote:
Of ipv een bonbonnetje een chocoladekuipje met tia-maria.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Da's altijd wel lekker na het eten. Met bonbonnetjes erbij!
Hmm. Of chocoladekoffieboontjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of ipv een bonbonnetje een chocoladekuipje met tia-maria.
Alstu zet het net klaar.quote:
Gele M&M's ook goed?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Da's altijd wel lekker na het eten. Met bonbonnetjes erbij!
Is goed hoor..quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alstu zet het net klaar.
[ afbeelding ]
2 bakkies zijn ook goed, drink eerst die van Rucky op goed?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gele M&M's ook goed?
[..]
Is goed hoor..
Hij heeft het alleen maar klaargezet, en ik had nog niks ingeschonken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
2 bakkies zijn ook goed, drink eerst die van Rucky op goed?
Zie hier bovenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen maar klaargezet, en ik had nog niks ingeschonken?
Ik heb net een heel dienblad neer gezet.quote:
Een dienblad is geen koffiequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb net een heel dienblad neer gezet.
Stiekem zit er lauwe cola zonder prik in! Whihihihihihihiquote:
Als je nog langer wacht niet meer.quote:
ssstquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Stiekem zit er lauwe cola zonder prik in! Whihihihihihihi
Yuk! Was ik al bang voor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Stiekem zit er lauwe cola zonder prik in! Whihihihihihihi
Nog een bakkie LaPeach en Ehhe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Yuk! Was ik al bang voor.
Maar goed dat ik het toch ff vroeg.
welneeee, wie?? ik???quote:
Ik lust nog wel een bakkie maar ik schenk het zelf wel in hoorquote:
Misschien als je het lang genoeg laat staan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij snapt hem.. Die koffie springt niet vanzelf je bakkes in..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Misschien als je het lang genoeg laat staan?
Ik zet altijd heerlijke koffie!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]Lijkt me sterk..
Dan sla ik die koffie van jou voor de zekerheid maar over
quote:
Ik dacht dat jij koffie gezet had toen we aan het verhuizen waren. Maar dat moeten we dan maar eens even inhalen.quote:
Ja dat zou best kunnen, maar dolfie heeft ook wat gezetquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij koffie gezet had toen we aan het verhuizen waren. Maar dat moeten we dan maar eens even inhalen.
Der zat in iig geen slecht koffie tussen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja dat zou best kunnen, maar dolfie heeft ook wat gezetDus het kan ook die van haar zijn geweest
Nee, kloptquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der zat in iig geen slecht koffie tussen.
Net ook koffie van cupjes gezet. Hmmm... capricio! Niet zo heftig want ik was vanmiddag al in slaap gevallen enzo. Zit dingen te regelen vanavond, straks lekker relaxen. Oh, en ff de afwas gedaan hierzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:50 schreef JK1982 het volgende:
Die koffie van mij, daar kan weinig aan misgaan gelukkig (cupjes)..
Toch blijf ik de "ouderwetse" koffie toch het lekkerst vinden hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:50 schreef JK1982 het volgende:
Die koffie van mij, daar kan weinig aan misgaan gelukkig (cupjes)..
Ja jij ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef LaPeach het volgende:
[..]
welneeee, wie?? ik???![]()
![]()
Ik zou niet durven
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Toch blijf ik de "ouderwetse" koffie toch het lekkerst vinden hoor
Als ik hem een dreun moet geven dan geef je mij maar een seintje.quote:
Ik drink alleen espresso, dus ik vind het prima.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Neuhh, wil deze oude man geen pijn doen, daar is tie eigenlijk veel te goed voor!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik hem een dreun moet geven dan geef je mij maar een seintje.
Tsja, mits goed gezet..quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
stam plus t..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Neuhh, wil deze oude man geen pijn doen, daar is tie eigenlijk veel te goed voor!
Maar dat jij goed kunt dreunen had ik al begrepen..
* LaPeach ff noteerd
Met mijn gezette koffie niks mis hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, mits goed gezet..
Ken zat mensen waar de koffie niet te zuipen is..
Wasda nou weer voor opmerking?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Neuhh, wil deze oude man geen pijn doen, daar is tie eigenlijk veel te goed voor!
Maar dat jij goed kunt dreunen had ik al begrepen..
* LaPeach ff noteerd
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]'t Begint saai te worden
[ afbeelding ]
Ik zei ook dat je er veel te goed voor wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wasda nou weer voor opmerking?
* vannelle LaPeach over de knie legt.
Dat was helemaal niet nodig.quote:
Alleen Merlijn en ik mogen dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken natuurlijk, maar ik zou hem nu dreunen LaPeach..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken natuurlijk, maar ik zou hem nu dreunen LaPeach..
Stoken of dreunen??quote:
dreunenquote:
Ik zou er geen geld op in zetten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Merlijn dreunt niet zo hard joh.. denk ik
Da's waar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zei ook dat je er veel te goed voor was
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef Rucky het volgende:
Ik ben ondertussen wel benieuwd of maffemuts al een nieuw Fokkertje op de wereld heeft gezet.
We zullen het vanzelf wel horen.quote:
Alstu een speciale voor jou:quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef maffemuts het volgende:
Poffer!!! Kom ik even loeren, zie ik een koffiekan... Issie leegnet nu ik wel wat koffie kan gebruiken
of ik wil slapen vannacht of ik wil bevallen, dit is slopend
Ga gewoon bevallen joh, koffie en slapen kan altijd nog.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef maffemuts het volgende:
Poffer!!! Kom ik even loeren, zie ik een koffiekan... Issie leegnet nu ik wel wat koffie kan gebruiken
of ik wil slapen vannacht of ik wil bevallen, dit is slopend
Wijze woorden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ga gewoon bevallen joh, koffie en slapen kan altijd nog.
Fijn om te horen, maar hopen dat het werkt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
ben weer thuis...
pfff wat een dag!!
Wat staat het lummeltje er zielig bij..
het is inderdaad hoefbevangenheid.. gelukkig heeft de arts erger gezien, die ook opgeknapt zijn.
punt is alleen wel... 1 keer gehad.. kan altijd terug komen.
ontstekingremmer erin.. nog wat zooi erin..
2x daags een ontstekingremmer geven.. 2 keer daags andere zooi geven.. en hij mag niet veel bewegen.. hij mag geen gras.. hij mag alleen hooi en hij moet in de modder staan...
Werkt deze remmer niet... contact opnemen.. hopen voor alternatief (wat in nederland verboden goed is) dus moeten we naar duitsland.
ben nog totaal niet uit de spanning.. morgen komt hoefsmid... oja.. ff kijken hoeveel geld ik nog heb...quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Fijn om te horen, maar hopen dat het werkt.
K kan moeilijk gaan persen zonder voldoende ontsluiting huhquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ga gewoon bevallen joh, koffie en slapen kan altijd nog.
Spannend op de verkeerde manier.........Sterkte!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben nog totaal niet uit de spanning.. morgen komt hoefsmid... oja.. ff kijken hoeveel geld ik nog heb...
die moet hem op een speciale manier bekappen.. (ik zou niet weten hoe)
eerste week zegt een hoop.. morgen weer heen...
*duimt*quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben nog totaal niet uit de spanning.. morgen komt hoefsmid... oja.. ff kijken hoeveel geld ik nog heb...
die moet hem op een speciale manier bekappen.. (ik zou niet weten hoe)
eerste week zegt een hoop.. morgen weer heen...
Mmmhhh......daar heb je een goed punt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:09 schreef maffemuts het volgende:
[..]
K kan moeilijk gaan persen zonder voldoende ontsluiting huh
Dat zal toch wel? Maar iig niet voldoende dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mmmhhh......daar heb je een goed punt!
Heb je al ontsluiting trouwens?
Alleen de 'gratis' 1,5/2 cm... Maar das vrij normaal als je vaker bevallen bentquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Maar iig niet voldoende dus.
BOE!!!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Alleen de 'gratis' 1,5/2 cm... Maar das vrij normaal als je vaker bevallen bentmn vliezen willen nog niet eens meewerken (sofar) gerommel begint wel weer, maar k durf ff nergens meer op te hopen
Zo hoort het ook!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:41 schreef belle1608 het volgende:
@Rest --> buik is vol na het eten bij de Griek pfff
Van alles, hadden combi van warme en koude voorgerechten & hetzelfde met hoofdgerechten, samen met m'n ouders en als toetje ijs met meloenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zo hoort het ook!![]()
Wat heb je gegeten?
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Alleen de 'gratis' 1,5/2 cm... Maar das vrij normaal als je vaker bevallen bentmn vliezen willen nog niet eens meewerken (sofar) gerommel begint wel weer, maar k durf ff nergens meer op te hopen
Je toetje ijs met meloen mocht je niet samen met je ouders eten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Van alles, hadden combi van warme en koude voorgerechten & hetzelfde met hoofdgerechten, samen met m'n ouders en als toetje ijs met meloen
quote:
M'n pa had ijs met kersen en m'n ma cappuccinoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je toetje ijs met meloen mocht je niet samen met je ouders eten.
Hou eens even op want anders ga ik de volgende keer gewoon mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
M'n pa had ijs met kersen en m'n ma cappuccino
Salade was koud, verder hadden we moussaka, van die rijstbolletjes, gyros, frites, souvlakiquote:
Ik had je gewaarschuwd dus de volgende keer ga ik mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Salade was koud, verder hadden we moussaka, van die rijstbolletjes, gyros, frites, souvlaki
en als voorgerecht stokbroodje kruidenboter, bolletjes salade met aubergine, bolletjes met feta, bolletjes met tzatziki (soort van ijsbolletjes), gehaktballetjes in rode saus en soufflé met spinazie & feta
hahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd dus de volgende keer ga ik mee.
Prima geef het telefoon nr. van je ouders maar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haharegel maar een eten bij de Griek meet
Hoi Yska, de één ligt te baren en de ander zit met een ziek paard en de volgende is bij de Griek wezen eten verder alles goed hier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Koekjes!!! In de auto. En het regent
Alles goed hier?
T was idd dat ik die gezien had, anders was mn tekst echt anders geweest :pquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha! Er staat niet voor niks eenbij hè..
quote:
En Rucky had de rekening wordt dan de aanvullingquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hou eens even op want anders ga ik de volgende keer gewoon mee.
Het lijkt erop dat je weer terug in Nederland bentquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Koekjes!!! In de auto. En het regent
Alles goed hier?
Hihi, nee :pquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je weer terug in Nederland bent
Moet je ff naar Merlijn rijdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:10 schreef vannelle het volgende:
Even van de hak op de tak:
Ik mis mijn motor, heb echt zin om een rondje te raggen
Ik heb zaterdag ongeveer 350km voor de boeg..quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:10 schreef vannelle het volgende:
Even van de hak op de tak:
Ik mis mijn motor, heb echt zin om een rondje te raggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |