Je bent gevonden zeker?quote:
Lekker nakken toch?quote:
Nee, hij denkt dat ik het vriendje van DV ben gezien hij nu Snuf een invite heeft gestuurd.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, hij denkt dat ik het vriendje van DV ben gezien hij nu Snuf een invite heeft gestuurd.
Ach je moet wat als je woont in Nijmegen.quote:
Leuke foto hoor tyron gr grquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:57 schreef Tyron het volgende:
steven deelt zijn foto's alleen met vrienden
FAAL!quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, hij denkt dat ik het vriendje van DV ben gezien hij nu Snuf een invite heeft gestuurd.Ofterwijl, hij had snuf gevonden en dacht dat ik dat was.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, hij denkt dat ik het vriendje van DV ben gezien hij nu Snuf een invite heeft gestuurd.Ofterwijl, hij had snuf gevonden en dacht dat ik dat was.
Ja, alleen liep ik net naar huis. Denk heb nog klein puntje over. Zet die toet aan mn neus, was nog zeker wel een halve gram.quote:
/carequote:Op donderdag 19 juli 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar wacht maar heb jou ook zo.
Hmm weleens halve gram weggesnoven in 1 lijn, was niet echt aan te raden, succesquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen liep ik net naar huis. Denk heb nog klein puntje over. Zet die toet aan mn neus, was nog zeker wel een halve gram.Dus kben nou best wazig. En wakker.
Dacht jou ook eerst te hebben, maar die pf was zo anders dan jou FOBO dus nah..quote:
hahahahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Veel plezier met die Spartaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dacht jou ook eerst te hebben, maar die pf was zo anders dan jou FOBO dus nah..
Maar ik heb dus Snuf gevonden![]()
Succes vooral overmorgen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen liep ik net naar huis. Denk heb nog klein puntje over. Zet die toet aan mn neus, was nog zeker wel een halve gram.Dus kben nou best wazig. En wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |