Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
@rd en @md 5.06/km is 60 seconden boven de 50 min, vergeleken sub 5.00/km @10k. Beide zijn sneller dan mijn PR. De /autist sloeg op het bovenstaande, dit zijn de feiten verhaal. Maw, de feiten zeggen wat anders dan md zegt....
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op donderdag 19 juli 2012 12:41 schreef slacker_nl het volgende: @rd en @md 5.06/km is 60 seconden boven de 50 min, vergeleken sub 5.00/km @10k. Beide zijn sneller dan mijn PR. De /autist sloeg op het bovenstaande, dit zijn de feiten verhaal. Maw, de feiten zeggen wat anders dan md zegt....
ja wrijf het er nog maar eens in slacker
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op donderdag 19 juli 2012 12:41 schreef slacker_nl het volgende: @rd en @md 5.06/km is 60 seconden boven de 50 min, vergeleken sub 5.00/km @10k. Beide zijn sneller dan mijn PR. De /autist sloeg op het bovenstaande, dit zijn de feiten verhaal. Maw, de feiten zeggen wat anders dan md zegt....
Hier is het droog! En ik hoop dat het zo blijft, want vanavond ga ik weer eens naar mn chicks only training
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Maar zodra wij mannen een eigen training willen is het seksistisch
Mijn zegen heb je hoor!
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
De eerste training is vanavond: Het vrouwelijk schoon van de chicks only run training bewonderen
Tot vanavond!
Sorry! Je 49.59.99999999 min op de 10k is natuurlijk fantastisch
goed begin Jolletje...rustig tempo en niet al te ver., we hebben er genoeg gezien hier die te hard van stapel liepen. hardlopers zijn..... vul zelf maar in
Dankje! Ik probeer het inderdaad rustig aan op te bouwen. Mijn eerste doel is 3km lopen in 15min.
Hoe wassen jullie eigenlijk je sportkleding? Met of zonder wasverzachter? Enne, ik heb een roze hardloopshirt en een zwart broekje, kan dat samen? Nu is het nog nieuw dus nu zal ik het even apart wassen maar daarna?
Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef Mvr.Poes het volgende: Hoe wassen jullie eigenlijk je sportkleding? Met of zonder wasverzachter? Enne, ik heb een roze hardloopshirt en een zwart broekje, kan dat samen? Nu is het nog nieuw dus nu zal ik het even apart wassen maar daarna?
Zonder want ik kan er niet goed tegen. Wasverzachter gebruik ik alleen voor handdoeken.
En opzich zou dat samen moeten kunnen, aber dan wordt het roze wel minder fel. Anders was je het shirt met de hand en je broekje gewoon bij de donkere was
Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef Mvr.Poes het volgende: Hoe wassen jullie eigenlijk je sportkleding? Met of zonder wasverzachter? Enne, ik heb een roze hardloopshirt en een zwart broekje, kan dat samen? Nu is het nog nieuw dus nu zal ik het even apart wassen maar daarna?
Geen wasverzachter, want dat brengt een laagje op je kleding waardoor het minder goed ademt. Wassen op lage temperatuur, aangezien het toch niet echt vies is en niet in de droger. Roze shirt en zwart broekje is uitermate goed te combineren.
Edit: dat combineren ging over de looks. Op zich kan het wel samen gewassen worden, maar liever shirt bij rode was doen
Geen wasverzachter, want dat brengt een laagje op je kleding waardoor het minder goed ademt. Wassen op lage temperatuur, aangezien het toch niet echt vies is en niet in de droger. Roze shirt en zwart broekje is uitermate goed te combineren.
Edit: dat combineren ging over de looks. Op zich kan het wel samen gewassen worden, maar liever shirt bij rode was doen
Ah thanks, dat word dan ff apart wassen en ik vrees ook iets op de hand omdat ik bij de rest van de kleding wel wasverzachter gebruik.... Haha ik draag het idd bij elkaar Is de nike skapri ( met rokje erover) een een zachtroze shirt met RUN erop Is tot nu toe ook nog het enigste wat ik heb Hebben jullie dan meerdere dingetjes? Dat je kan afwisselen? Of gooi je alles elke keer direct in de was zodat je de dag erna weer kan?
Ah thanks, dat word dan ff apart wassen en ik vrees ook iets op de hand omdat ik bij de rest van de kleding wel wasverzachter gebruik.... Haha ik draag het idd bij elkaar Is de nike skapri ( met rokje erover) een een zachtroze shirt met RUN erop Is tot nu toe ook nog het enigste wat ik heb:@ Hebben jullie dan meerdere dingetjes? Dat je kan afwisselen? Of gooi je alles elke keer direct in de was zodat je de dag erna weer kan?
Meerdere. Twee broeken: 1 voor warm weer en 1 voor koud weer. Voor de rest heb ik 3 shirts waarin ik hardloop en een sweater met capuchon. Mocht het echt heeeeel koud worden dan doe ik nog een muts op
Meerdere broeken was ik ook van plan, nu die capri en voor de winter ga ik een lange broek aanschaffen. Maar meerdere shirtjes is volgens mij ook wel een strak plan Jasje heb ik ook maar is voor winter iets te dun dus moet ook nog een nieuwe voor komen. En wil nog een shirt met lange mouwen.
Op donderdag 19 juli 2012 15:47 schreef Drassss het volgende: Heerlijk duurloopje kunnen doen met op de achtergrond de buien terwijl ik lekker in het zonnetje kon lopen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef Yuki het volgende: Poeh, mega suikerdip gehad net even een mueslireep naar binnen gewerkt, hopen dat t genoeg is om m'n training op vol te houden zo.
Flink haasten ook, ben over 10 min thuis en moet over een klein uur bij de loopgroep zijn.
Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef Yuki het volgende: Poeh, mega suikerdip gehad net even een mueslireep naar binnen gewerkt, hopen dat t genoeg is om m'n training op vol te houden zo.
Flink haasten ook, ben over 10 min thuis en moet over een klein uur bij de loopgroep zijn.
Misschien dachten jullie vast niet waar ik nou was.. Ik werk sinds maandag hele dagen. Ben kapot aan het einde van de dag
Gelijk een vraag: Morgen ga ik een stukje lopen met het broertje van m'n beste vriend. Hij smeekte me bijna :p Maar hij red het tot zo'n 3km. Iemand tips hoe ik hiermee om moet gaan? Het tempo zal wel niet heel hoog komen te liggen...
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Misschien dachten jullie vast niet waar ik nou was.. Ik werk sinds maandag hele dagen. Ben kapot aan het einde van de dag
Gelijk een vraag: Morgen ga ik een stukje lopen met het broertje van m'n beste vriend. Hij smeekte me bijna :p Maar hij red het tot zo'n 3km. Iemand tips hoe ik hiermee om moet gaan? Het tempo zal wel niet heel hoog komen te liggen...
Wel hoor Maar ik wist al van je werk
Het zal voor jou wel moeilijk worden, maar laat hem het tempo aangeven. Dan houdt hij het iig zo lang mogelijk vol.
Op donderdag 19 juli 2012 18:48 schreef Maraca het volgende: Wel blijven posten he. Moet 45 min wachten bij de kapper en mag in de tussentijd niet even winkelen ofzo
Op donderdag 19 juli 2012 18:48 schreef Maraca het volgende: Wel blijven posten he. Moet 45 min wachten bij de kapper en mag in de tussentijd niet even winkelen ofzo
Op donderdag 19 juli 2012 18:24 schreef Shravani het volgende: Of gewoon afspreken dat je allebei je eigen tempo loopt, maar dat jij dan wat eerder stopt, als hij het echt niet meer trekt?
Dat is niet leuk voor hem. Dan ben ik weer bij hem thuis en is hij nog maar op de helft
Op donderdag 19 juli 2012 19:04 schreef CantFazeMe het volgende: Al wil ik best een extreem kapsel proberen. Alleen werkloos zijnde weet ik niet of dat wel zo slim is.
Webdesigners hebben toch 45 centimeter haar en lopen in lange zwarte jassen?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
En uiteraard ga je hierna natuurlijk nog een rondje hardlopen om je nieuwe look te showen?
dat kan niet....zweten, haar stort in.... heb er 50 euro voor betaald....morgen maar..... o het regent en mijn look is nog zo niet...... overmorgen maar
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
dat kan niet....zweten, haar stort in.... heb er 50 euro voor betaald....morgen maar..... o het regent en mijn look is nog zo niet...... overmorgen maar
Het fijne van hardlopen vind ik juist dat ik m'n haar niet hoef te doen, staart of vlecht en klaar
Tondeuse -> 5 min werk. Krijg je ook zo'n lampenkap op en mag je dan de story lezen?
5 minuten? Als je goed met een tondeuse overweg kan duurt het alsnog minimaal 15 minuten. True story. Maar kunnen we het weer over hardlopen hebben, die SC van tegenwoordig is wat irritant iyam.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
5 minuten? Als je goed met een tondeuse overweg kan duurt het alsnog minimaal 15 minuten. True story. Maar kunnen we het weer over hardlopen hebben, die SC van tegenwoordig is wat irritant iyam.
Het lijkt zo makkelijk. Is er nog veel SC? Ik lees al een paar dagen amper mee. Toevallig nu en ja er is wat SC.
Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef CantFazeMe het volgende: Nee SC praktisch over. Hier en daar wat slap en leuk geouwehoer maar meestal gewoon over lopen .
valt imo ook nog wel wat mee, maar Slacker is vandaag gewoon wat prikkelig omdat er bij hem nog 3 minuten af moeten
Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef Jor_Dii het volgende: Zijn er hier mensen die zich al eens verdiept hebben in het lopen van de NY marathon?
om op lopen terug te komen... nee, misschien voor veel mensen 'the be all and end all' maar het is mij te massaal, als ik toch duizenden dollars moet uitgeven zijn er imo wel mooiere marathons te vinden dan de NY marathon
om op lopen terug te komen... nee, misschien voor veel mensen 'the be all and end all' maar het is mij te massaal, als ik toch duizenden dollars moet uitgeven zijn er imo wel mooiere marathons te vinden dan de NY marathon
tuurlijk Gup...misschien laat ik nog wel eens overhalen maar ik heb nog een paar andere op het lijstje die mij veel 'uitdagender' lijken om te doen... De oudste marathon op het zuidelijk halfrond bijv.
Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef Drassss het volgende: Mij lijkt het juist ontzettend vet om aan nietszeggende marathons mee te doen in "Verweggistan" landen
dit dus.... kom in November langs en je bent een van de ongeveer 60-100 lopers die hier zullen starten Bij de grote evenementen heb ik altijd iets tegen die mensen die de voorbereidingen niet serieus nemen en half strompelend over de streep komen, als ze dat al halen
tuurlijk Gup...misschien laat ik nog wel eens overhalen maar ik heb nog een paar andere op het lijstje die mij veel 'uitdagender' lijken om te doen... De oudste marathon op het zuidelijk halfrond bijv.