abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2012 @ 04:28:59 #1
363305 Muffle
Mufflelicious
pi_114400399
quote:
13s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef kort het volgende:
Met z'n allen gefoceerd in een kring zitten, paar tuinstoelen ertussen. Al het eten in schaaltjes op tafel.

En dan z'n tante die zich verveelt en dus om de vijf minuten vraagt 'KAN IK HELPEEEN?'.
  donderdag 19 juli 2012 @ 04:29:31 #2
363305 Muffle
Mufflelicious
pi_114400404
Laatste post:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 04:28 schreef Muffle het volgende:
Brrr, de 25ste is het weer zover, mijn eigen verjaardag, en ik haat het..
pi_114400714

Heerlijke chips, tomaatje en lekker bijpraten over elkaars slavenleven; werk, afbetalen van hypotheek, vlaggetjes voor Beatrix halen, Spanje en Griekenland, Nick & Simon.. echt gezellig zo'n verjaardag :)

Oja bijna vergeten, het fotograferen van de verjaardagshapjes voorop Facebook
  donderdag 19 juli 2012 @ 05:35:43 #4
305371 Faaluser
Oeh! It gets dark!
pi_114400771
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 05:22 schreef Shashaska het volgende:
[ afbeelding ]
Oja bijna vergeten, het fotograferen van de verjaardagshapjes voorop Facebook
Jij bent er dus zo'n eentje die z'n kerstpakket van máánden oud aan zijn gasten opdient. :r
pi_114401678
Ik heb het vorige topic ook doorgelezen maar ik kan mijzelf helemaal niet identificeren met die 'kringverjaardagen'.
Het klinkt waarschijnlijk suf maar het lijkt mij best gezellig, bij ons hebben we nooit van die verjaardagen. Een keer in het jaar is bijna onze gehele familie in Zuid-Frankrijk en dan gaan we een aantal dagen zeilen ( waar ik natuurlijk ook helemaal geen problemen mee heb ;))

Het lijkt wel of iedereen hier op FOK! dezelfde familie heeft, iedereen lijkt hier dezelfde verjaardagen te vieren. ;P
  donderdag 19 juli 2012 @ 07:55:04 #6
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_114401774
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 07:43 schreef Sophie94 het volgende:
Ik heb het vorige topic ook doorgelezen maar ik kan mijzelf helemaal niet identificeren met die 'kringverjaardagen'.
Het klinkt waarschijnlijk suf maar het lijkt mij best gezellig, bij ons hebben we nooit van die verjaardagen. Een keer in het jaar is bijna onze gehele familie in Zuid-Frankrijk en dan gaan we een aantal dagen zeilen ( waar ik natuurlijk ook helemaal geen problemen mee heb ;))

Het lijkt wel of iedereen hier op FOK! dezelfde familie heeft, iedereen lijkt hier dezelfde verjaardagen te vieren. ;P
Met de hele familie op een zeilboot lijkt me nog tien keer erger. Dag in, dag uit water en je familie, geen ontsnappen aan. Denk dat ik op een gegeven moment in staat zou zijn om er één overboord te mieteren.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_114401809
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 07:55 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Met de hele familie op een zeilboot lijkt me nog tien keer erger. Dag in, dag uit water en je familie, geen ontsnappen aan. Denk dat ik op een gegeven moment in staat zou zijn om er één overboord te mieteren.
We zitten niet met de hele familie op één zeilboot, dat zou mij idd ook niet zo plezierig lijken. We hebben niet zo´n grote familie maar we gaan dan ong. met 3 jachten. Mijn opa en oma blijven altijd in Nederland i.v.m hun leeftijd. Maar het is ook maar voor 2 tot 3 dagen. Verder zie ik mijn familie door het jaar heen nauwelijks doordat veel familieleden in andere landen etc. wonen.

Maar ik wil wel een keertje ruilen hoor :p. Lijkt mij best wel een keertje leuk, een kringverjaardag.
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:00:53 #8
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_114401821
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 07:55 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Elk jaar ga ik 1 hele week op vakantie met mijn familie. Het is echt te verschrikkelijk voor woorden. Op het eind kun je je bed ook niet meer uit.
Je oom die maar vervelende grappen blijft maken, en die op je loopt te geilen. Je tante die de hele tijd zeurt over 'de moeilijke tijd'.

Ik zie nu al op tegen volgend jaar.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_114401861
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:00 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Elk jaar ga ik 1 hele week op vakantie met mijn familie. Het is echt te verschrikkelijk voor woorden. Op het eind kun je je bed ook niet meer uit.
Je oom die maar vervelende grappen blijft maken, en die op je loopt te geilen. Je tante die de hele tijd zeurt over 'de moeilijke tijd'.

Nou moet ik zeggen dat ik mijn familie helemaal niet vervelend vind. Mijn oom's en tante's zijn relatief jong en ze zijn allemaal wel modern. Ik kijk er altijd wel naar uit om op pad te gaan met ze. Ook heb ik niet veel neefjes en nichtjes dus dat scheelt denk ik ook wel een hoop. Ik heb 3 oudere neven en 1 nichtje, dus weinig kleinkinderen denk ik in verhouding met de rest van Nederland?!
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:10:03 #10
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_114401916
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:05 schreef Sophie94 het volgende:

[..]

Nou moet ik zeggen dat ik mijn familie helemaal niet vervelend vind. Mijn oom's en tante's zijn relatief jong en ze zijn allemaal wel modern. Ik kijk er altijd wel naar uit om op pad te gaan met ze. Ook heb ik niet veel neefjes en nichtjes dus dat scheelt denk ik ook wel een hoop. Ik heb 3 oudere neven en 1 nichtje, dus weinig kleinkinderen denk ik in verhouding met de rest van Nederland?!
Och dat is niet heel veel. Maar gelukkig kan je wel goed met je familie opschieten.
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:10:06 #11
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_114401917
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 07:59 schreef Sophie94 het volgende:

[..]

We zitten niet met de hele familie op één zeilboot, dat zou mij idd ook niet zo plezierig lijken. We hebben niet zo´n grote familie maar we gaan dan ong. met 3 jachten. Mijn opa en oma blijven altijd in Nederland i.v.m hun leeftijd. Maar het is ook maar voor 2 tot 3 dagen. Verder zie ik mijn familie door het jaar heen nauwelijks doordat veel familieleden in andere landen etc. wonen.

Maar ik wil wel een keertje ruilen hoor :p. Lijkt mij best wel een keertje leuk, een kringverjaardag.
Nou ja, dan is het misschien nog wel uit te houden, zeker omdat je elkaar nauwelijks ziet. Hoewel je je kunt afvragen waarom dat zo is natuurlijk....
En nee, ik doe niet aan kringverjaardagen dus ruilen heeft weinig zin.

quote:

[..]

Familievakanties zijn ook altijd zo geforceerd inderdaad. Zeker als je dan naar zo'n huisje of iets dergelijks gaat en op elkaars lip zit. Op een gegeven moment kun je elkaars bloed wel drinken. :')
Misschien is het verstandig om pepperspray mee te nemen voor die oom, of een keer ijsblokjes in zijn broek gooien, koelt het misschien wat van af.
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:11:45 #12
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_114401941
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:10 schreef Frank_Drebin het volgende:

Familievakanties zijn ook altijd zo geforceerd inderdaad. Zeker als je dan naar zo'n huisje of iets dergelijks gaat en op elkaars lip zit. Op een gegeven moment kun je elkaars bloed wel drinken. :')
Misschien is het verstandig om pepperspray mee te nemen voor die oom, of een keer ijsblokjes in zijn broek gooien, koelt het misschien wat van af.
Ja, de volgende keer neem ik wel wat maatregelen omtrent mijn oom. ;(
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:12:36 #13
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114401959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:43 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
in mijn wereld word je ook nog uitgenodigd voor de verjaardag van het overbuurwicht die je normaal nooit spreekt om daarna als (toen nog) 16 jarige aan een tafel met 9 jarige kindjes gedropt te worden voor een schaal spek en een schaal Tuc koekjes. vernedering.
Oh ja dat ken ik. Je bent nog jong dus moet je maar bij de ukkies zitten. Een tante had het eens tegen mij over grote mensen toen ik al langer als haar was, dus dat heb ik haar toen ook gezegd :) Net als mensen die aan je vroegen of je mama er ook was. :r Nee, maar mijn moeder wel!

Anyways, je had gewoon moeten zeggen de groeten met je schaal met spek, ik ga mijn vrienden opzoeken :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:13:26 #14
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114401969
quote:

Je oom die maar vervelende grappen blijft maken, en die op je loopt te geilen.
The fuck? Nou lekker dan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:14:48 #15
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_114401991
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:13 schreef najazeg het volgende:

[..]

The fuck? Nou lekker dan.
:r
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:16:33 #16
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114402017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:14 schreef rosepetals het volgende:

[..]

:r
ik bedoelde dus WTF he. Zo'n oom ben je liever kwijt dan rijk.
pi_114402030
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:10 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou ja, dan is het misschien nog wel uit te houden, zeker omdat je elkaar nauwelijks ziet. Hoewel je je kunt afvragen waarom dat zo is natuurlijk....
En nee, ik doe niet aan kringverjaardagen dus ruilen heeft weinig zin.

[..]
Mijn familie lijdt, naar mijn inziens, een erg druk bestaan, daarom lijkt het mij denk ik erg gezellig om iets in die trant van 'kringverjaardagen' etc. te hebben. Als we eenmaal rustig op een terras ofzoiets dergelijks zitten dan gaat het eigenlijk vrijwel altijd over werk. Ik moet toegeven dat iedereen elkaar een beetje wil overtroeven. Voor buitenstaanders lijkt het misschien perfect, maar het lijkt mij echt leuk om mijn familie vaker te kunnen zien, maar hierbij speelt waarschijnlijk ook wel mee dat wat je niet hebt daarna verlang je.
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:18:23 #18
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_114402040
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:16 schreef najazeg het volgende:

[..]

ik bedoelde dus WTF he. Zo'n oom ben je liever kwijt dan rijk.
Ja ze zouden ook gaan scheiden maar dat ging opeens niet door. :(
pi_114402072
quote:

[..]

Iel, bah. Dat lijkt mij idd ook verschrikkelijk. Sterkte alvast :)!
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:25:00 #20
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_114402143
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:17 schreef Sophie94 het volgende:

[..]

Mijn familie lijdt, naar mijn inziens, een erg druk bestaan, daarom lijkt het mij denk ik erg gezellig om iets in die trant van 'kringverjaardagen' etc. te hebben. Als we eenmaal rustig op een terras ofzoiets dergelijks zitten dan gaat het eigenlijk vrijwel altijd over werk. Ik moet toegeven dat iedereen elkaar een beetje wil overtroeven. Voor buitenstaanders lijkt het misschien perfect, maar het lijkt mij echt leuk om mijn familie vaker te kunnen zien, maar hierbij speelt waarschijnlijk ook wel mee dat wat je niet hebt daarna verlang je.
Dat is alles behalve perfect, bij mij ging het ook altijd over werk en dergelijke. En elkaar inderdaad proberen af te troeven. Als ik mij ergens groen en geel aan kan ergeren is dat het wel want:
a) de persoon in kwestie is alles behalve interessant
b) ik geef absoluut geen neuk om zijn baan
Dus ik begrijp dat wel en om heel eerlijk te zijn vind ik dat vreselijk. Daar mijd ik verjaardagen - tenzij van mijn ouders of iets dergelijks - als de pest.
pi_114402376
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:25 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat is alles behalve perfect, bij mij ging het ook altijd over werk en dergelijke. En elkaar inderdaad proberen af te troeven. Als ik mij ergens groen en geel aan kan ergeren is dat het wel want:
a) de persoon in kwestie is alles behalve interessant
b) ik geef absoluut geen neuk om zijn baan
Dus ik begrijp dat wel en om heel eerlijk te zijn vind ik dat vreselijk. Daar mijd ik verjaardagen - tenzij van mijn ouders of iets dergelijks - als de pest.
Aha, ik begin zo langzamerhand alweer te genezen van het fenomeen ´kringverjaardagen´. Het klinkt bij nader inziens toch niet zo leuk aangezien het best veel op ons jaarlijkse ´uitje´ begint te lijken.

Ik geef ook niets om de banen van mijn familie. De meeste zijn echt heel interessant maar om daar nu een halve dag naar te luisteren begint op een gegeven moment echt te vervelen. Ik snap dat jij, mede door jou baankeuze -iets met geschiedenis begreep ik- ook veel aanspraak krijgt etc. Lijkt mij erg vervelend.

Ik houd het wel bij 2-3 dagen per jaar. Veel sterkte dan iedereen met jullie verjaardagen! :P :)
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:40:47 #22
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_114402494
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 08:35 schreef Sophie94 het volgende:

[..]

Aha, ik begin zo langzamerhand alweer te genezen van het fenomeen ´kringverjaardagen´. Het klinkt bij nader inziens toch niet zo leuk aangezien het best veel op ons jaarlijkse ´uitje´ begint te lijken.

Ik geef ook niets om de banen van mijn familie. De meeste zijn echt heel interessant maar om daar nu een halve dag naar te luisteren begint op een gegeven moment echt te vervelen. Ik snap dat jij, mede door jou baankeuze -iets met geschiedenis begreep ik- ook veel aanspraak krijgt etc. Lijkt mij erg vervelend.

Ik houd het wel bij 2-3 dagen per jaar. Veel sterkte dan iedereen met jullie verjaardagen! :P :)
Nou nee hoor, ik vind het geweldig om bepaalde processen en ontwikkelingen die je vandaag de dag ziet van een uitleg te voorzien. Helaas moet je daar altijd een beetje mee oppassen omdat ik dan nog weleens lang van stof wil gaan worden en dat resulteert in een soort hoorcollege. Maar uitleg over geschiedenis geef ik graag, maar ik ga niet pochen met mijn baan op een kringverjaardag, helemaal geen behoefte aan.
Overigens is het puur Nederlandse kneuterigheid zo'n kringverjaardag hoor; zoals je op die foto's soms ziet. Bitterballetjes op tafel, een rood wijntje waar je de volgende dag hoofdpijn van krijgt.... Vreselijk.
  donderdag 19 juli 2012 @ 08:43:07 #23
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_114402535
Hatelijk idd. Ik zie mijn familie daarom ook niet vaak. Het is altijd al formeel geweest dus als er iets moet gebeuren dan regelen we dat maar theekransjes doe ik al jaren niet meer.
Mijn nieuwe ondertitel
  donderdag 19 juli 2012 @ 09:11:09 #24
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_114403074
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 01:41 schreef Hagelkaas het volgende:

[..]

Mijn verjaardagen bestaan uit een avond met twaalfuurmomentje in een barretje en later een club oid met mijn vrienden. Volgende dag met familie en vrienden aan een grote tafel buitensporig veel lekker eten en flink doorzakken met kaas en wijn, en vaak eindigt dat in beschonken danspasjes in de huiskamer tot de buren het écht helemaal zat zijn en op het raam beginnen te bonken omdat we de bel uit hebben gezet :P.

Iedereen heeft vast zijn eigen perceptie van een leuke verjaardag, maar ik vindt statafels en partytenten écht niet kunnen. Zie dat doorgaans ook alleen maar bij gasten uit de provincie of randgemeenten (diemen, badhoevedorp enz in mijn geval).
Iedereen is natuurlijk vrij zijn of haar verjaardag zelf in te richten, dus ook snobs! :D
pi_114447753
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:11 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Iedereen is natuurlijk vrij zijn of haar verjaardag zelf in te richten, dus ook snobs! :D
En gelukkig maar!

Overigens heb ik zelf ook wel flink wat ervaring met kringverjaardagen bij mijn opa en oma. Dat was altijd zo'n stijve boel.. Gelukkig heb een paar leuke neefjes en nichtjes waar ik het goed mee kan vinden dus dan gingen we vaak drankspellen spelen op zolder :')

Oja en het waren echte gooische zuunigerds dus die eeuwige fucking kaasstengels en mariakaakjes kwamen echt mijn strot uit :r
pi_114447781
schandelig dat nederlanders zich gewdongen voelen naar een verjaardag te gaan maar dat is idd niet zo raar in zon kring. in elk ander land feesttent in tuin lekkere muziek, drank eten en chimeids aanwezig
Ne mutlu Türküm diyene
pi_114447830
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 02:45 schreef amenth het volgende:
schandelig dat nederlanders zich gewdongen voelen naar een verjaardag te gaan maar dat is idd niet zo raar in zon kring. in elk ander land feesttent in tuin lekkere muziek, drank eten en chimeids aanwezig
Dit dus, ik vind dat je bij Nederlanders altijd geforceerd gezellig moet doen. Een vrouw die constant heen en weer aan het lopen is voor drank voor de gasten en een maaltijd zit er niet eens in.
Een feestje bij ons betekent zelfbediening en zoveel eten dat gasten eventueel nog mee kunnen nemen naar huis.
pi_114447867
quote:
in nederland moet je af en toe het innisjjiatief nemen en het goede voorbeeld geven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114447875
:Y
Ne mutlu Türküm diyene
  vrijdag 20 juli 2012 @ 08:40:26 #30
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114449194
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 02:51 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dit dus, ik vind dat je bij Nederlanders altijd geforceerd gezellig moet doen. Een vrouw die constant heen en weer aan het lopen is voor drank voor de gasten en een maaltijd zit er niet eens in.
Een feestje bij ons betekent zelfbediening en zoveel eten dat gasten eventueel nog mee kunnen nemen naar huis.
ik wil ook zo'n verjaardag!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:45:54 #31
367482 White_Flower
Rise and shine
pi_114450630
Verjaardagen. :')
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
pi_114450687
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:49:49 #33
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_114450759
quote:
Daar heb je tenminste nog statafels. Dat zorgt al voor meer vrijheid. Echte kringen zijn het toppunt :r
Mijn nieuwe ondertitel
pi_114450766
Lekker indonesische bami bij de verjaardag, vals zingen, stampen op de grond als een debiel zoals op die fok meet, drinken tot je alleen nog maar 'ja heur' kunt knikken en glimlachen
pi_114451078
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Daar heb je tenminste nog statafels. Dat zorgt al voor meer vrijheid. Echte kringen zijn het toppunt :r
de meeste mensen die liever statafels hebben dan een kring zijn dezelfde mensen die lopen te miepen als ze een keer opstaan om naar het toilet te gaan en dan bij terugkomst merken dat 'hun plek' bezet is en ze ergens anders 'moeten' gaan zitten :')

hebben ze de mogelijkheid niet de hele tijd op dezelfde plek te moeten zitten is het weer niet goed...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:00:50 #36
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_114451098
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:00 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

de meeste mensen die liever statafels hebben dan een kring zijn dezelfde mensen die lopen te miepen als ze een keer opstaan om naar het toilet te gaan en dan bij terugkomst merken dat 'hun plek' bezet is en ze ergens anders 'moeten' gaan zitten :')

hebben ze de mogelijkheid niet de hele tijd op dezelfde plek te moeten zitten is het weer niet goed...
Je kan dan makkelijker van plek verwisselen en sowieso statafels zijn wat actievere feestjes dan kringen
Mijn nieuwe ondertitel
pi_114451128
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:00 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Je kan dan makkelijker van plek verwisselen en sowieso statafels zijn wat actievere feestjes dan kringen
ja en je oma gaat ook lekker de hele tijd aan zo'n tafel hangen :')
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:02:11 #38
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_114451136
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:01 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

ja en je oma gaat ook lekker de hele tijd aan zo'n tafel hangen :')
Sowieso familiefeestjes :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_114451172
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:02 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Sowieso familiefeestjes :')
sja, het schijnt dat er best wel vaak familieleden op verjaardagen komen...snap ook niet hoe dat kan :?

:')
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:03:58 #40
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_114451189
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:03 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

sja, het schijnt dat er best wel vaak familieleden op verjaardagen komen...snap ook niet hoe dat kan :?

:')
Vrienden en familie combineren _O-
Mijn nieuwe ondertitel
pi_114451260
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:03 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Vrienden en familie combineren _O-
dat doe ik ook niet

verjaardag is alleen familie, vrienden zie ik een andere keer wel :P
(ik ga mijn vrienden echt niet tussen mijn familie dumpen: ze zouden me aanklagen voor mishandeling)
  zondag 29 juli 2012 @ 23:49:26 #42
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_114828416
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 04:29 schreef Muffle het volgende:
Laatste post:

[..]

wat lees ik nou in één van je topics??? was je 25 Juli jarig??? :@
pi_114828750
Zal ongetwijfeld al besproken zijn maar het ergste van die kringverjaardagen vond ik als kind toch het onderscheid tussen "volwassenentafel" en "kindertafel"

Niks zo kut als je als puber bij je veel kleinere neefjes en nichtjes aan een tafel moet zitten terwijl ze alles onderkliederen met hun half opgegeten taartjes en kleffe chipshanden.

Ondertussen bij de volwassenen willen zitten en bier en wijn meedrinken :( ;( :'(

BTW chips eten met kleine kinderen: pak je zo'n chipje uit de schaal, blijkt ie nat te zijn!!! GADVER :r
Natte chips :'(
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  maandag 30 juli 2012 @ 00:11:51 #44
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_114829321
quote:
Zijn die chinezen zo lekker dan?
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  maandag 30 juli 2012 @ 00:38:17 #45
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_114830400
quote:
13s.gif Op zondag 29 juli 2012 23:56 schreef Khaleesi het volgende:
Zal ongetwijfeld al besproken zijn maar het ergste van die kringverjaardagen vond ik als kind toch het onderscheid tussen "volwassenentafel" en "kindertafel"

Niks zo kut als je als puber bij je veel kleinere neefjes en nichtjes aan een tafel moet zitten terwijl ze alles onderkliederen met hun half opgegeten taartjes en kleffe chipshanden.

Ondertussen bij de volwassenen willen zitten en bier en wijn meedrinken :( ;( :'(

BTW chips eten met kleine kinderen: pak je zo'n chipje uit de schaal, blijkt ie nat te zijn!!! GADVER :r
Herkenbaar :') en dan moet je nog een gezelschapsspelletje met ze spelen zoals monopoly die je uiteraard met 2 vingers in je neus wint :') :') :') :'(
pi_114830941
Of de volgende dag je Lego opruimen en merken dat alle blokjes plakkerig zijn van de gemorste kindercola en overal stukken chips tussen zitten... :r
  maandag 30 juli 2012 @ 00:56:23 #47
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_114831041
quote:

[..]

;( jij bent toch eigenlijk oud zat on te zeggen bekijk het maar ik ga niet mee. Of niet? :0
Doei!
  maandag 30 juli 2012 @ 00:57:27 #48
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_114831076
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:53 schreef Khaleesi het volgende:
Of de volgende dag je Lego opruimen en merken dat alle blokjes plakkerig zijn van de gemorste kindercola en overal stukken chips tussen zitten... :r
beter de rotzooi moeten opruimen.. Dan zelf de kinderen bezig moeten houden ;(
Doei!
pi_114831172
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:57 schreef Meloewa het volgende:

[..]

beter de rotzooi moeten opruimen.. Dan zelf de kinderen bezig moeten houden ;(
Ja ook al zoiets: dan heb je eindelijk je felbegeerde plaatsje bij de "grote mensen" tafel gewonnen, komen die neefjes en nichtjes constant aan je vragen of je niet even ergens mee wil komen helpen/of spelen :P
  maandag 30 juli 2012 @ 01:06:00 #50
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_114831350
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:00 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ja ook al zoiets: dan heb je eindelijk je felbegeerde plaatsje bij de "grote mensen" tafel gewonnen, komen die neefjes en nichtjes constant aan je vragen of je niet even ergens mee wil komen helpen/of spelen :P
ja dat :') meestal is het wel mijn moeder die er aanleiding naar maakt om met de kindertjes te spelen. En dan moet je wel kindvriendelijk zijn ;( weg lekker rustig zitten.
Doei!
pi_114831775
Gelukkig doet mijn familie daar niet aan *O*
It's not too late to change your hikikomori ways!
  † In Memoriam † maandag 30 juli 2012 @ 01:44:05 #52
88815 The_Emotion
98.3
pi_114832483
ik zat afgelopen weekend op een verjaardag, toen brak ineens de pleuris uit toen iemand zijn verjaardagstaart verneukte
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 30 juli 2012 @ 02:16:27 #53
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_114833318
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:56 schreef Meloewa het volgende:

[..]

;( jij bent toch eigenlijk oud zat on te zeggen bekijk het maar ik ga niet mee. Of niet? :0
Eigenlijk wel ja. Maar ik heb daar toch te weinig assertiviteit voor. Dus ja.
  maandag 30 juli 2012 @ 08:53:27 #54
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114836150
quote:
6s.gif Op maandag 30 juli 2012 01:44 schreef Remqo het volgende:
ik zat afgelopen weekend op een verjaardag, toen brak ineens de pleuris uit toen iemand zijn verjaardagstaart verneukte
bah, een pik in een taart :r
  maandag 30 juli 2012 @ 09:17:21 #55
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114836461
quote:
13s.gif Op zondag 29 juli 2012 23:56 schreef Khaleesi het volgende:

of dat ze eerst in hun neus zitten te boren en dan een chipje pakken :')
  maandag 30 juli 2012 @ 09:20:05 #56
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_114836491
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:17 schreef najazeg het volgende:

[..]

of dat ze eerst in hun neus zitten te boren en dan een chipje pakken :')
Herkenbaar ja. Of eerst hun halve longen eruit hoesten - wel netjes hand voord de mond - en dan met diezelfde hand direct even flink door het bakje chips gaan graaien alsof het de ballenbak van Lingo is. Smerig allemaal.
  maandag 30 juli 2012 @ 09:29:55 #57
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_114836643
Ik snap ook nooit waarom ze speelgoed hebben in de wachtkamer bij de dokter. Alle zieke kindertjes die op die manier ziektekiemen uitwisselen en zo :')
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 30 juli 2012 @ 09:30:14 #58
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114836648
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:20 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Herkenbaar ja. Of eerst hun halve longen eruit hoesten - wel netjes hand voord de mond - en dan met diezelfde hand direct even flink door het bakje chips gaan graaien alsof het de ballenbak van Lingo is. Smerig allemaal.
Moeten ze toch wat beter opgevoed worden :P
  maandag 30 juli 2012 @ 09:30:50 #59
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_114836659
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:29 schreef sinepedraap het volgende:
Ik snap ook nooit waarom ze speelgoed hebben in de wachtkamer bij de dokter. Alle zieke kindertjes die op die manier ziektekiemen uitwisselen en zo :')
tja, de dokters moeten ook gewoon brood op de plank blijven krijgen he :) Is gewoon taktiek :D
  maandag 30 juli 2012 @ 19:12:59 #60
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_114859824
Ha, fijn dat er weer zo'n topic is, de klacht is meer dan terecht. Het komt me ook heel erg bekend voor.

Gelukkig wordt het steeds minder met die verjaardagen, aangezien ik zelf haast geen contact heb met andere familieleden dan m'n ouders en broer/zusjes. Thuis hebben we niet echt een kringverjaardag maar dat is wel één grote kankerbende, helaas :r

SPOILER: De stieffamilie
SPOILER: Familie van moeders kant
En aan het eind van de dagen (het wordt gesplitst per kant) heb ik ontzettende woedeaanvallen, schouderpijn, stress en dit en dat. Echt, verschrikkelijk vind ik het. Gelukkig wordt het stukje bij beetje steeds minder.

Plus dan heb ik het niet eens gehad over de kant van mn vader, waar ik een paar keer per jaar naartoe ga. :')
SPOILER: Vooruit dan maar, ik ben nu toch bezig
Nu ben ik écht klaar.
Dank u voor de mogelijkheid om mijn frustraties af te schrijven.
Kaleidoscopiklimax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')