Hendig sjiekquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
de man waar je moeder je 800 jaar geleden voor ge waarschuwd heeft
Ben je te laat naar bed geweest vannacht?hihiquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik moet voor 12 uur slapen van m'n mammie
ik laat dat beest ook, zo'n schatje,quote:
Doe pics plaatsen danquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik laat dat beest ook, zo'n schatje,ik durf niet eens boos te worden als ze krabt, tis nog maar een jonkie
nee dan ga jij ze opslaan en er mee dingen doenquote:
Hjb danquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik laat dat beest ook, zo'n schatje,ik durf niet eens boos te worden als ze krabt, tis nog maar een jonkie
Uitprinten en op darten ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
nee dan ga jij ze opslaan en er mee dingen doen
nouquote:
Walgelijke chick ben je ookquote:
Ik moest eerst zoeken door het oerwoud door.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je presteert slecht dan als je zoveel tijd nodig hebt.
Ja, ik raak een beetje van slag..quote:
Ik ben banbestendigquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef BobbyB het volgende:
inb4 KLB SC ers die het gekut zat zijn, boos worden en met een ban van 3 maanden opgescheept worden, want zo rollen we op fok
alleen jij dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef BobbyB het volgende:
inb4 KLB SC ers die het gekut zat zijn, boos worden en met een ban van 3 maanden opgescheept worden, want zo rollen we op fok
Dan werkt ie niet zo goed, want zo jong ben ik niet meer. Maar hoi!quote:
There therequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik raak een beetje van slag..
Van dit.
hjbquote:
Ik ben nog nooit geband... het ging net zo goed hier..quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef BobbyB het volgende:
fixedquote:
WEHHHHHquote:
shift+delete en klaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:20 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
pff, waarom duurt steam verwijderen zo lang
Ben je toch weer op je moeder gedoken.. Vergeten je bril op te zetten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moest eerst zoeken door het oerwoud door.
Omdat je Steam niet moet verwijderen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:20 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
pff, waarom duurt steam verwijderen zo lang
quote:
Aai over je bolquote:
Wat een saaie sletquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Omdat m'n moeder niet eerder wilde neuken, daarom
Lijkt me echt een kutwijf, je moeder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Bendoe het volgende:
[..]
tuulk, uninstal moet , anders blijft het spul er kleven aan mn laptopquote:
Ben ik tenminste een keer niet de jongstequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Bendoe het volgende:
[..]
me laptop kan het niet aanquote:
Bitch pls.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik tenminste een keer niet de jongste
Mag ik kwarktaart?quote:
Van klb originals welquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zal jou eens inpakkenquote:
Pentium 3?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
me laptop kan het niet aan
Ik zal jou eens inpakken :$quote:
Lijkt JB zoveel op mijn moeder dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je toch weer op je moeder gedoken.. Vergeten je bril op te zetten?
Jij mag wel een hapje van dat godenvoedsel jaquote:
17?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh? Jij zit toch op de wcquote:
Jij de jongste?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verzin je eigen openingszinquote:
Stopt ie jou er dan bij? Nee tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado pakt de vaatwasser soms in.
quote:
Wat Zosk zegtquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, ze is 14 maar dacht even interessant te doen.
quote:
quote:
Werkt ie nog danquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij mag wel een hapje van dat godenvoedsel ja
Nee, maar ik ben wel besneden. Telt dat ook?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
overigens, zijn hier nog moslim FOK!kers die ook mee doen aan de ramadan dit jaar?
Lijkt me lastig, iedere keer dat papier eraf halen als je hem wil gebruikenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado pakt de vaatwasser soms in.![]()
Waarschijnlijk ging je weer alleen op de tetten afquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt JB zoveel op mijn moeder dan?
hé bahquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
overigens, zijn hier nog moslim FOK!kers die ook mee doen aan de ramadan dit jaar?
Alleen bij speciale gelegenheden, of wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado pakt de vaatwasser soms in.![]()
halfquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel besneden. Telt dat ook?
Al sinds mijn wiegentijd niet meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ging je weer alleen op de tetten af
Nee niet als je piemel wit isquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Like a charmquote:
GOD SEE YOU PAY FOR YOUR CRIMESquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, iedere keer dat papier eraf halen als je hem wil gebruiken
quote:
quote:
quote:
Ik verslikte me in mijn thee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Had het niet tegen jouquote:
Ik heb geen idee, maar ik denk dat ik hoop van niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt JB zoveel op mijn moeder dan?
je hebt er zelf een dus daarom weet je het zo goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |