Sowieso trouwen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik verschrikkelijker vind... een sufkutten bruiloft van een prinsesje dat de dag van haar leven beleeft of een stel gillende kinderen bij elkaar. Allebei hel op aarde.
Niet het kind van broer of schoonbroer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
De enige twee uitzonderingen zouden bij mij ook kind van zus of schoonzus zijn (dirécte nicht of neef dus), maar dan hadden we een oppas op de locatie geregeld die ze in elk geval tijdens de ceremonie uit de buurt zou houden, feest en dergelijken boeit me dan weer een stuk minder. Nog steeds liever niet, maar sowieso niet bij het officiële gedeelte.
Gelukkig hadden die nog geen kinderen.
Die heb ik niet. En zoiets heet een zwager, geen schoonbroer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Niet het kind van broer of schoonbroer?
Waarschijnlijk heeft hij die niet? Een broer of zwager dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Niet het kind van broer of schoonbroer?
Kort maar krachtig, eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef yvonne het volgende:
Nichtjes en neefjes zijn uitgenodigd, achternichten/neven niet. Klinkt logisch.
Het is nog altijd hun dag en niet de jouwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier in het zuiden heet dat een schoonbroer. Echt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die heb ik niet. En zoiets heet een zwager, geen schoonbroer.
Heus?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier in het zuiden heet dat een schoonbroer. Echt.
Jep, maar dat er geen uitzondering gemaakt kan worden als je niks kunt regelen qua oppas klinkt voor mij dan niet logisch.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef yvonne het volgende:
Nichtjes en neefjes zijn uitgenodigd, achternichten/neven niet. Klinkt logisch.
Het is nog altijd hun dag en niet de jouwe.
Als je echt wil kan er altijd wel wat geregeld worden (qua oppas dus).quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, maar dat er geen uitzondering gemaakt kan worden als je niks kunt regelen qua oppas klinkt voor mij dan niet logisch.
Mensen hebben geen recht op uitzonderingen. Dat wordt er bedoeld met die tweede zin die jij quote.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
Jep, maar dat er geen uitzondering gemaakt kan worden als je niks kunt regelen qua oppas klinkt voor mij dan niet logisch.
Dat lijkt mij dus ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je echt wil kan er altijd wel wat geregeld worden (qua oppas dus).
Maar ook met de bruid en bruidegom dus lijkt mij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je echt wil kan er altijd wel wat geregeld worden (qua oppas dus).
Daar dacht ik ook nog aanquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien is 't een hint dat je ze liever niet op de bruiloft heeft, overigens. Categorie "we weten dat ze toch niet zonder kind komt dus dan nodigen we haar wel uit maar 't kind niet".
Hoezo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is toch niet hun probleem dat jij geen zin hebt om even je best te doen om wat te regelen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ook met de bruid en bruidegom dus lijkt mij.
Beetje een vrouwen gedachte vind ik dit, klinkt als een groot complot....quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien is 't een hint dat je ze liever niet op de bruiloft heeft, overigens. Categorie "we weten dat ze toch niet zonder kind komt dus dan nodigen we haar wel uit maar 't kind niet".
Ja, dat snap ik best.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Mensen hebben geen recht op uitzonderingen. Dat wordt er bedoeld met die tweede zin die jij quote.
Echt he, vrouwen en trouwen... gelijk alle redelijkheid voorbij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje een vrouwen gedachte vind ik dit, klinkt als een groot complot....
Geen oppas kunnen regelen en geen oppas willen betalen zijn verschillende dingen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, ik zou niet zo moeilijk doen en mensen tegemoet komen die naar mijn bruilofd zouden willen komen maar wegens omstandigheden wat moeilijkheden ondervinden.quote:
Als je daadwerkelijk geen zin hbt om je best te doen vind ik inderdaad niet dat je hun daarmee moet opzadelen, dat zou ik egoistisch noemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is toch niet hun probleem dat jij geen zin hebt om even je best te doen om wat te regelen?
Het is dan ook niet jouw bruiloft. Op je eigen bruiloft, als je ooit gaat trouwen, of als je al getrouwd bent ben je al zo aardig geweest, mag je doen wat je zelf wilt natuurlijk: 't is JOUW dagquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, ik zou niet zo moeilijk doen en mensen tegemoet komen die naar mijn bruilofd zouden willen komen maar wegens omstandigheden wat moeilijkheden ondervinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |