quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hou deze ook maar in de gaten dan :
euuhhhhhhh, nee.quote:
Ja maar ze werken nu al een jaar of 4 a 5 aan deeltje 5 ? Dan zou het wel lullig zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Brengen ze het toch gewoon alsnog uit de op nieuwe generatie.
Wel 2013 release. maar gaat wel heeeeeel bruut wordenquote:
Dat boeit hun echt niet, denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar ze werken nu al een jaar of 4 a 5 aan deeltje 5 ? Dan zou het wel lullig zijn
Geld is geld iddquote:
Sowieso. Als dat 2013 haalt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel 2013 release. maar gaat wel heeeeeel bruut worden
Ze zeggen al bewust niet wanneer in 2013quote:
Dat inderdaad, maar ze ontwikkelen het voor de huidige consoles. Waarschijnlijk hebben ze al lang info over de nieuwe console en wordt daar ook aan rekening mee gehouden. Lijkt me vrij logisch in ieder geval.quote:
Verstandig, wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze zeggen al bewust niet wanneer in 2013![]()
Natuurlijk weten ze datquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar ze ontwikkelen het voor de huidige consoles. Waarschijnlijk hebben ze al lang info over de nieuwe console en wordt daar ook aan rekening mee gehouden. Lijkt me vrij logisch in ieder geval.
Die ook iddquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hou deze ook maar in de gaten dan :
3 moet nog komen simpelequote:Op donderdag 19 juli 2012 13:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Downloaden, of op Steam kopen. Is in de aanbieding momenteel, volgens mij.
quote:
Overal een team voor, of zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Natuurlijk weten ze dat! Maar ja moet ook weer omgezet worden en die stuff
Over 3 maandenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die ook iddmaar die is er dit jaar al gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |