Ja, want zo rol ik.quote:
je bent zelf irritantquote:
Gewoon ander adres opgevenquote:
Lijkt op Stana Katicquote:
Ik heb het na 2 min afgezet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Lawl, ik zat net ff GTA2 te spelentoch niet zo leuk meer
Heb je al eens Nyancat nagels gehad?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh er zit nog kleur onderWel heel sheer dan. Bloemetjes zijn wel mooi gelukt.
Ik heb het ooit een keer zelf geprobeerd. Wat een werk.
[ afbeelding ]
GTA 2 heb ik nooit echt gespeeld. 1 wel. Maar ook alleen maar om te klooien. San Andreas heb ik ook nooit echt uitgespeeldquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Chai het volgende:
Enige wat ik altijd deed in GTA 2 was rijen auto's opblazen met een flamethrower.
weet je hoe hip toen met je Voodoo 3DFX kaartquote:
Vermakelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Chai het volgende:
Enige wat ik altijd deed in GTA 2 was rijen auto's opblazen met een flamethrower.
Ik werd vrij snel busted.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
weet je hoe hip toen met je Voodoo 3DFX kaart
San Andreas had ik paar maanden geleden voor 10 euro gekocht maar hij werkt niet goed op mijn laptop gvd, loopt zo erg vast dat het hinderlijk is om te spelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GTA 2 heb ik nooit echt gespeeld. 1 wel. Maar ook alleen maar om te klooien. San Andreas heb ik ook nooit echt uitgespeeld
Laatste missie hierquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GTA 2 heb ik nooit echt gespeeld. 1 wel. Maar ook alleen maar om te klooien. San Andreas heb ik ook nooit echt uitgespeeld
Heb je een laptop uit 2003 ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
San Andreas had ik paar maanden geleden voor 10 euro gekocht maar hij werkt niet goed op mijn laptop gvd, loopt zo erg vast dat het hinderlijk is om te spelen
Dit jaar komt GTA 5 uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
San Andreas had ik paar maanden geleden voor 10 euro gekocht maar hij werkt niet goed op mijn laptop gvd, loopt zo erg vast dat het hinderlijk is om te spelen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dat zegt wiequote:
Die radiostations zijn echt altijd geweldigquote:
Laatste geruchten waren 2013. Lijkt me meer realistisch.quote:
En dat is ook nog niet eens zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef Zosk het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-v/1004004011823290/
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef Zosk het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-v/1004004011823290/
[..]
Nee. gewoon neequote:Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef krokdown het volgende:
[..]
December toch? dacht dat ik eht gelezen had.
quote:"Zoals we eerder hebben gezegd, hebben we bij eerdere games al vaak lang gewacht met het vrijgeven van assets en dit blijven we doen in de toekomst. Het spijt ons als dit je frustreert, maar begrijp dat we dit niet doen omdat we 'niet geven om de fans', 'onze fans niet respecteren', 'GTA-fans haten' enzovoort juist het tegenovergestelde! We doen dit omdat we er zeker van willen zijn dat we alleen informatie vrijgeven die 100% correct is en omdat we genoeg achter willen houden voor de gamerelease zelf, zodat er nog steeds genoeg verrassingen zijn wanneer je het speelt", aldus Rockstar.
"Het enige waar we om geven is dat jij geniet van de ervaring van het daadwerkelijke spelen van de game en dat we de juiste informatie vrijgeven. We hebben helaas niet meer van de game kunnen laten zien dan in de trailer, en kunnen dat voorlopig ook nog niet doen." Desalniettemin zegt Rockstar dat het probeert om binnenkort met meer screenshots te komen en daarna een trailer, "wanneer we er klaar voor zijn".
Geruchten, niet waar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef krokdown het volgende:
[..]
December toch? dacht dat ik eht gelezen had.
Precies. Denk eind 2013.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef Zosk het volgende:
Als op bol.com al April 2013 staat kun je er vanuit gaan dat het nóg langer duurt dan dat.
Deed ik ook altijd, met wow.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:15 schreef krokdown het volgende:
[..]
Heb het door... Beetje jammer, zat mezelf er echt op te verheugenOp een fucking spelletje
Eind 2013 denk ik dan weer niet, want dan kunnen ze hem beter als launch game gebruiken bij de nieuwe generatiequote:
Mwa, daar hebben ze schijt aan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eind 2013 denk ik dan weer niet, want dan kunnen ze hem beter als launch game gebruiken bij de nieuwe generatie
Ik ben helemaal niet zo'n gamer, maar naar GTA en Tomb Raider kijk ik dan best wel uit. Dat vind ik gewoon wel leuk om te spelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:15 schreef krokdown het volgende:
[..]
Heb het door... Beetje jammer, zat mezelf er echt op te verheugenOp een fucking spelletje
Het ligt aan de gebruiker.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat is het rare, Vice City loopt niet zo vast
Mwa. Ze hebben ook hun eigen ermeequote:
Vice City is ook ouder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat is het rare, Vice City loopt niet zo vast
Het enige wat ik leuk vind = GTA, fifa en battlefield.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n gamer, maar naar GTA en Tomb Raider kijk ik dan best wel uit. Dat vind ik gewoon wel leuk om te spelen.
Brengen ze het toch gewoon alsnog uit de op nieuwe generatie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa. Ze hebben ook hun eigen ermee
Hou deze ook maar in de gaten dan :quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n gamer, maar naar GTA en Tomb Raider kijk ik dan best wel uit. Dat vind ik gewoon wel leuk om te spelen.
Medal of Honor: Warfighter Alpha.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:17 schreef krokdown het volgende:
[..]
Het enige wat ik leuk vind = GTA, fifa en battlefield.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hou deze ook maar in de gaten dan :
euuhhhhhhh, nee.quote:
Ja maar ze werken nu al een jaar of 4 a 5 aan deeltje 5 ? Dan zou het wel lullig zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Brengen ze het toch gewoon alsnog uit de op nieuwe generatie.
Wel 2013 release. maar gaat wel heeeeeel bruut wordenquote:
Dat boeit hun echt niet, denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar ze werken nu al een jaar of 4 a 5 aan deeltje 5 ? Dan zou het wel lullig zijn
Geld is geld iddquote:
Sowieso. Als dat 2013 haalt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel 2013 release. maar gaat wel heeeeeel bruut worden
Ze zeggen al bewust niet wanneer in 2013quote:
Dat inderdaad, maar ze ontwikkelen het voor de huidige consoles. Waarschijnlijk hebben ze al lang info over de nieuwe console en wordt daar ook aan rekening mee gehouden. Lijkt me vrij logisch in ieder geval.quote:
Verstandig, wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze zeggen al bewust niet wanneer in 2013![]()
Natuurlijk weten ze datquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar ze ontwikkelen het voor de huidige consoles. Waarschijnlijk hebben ze al lang info over de nieuwe console en wordt daar ook aan rekening mee gehouden. Lijkt me vrij logisch in ieder geval.
Die ook iddquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
3 moet nog komen simpelequote:Op donderdag 19 juli 2012 13:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Downloaden, of op Steam kopen. Is in de aanbieding momenteel, volgens mij.
quote:
Overal een team voor, of zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Natuurlijk weten ze dat! Maar ja moet ook weer omgezet worden en die stuff
Over 3 maandenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die ook iddmaar die is er dit jaar al gelukkig
Ja, altijd leuk om te weten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké, post wel even je progress. Thanks
Ja, die had je geloof ik al eens gepost. Ziet er ook echt fucking mooi uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk om te weten.
Ik download hem eerst, want heb brotherhood nog niet eens uit, en wil eerst Revelations nog hebben, al twijfel ik er overquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Over 3 maandenHeb 'm al gepre-orderd.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:24 schreef Chocolatebear het volgende:
De vernieuwde combat in AC3 is echt sick. Gisteren bij een vriend zaten we wat nieuwe beelden te bekijken en zijn vader kwam binnen en was ineens hooked. Uurtje later kwamen we die vader zn kamer binnen, zit hij het AC3 Comic-Con panel te bekijken.![]()
PC release komt maanden laterquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik download hem eerst, want heb brotherhood nog niet eens uit, en wil eerst Revelations nog hebben, al twijfel ik er over
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:24 schreef Chocolatebear het volgende:
De vernieuwde combat in AC3 is echt sick. Gisteren bij een vriend zaten we wat nieuwe beelden te bekijken en zijn vader kwam binnen en was ineens hooked. Uurtje later kwamen we die vader zn kamer binnen, zit hij het AC3 Comic-Con panel te bekijken.![]()
Yeah denk al keer gepostquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die had je geloof ik al eens gepost. Ziet er ook echt fucking mooi uit
Ja maar download hem niet voor de pcquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
PC release komt maanden later
Save the Best for Lastquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
PC release komt maanden later
Ik heb nog nooit een PS3 game gedownloadquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik download hem eerst, want heb brotherhood nog niet eens uit, en wil eerst Revelations nog hebben, al twijfel ik er over
Ga naar de winkel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een PS3 game gedownloadIk koop alles.
Nu heb ik zin om te gamen, maar ik heb geen toffe spellen hier.
Ik moest denken aan:quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik speel nu bij mijn vriend telkens Dragon's Dogma.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoelaat komt ze dan? Of zit jij te fokken terwijl ze thuis is?![]()
Haha chaiquote:
Een vriend van me is vanavond hier, dus ik vraag wel of hij wat games meeneemtquote:
PS3 ligt hier ergens in de kastquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een PS3 game gedownloadIk koop alles.
Nu heb ik zin om te gamen, maar ik heb geen toffe spellen hier.
Lekker draken schieten met je boogje, vuile fantasy hommo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik speel nu bij mijn vriend telkens Dragon's Dogma.
Hele dag niks kunnen. Ik heb medelijden met je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een vriend van me is vanavond hier, dus ik vraag wel of hij wat games meeneemt
Een keer maar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lekker draken schieten met je boogje, vuile fantasy hommo.
Grapje ik heb gefapt op Skyrim
Ik lig nog steeds in bed met die hondquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hele dag niks kunnen. Ik heb medelijden met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |