altijd, jeweettogquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
voeg je me dan ook even toe in het gesprek ^^ ?
ik nodig graag mijzelf uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging voor jou gezien.(voor de foltering ja)
Je moet ook niet bellen als ik onder de douche staquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
altijd, jeweettogalleen nam er net niemand op toen ik belde naar 06-slowchat
![]()
Je moet ook naar 06-dromchat bellenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
altijd, jeweettogalleen nam er net niemand op toen ik belde naar 06-slowchat
![]()
Die is gek!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zondag 11 uur, een mooie Christelijke tijd om eens flink gepijnigd te worden!![]()
Hij woont boven de kroeg dus ....quote:
hoezo gek, gewoon party ohne ende!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is gek!!
Dan ben ik nog aan het bijkomen van mn feestje zaterdagavond
Ben ik blij dat ik tot donderdag vrij benquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
hoezo gek, gewoon party ohne ende!
juist dan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet ook niet bellen als ik onder de douche sta
briljant!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij woont boven de kroeg dus ....
ach ik werk eventjes en dan gaat het feest weer door, afgelopen week ook gedaan..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik tot donderdag vrij ben
Dat weet ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij woont boven de kroeg dus ....
Waar woont u?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef WasMachinator het volgende:
Hmm Tiel is nog niet eens zo heel erg ver weg voor mij
Klinkt net als een vrouw!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
M'n broertje is soms zo'n lulletje..
Hij wil wat gamen, samen, maar eerst wil ik de boodschappen gedaan hebben, dus ik kleed me aan, gaat ie toch gamen, dus ik ff douchen, hij is klaar met whatever hij deed, dus ik weer, laten we nu dan boodschappen doen.. Gaat ie eerst douchen![]()
![]()
Kan ik weer een halfuur wachten..
gesandwiched tussen Venlo en Roermond ergensquote:
en jij maar wachten, en je irriteren... en hij lekker lachen want doet alles op zijn eigen tempo....quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hij wil wat gamen, samen, maar eerst wil ik de boodschappen gedaan hebben, dus ik kleed me aan, gaat ie toch gamen, dus ik ff douchen, hij is klaar met whatever hij deed, dus ik weer, laten we nu dan boodschappen doen.. Gaat ie eerst douchen![]()
![]()
Ach, hij snapt dan wel dat ik ook geen haast heb om te gaan gamen hoop ik voor 'm..quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
en jij maar wachten, en je irriteren... en hij lekker lachen want doet alles op zijn eigen tempo....
ga je na de boodschappen toch wel doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, hij snapt dan wel dat ik ook geen haast heb om te gaan gamen hoop ik voor 'm..
fijn jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
same here!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:16 schreef MohMi het volgende:
ik heb dan ook nog nooit zo goed met mn broer en zus kunnen opschieten als nu, nu we allemaal op onszelf wonen. true story
Hier nietquote:
je ziet ze niet zo vaak meer waarschijnlijk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
fijn jaik heb dan ook nog nooit zo goed met mn broer en zus kunnen opschieten als nu, nu we allemaal op onszelf wonen. true story
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |