Ja, ik raak een beetje van slag..quote:
Ik ben banbestendigquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef BobbyB het volgende:
inb4 KLB SC ers die het gekut zat zijn, boos worden en met een ban van 3 maanden opgescheept worden, want zo rollen we op fok
alleen jij dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef BobbyB het volgende:
inb4 KLB SC ers die het gekut zat zijn, boos worden en met een ban van 3 maanden opgescheept worden, want zo rollen we op fok
Dan werkt ie niet zo goed, want zo jong ben ik niet meer. Maar hoi!quote:
There therequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik raak een beetje van slag..
Van dit.
hjbquote:
Ik ben nog nooit geband... het ging net zo goed hier..quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef BobbyB het volgende:
fixedquote:
WEHHHHHquote:
shift+delete en klaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:20 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
pff, waarom duurt steam verwijderen zo lang
Ben je toch weer op je moeder gedoken.. Vergeten je bril op te zetten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moest eerst zoeken door het oerwoud door.
Omdat je Steam niet moet verwijderen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:20 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
pff, waarom duurt steam verwijderen zo lang
quote:
Aai over je bolquote:
Wat een saaie sletquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Omdat m'n moeder niet eerder wilde neuken, daarom
Lijkt me echt een kutwijf, je moeder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Bendoe het volgende:
[..]
tuulk, uninstal moet , anders blijft het spul er kleven aan mn laptopquote:
Ben ik tenminste een keer niet de jongstequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Bendoe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |