Ja, want zo rol ik.quote:
je bent zelf irritantquote:
Gewoon ander adres opgevenquote:
Lijkt op Stana Katicquote:
Ik heb het na 2 min afgezet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Lawl, ik zat net ff GTA2 te spelentoch niet zo leuk meer
Heb je al eens Nyancat nagels gehad?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh er zit nog kleur onderWel heel sheer dan. Bloemetjes zijn wel mooi gelukt.
Ik heb het ooit een keer zelf geprobeerd. Wat een werk.
[ afbeelding ]
GTA 2 heb ik nooit echt gespeeld. 1 wel. Maar ook alleen maar om te klooien. San Andreas heb ik ook nooit echt uitgespeeldquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Chai het volgende:
Enige wat ik altijd deed in GTA 2 was rijen auto's opblazen met een flamethrower.
weet je hoe hip toen met je Voodoo 3DFX kaartquote:
Vermakelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Chai het volgende:
Enige wat ik altijd deed in GTA 2 was rijen auto's opblazen met een flamethrower.
Ik werd vrij snel busted.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
weet je hoe hip toen met je Voodoo 3DFX kaart
San Andreas had ik paar maanden geleden voor 10 euro gekocht maar hij werkt niet goed op mijn laptop gvd, loopt zo erg vast dat het hinderlijk is om te spelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GTA 2 heb ik nooit echt gespeeld. 1 wel. Maar ook alleen maar om te klooien. San Andreas heb ik ook nooit echt uitgespeeld
Laatste missie hierquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GTA 2 heb ik nooit echt gespeeld. 1 wel. Maar ook alleen maar om te klooien. San Andreas heb ik ook nooit echt uitgespeeld
Heb je een laptop uit 2003 ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
San Andreas had ik paar maanden geleden voor 10 euro gekocht maar hij werkt niet goed op mijn laptop gvd, loopt zo erg vast dat het hinderlijk is om te spelen
Dit jaar komt GTA 5 uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
San Andreas had ik paar maanden geleden voor 10 euro gekocht maar hij werkt niet goed op mijn laptop gvd, loopt zo erg vast dat het hinderlijk is om te spelen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dat zegt wiequote:
Die radiostations zijn echt altijd geweldigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |