Gewoon, mond open en naar binnen gieten?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gewoon, mond open en naar binnen gieten?
Lust je überhaupt geen koffie, of alleen 's morgens niet?
Oh, ik drink het altijd.. Dit is nog laat..quote:Op donderdag 19 juli 2012 06:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet zo'n koffiedrinker maar vooral in de ochtend heb ik er moeite mee. Al is het trouwens wel een perfecte geur om mee wakker te worden![]()
Ik drink 's-middags wel eens een bekertje café au lait op mijn werk, automatenspul![]()
Ja, koffie is mijn 4-uur-cup-a-soup
Jij hardcore koffiedrinkerquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, ik drink het altijd.. Dit is nog laat..
Afgelopen maandag stond ik om 5.15 al naast m'n bed, koffie is dan toch wel redelijk essentieel om even lekker op gang te komen. Ik geloof niet zo zeer in de werking van cafeïne, maar ik vind het gewoon lekker om even een of 2 bakkies te nemen in de morgen
Maargoed, ook 's avonds laat of 's nachts drink ik koffie, geen enkel probleem
Ja hoor, geen enkel probleem. Ik heb sowieso geen slaapproblemen.. Ik val snel in slaap en als ik eenmaal slaap, slaap ik altijd door. Maargoed, tis niet dat ik verslaafd aan koffie ben ofzo hoor..quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij hardcore koffiedrinkerje slaapt dus gewoon goed als je 's nachts een bakje naar binnen werkt?
Tijdens mijn studie dronk ik nog wel eens Red Bull en dat soort onzin, kon ik mooi een nachtje wakker blijven(al is dat natuurlijk gewoon sterker spul en vooral rommel
)
mede koffie-liefhebber!quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, ik drink het altijd.. Dit is nog laat..
Afgelopen maandag stond ik om 5.15 al naast m'n bed, koffie is dan toch wel redelijk essentieel om even lekker op gang te komen. Ik geloof niet zo zeer in de werking van cafeïne, maar ik vind het gewoon lekker om even een of 2 bakkies te nemen in de morgen
Maargoed, ook 's avonds laat of 's nachts drink ik koffie, geen enkel probleem
quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
mede koffie-liefhebber!ik sta altijd een half uur eerder op om rustig twee bakken koffie te drinken voordat ik de deur uitga
you know it!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Koffie+Peuk=goed naar de wc, dan douchen en dan ben ik er klaar voor
Zonsopgang? Flink gas geven dan om die nog in te halenquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:44 schreef Murdera het volgende:
Tijd om mijn stalen ros te bestijgen, en de zonsopgang tegemoet te rijden.
I'm a poor lonesome cowboy
I'm a long long way from home
And this poor lonesome cowboy
Has got a long long way to roam
Over mountains over prairies
From dawn till day is done
My horse and me keep riding
Into the setting sun
Hoe krijg je het überhaupt weg?quote:
Ik voel je pijn broeder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:59 schreef Q. het volgende:
L-E! HELP! Ik voel me zo eenzaam! En dan heb ik al een zomerdepressie en dan gaan ze ook nog mn SC's die al 5 jaar lopen dichtgooien.!
Apart is dat ja. Ik drink ook geen koffie, heb er ik geen behoefte aan en ik functioneer primaquote:Op donderdag 19 juli 2012 07:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe krijg je het überhaupt weg?
En dan altijd de vraag "hoe kun je functioneren zonder koffie?"
Ik heb het gewoon nooit gedronken, maar schijnbaar functioneer ik in de opinie van koffiedrinkers dus ook in het geheel niet
Mijn hele ritme is weg.quote:
Dat schept een band!quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben sowieso een beetje zoekende naar waar iedereen zit met wie ik SC'de. Nogal verspreid, blijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |