Vanaf nu haat jij mij intens hé? Je hebt ook een trauma opgelopen en kijkt vanaf nu nooit meer detectives?quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent mij net zo goed als haar dochter. Tot vandaag (eigen schuld) was ik waarschijnlijk de meest onpersoonlijke user op mijn woonplaats na in deze SC
van wat danquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pleur eens een nieuw plaatje in de op.
Die dolfijnenpop begint wel afgezaagd te worden idd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pleur eens een nieuw plaatje in de op.
Vaarwel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens ik ga mezelf verhangen tot in een ander leven
Een dikke Pauw of iets in die richting.quote:
Okequote:Op donderdag 19 juli 2012 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een dikke Pauw of iets in die richting.
plak jezelf wel even onder de gullit stickers, kunnen wij lachenquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan erger ik heb een snor door een verloren weddenschapquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:42 schreef Tyron het volgende:
moet nodig eens mijn facebook foto van jaar terug verandren
Die snor is geniaal manquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan erger ik heb een snor door een verloren weddenschap
Glorieuze pauw jaquote:
Accepteer mij eens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
toppie ditquote:
Die vorige was wel erg hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik durf geen PF meer op Facebook van mijzelf te zetten bang voor de reactie's op Fok!
Ja, wel afgeschermdquote:
Ik heb hmf niet op fb dus apart danquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:51 schreef RensAjacied het volgende:
Als Steven HMF op FB heeft dan heb ik hem volgens mij gevonden
Nee klopt.. had al een edit gedaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb hmf niet op fb dus apart dan
sinds jij oud en wijs bent gewordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk ik probeer dat onz weer eens.. maar sinds wanneer is iedereen daar puber?
Ik ben bang dat dit de enige reden is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sinds jij oud en wijs bent geworden.
My little calliequote:
geen vierdaagse feest?quote:
Vroeger kon ik mij daar nog wel vermaken tegenwoordig alleen maar idioterie daar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sinds jij oud en wijs bent geworden.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:54 schreef Caland het volgende:
Karel anker buis en te strak om te pitten
quote:
Je bent gevonden zeker?quote:
Lekker nakken toch?quote:
Nee, hij denkt dat ik het vriendje van DV ben gezien hij nu Snuf een invite heeft gestuurd.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, hij denkt dat ik het vriendje van DV ben gezien hij nu Snuf een invite heeft gestuurd.
Ach je moet wat als je woont in Nijmegen.quote:
Leuke foto hoor tyron gr grquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:57 schreef Tyron het volgende:
steven deelt zijn foto's alleen met vrienden
FAAL!quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, hij denkt dat ik het vriendje van DV ben gezien hij nu Snuf een invite heeft gestuurd.Ofterwijl, hij had snuf gevonden en dacht dat ik dat was.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, hij denkt dat ik het vriendje van DV ben gezien hij nu Snuf een invite heeft gestuurd.Ofterwijl, hij had snuf gevonden en dacht dat ik dat was.
Ja, alleen liep ik net naar huis. Denk heb nog klein puntje over. Zet die toet aan mn neus, was nog zeker wel een halve gram.quote:
/carequote:Op donderdag 19 juli 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wacht maar heb jou ook zo.
Hmm weleens halve gram weggesnoven in 1 lijn, was niet echt aan te raden, succesquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen liep ik net naar huis. Denk heb nog klein puntje over. Zet die toet aan mn neus, was nog zeker wel een halve gram.Dus kben nou best wazig. En wakker.
Dacht jou ook eerst te hebben, maar die pf was zo anders dan jou FOBO dus nah..quote:
hahahahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Veel plezier met die Spartaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dacht jou ook eerst te hebben, maar die pf was zo anders dan jou FOBO dus nah..
Maar ik heb dus Snuf gevonden![]()
Succes vooral overmorgen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen liep ik net naar huis. Denk heb nog klein puntje over. Zet die toet aan mn neus, was nog zeker wel een halve gram.Dus kben nou best wazig. En wakker.
jij drinkt grolsch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
Plop biertje open wilden die kankerturken eerst niet wisselen voor peuken. Kankercaffetaria. toch nog gelukt.
Vorige week had ik ook van die plop dingen, ze waren in de aanbieding en in de bios vind ik dat veel te dure biertje altijd wel baas. Prima te drinken hoor uit zo'n beugeltje.quote:
Sinds wanneer heb jij zo'n attitude? Past totaal niet bij je.quote:
Ik win, die van mij is 3 jaar oud.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je de juiste hebt gevonden, isdie van anderhalf jaar terug ofzo, maar stuur invite dan
Ze doet altijd tof tegen mij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zo'n attitude? Past totaal niet bij je.
somsquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zo'n attitude? Past totaal niet bij je.
Op dit moment alfa,quote:
Mijn hele kapsel is anders en had toen nog een beugel (HAHAA PAUPER) niet dat je die kan zien, want ik lach niet. Stoere boys lachen sowieso niet op picsquote:
bios is toch gelijk halve litert? in Beverwijk wel tenminste,quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorige week had ik ook van die plop dingen, ze waren in de aanbieding en in de bios vind ik dat veel te dure biertje altijd wel baas. Prima te drinken hoor uit zo'n beugeltje.
Ik word ook snel verliefd op forum posts op FOK!.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben stiekem verliefd op je en probeer het zo te verbergen
Klinkt als een redelijk kut levenquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Op dit moment alfa,
Wekker om 1 uur morgen en dan verder zuipen.
Doe niet zo onzeker man. Kan jou het een rotzorg zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mijn hele kapsel is anders en had toen nog een beugel (HAHAA PAUPER) niet dat je die kan zien, want ik lach niet. Stoere boys lachen sowieso niet op pics
In die ik had zat volgens mij 0,4l maar kan het verkeerd onthouden hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bios is toch gelijk halve litert? in Beverwijk wel tenminste,
omg we hebben soveel gemeenquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik word ook snel verliefd op forum posts op FOK!.
Ben niet onzeker. Ik kanker iedereen hier de sloot in als ik wil.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo onzeker man. Kan jou het een rotzorg zijn.
same here, zelfs m'n oma heeft het alquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:04 schreef Tyron het volgende:
Mijn tantes hebben facebook
Huilen geblazen dit.
Aha stoer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben niet onzeker. Ik kanker iedereen hier de sloot in als ik wil.
quote:Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar deze dag pakken ze ons
niet meer af. Zo'n lol, hebben wij minstens 6 jaar niet gehad !!!
Je zal maar met je 3 zussen op stap zijn en ze weten niet welke
kant ze op moeten, nou dat overkwam mij vandaag in Ljouwert.
ik twijfel aan mijn halve literquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
In die ik had zat volgens mij 0,4l maar kan het verkeerd onthouden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |