Het is hier of daar. Zo lastig is dat niet, lijkt mequote:Op donderdag 19 juli 2012 08:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben sowieso een beetje zoekende naar waar iedereen zit met wie ik SC'de. Nogal verspreid, blijkt
De meeste mensen zitten nergens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is hier of daar. Zo lastig is dat niet, lijkt me.
Wie bedoel je dan? Godt was hier gisteren, net als Air, Lith, Grrrr en KomtTijd en zoquote:
If onlyquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:08 schreef Samzz het volgende:
Het is vroeg, er wordt vast uitgeslapen.
Ik zal mijn best doen om me aan te passen, dat is niet zo makkelijk als je al 6 jaar elke dag in dezelfde slowchats zit. Ik word ook een dagje ouder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie bedoel je dan? Godt was hier gisteren, net als Air, Lith, Grrrr en KomtTijd en zo.
Ik heb er nog verbazend veel moeite meequote:Op donderdag 19 juli 2012 08:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is hier of daar. Zo lastig is dat niet, lijkt me.
Hoi Qquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om me aan te passen, dat is niet zo makkelijk als je al 6 jaar elke dag in dezelfde slowchats zit. Ik word ook een dagje ouder.
Samzz.
Ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraaiquote:
stoel, vaakquote:
Goed zo! Schud die innerlijke autist van je afquote:
Maar hij is zo sterk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo! Schud die innerlijke autist van je af.
Dan maakt het toch niet uit? dan zit je hier net een beetje voor het tweest..quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:26 schreef Monedita het volgende:
Ik zie de mensen die in 25-35 zaten ook niet echt ergenswel jammer want ik zat daar net een beetje voor het eerst enzo
![]()
Goeiemorgen !
Cloudy with a chance of meatballs.quote:
Lees eens terugquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:26 schreef Monedita het volgende:
Ik zie de mensen die in 25-35 zaten ook niet echt ergenswel jammer want ik zat daar net een beetje voor het eerst enzo
![]()
Goeiemorgen !
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan maakt het toch niet uit? dan zit je hier net een beetje voor het tweest..
Nouk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet de hele dag werken aan een kutklus, die nog een grotere kutklus blijkt te zijn dan ik van te voren al dacht. En ik ben moe. Als ik dit vandaag afkrijg, wordt morgen zeker een relaxdag thuis! Wat een vooruitzicht
vanuit deze kant dan veel succes gewenst vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet de hele dag werken aan een kutklus, die nog een grotere kutklus blijkt te zijn dan ik van te voren al dacht. En ik ben moe. Als ik dit vandaag afkrijg, wordt morgen zeker een relaxdag thuis! Wat een vooruitzicht
[nikki]Iedereen is er.[/nikki]quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie bedoel je dan? Godt was hier gisteren, net als Air, Lith, Grrrr en KomtTijd en zo.
Dank!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:33 schreef rival het volgende:
vanuit deze kant dan veel succes gewenst vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |