Kut voor jequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik moet voor 12 uur slapen van m'n mammie
Hoe oud is je moeder?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij danquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
en nu ligt mn kat te etteren tegen de bank waar mn zus zit, hele tijd op der schoot springen, en de hele tijd, op af, op af, op af,
Laat dat beest jesusquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
en nu ligt mn kat te etteren tegen de bank waar mn zus zit, hele tijd op der schoot springen, en de hele tijd, op af, op af, op af,
echt vertel me meer sahbiquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
de man waar je moeder je 800 jaar geleden voor ge waarschuwd heeftquote:
Je presteert slecht dan als je zoveel tijd nodig hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het zo snel gedaan als ik kon.
Hendig sjiekquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
de man waar je moeder je 800 jaar geleden voor ge waarschuwd heeft
Ben je te laat naar bed geweest vannacht?hihiquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Bendoe het volgende:
[..]
ik laat dat beest ook, zo'n schatje,quote:
Doe pics plaatsen danquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik laat dat beest ook, zo'n schatje,ik durf niet eens boos te worden als ze krabt, tis nog maar een jonkie
nee dan ga jij ze opslaan en er mee dingen doenquote:
Hjb danquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik laat dat beest ook, zo'n schatje,ik durf niet eens boos te worden als ze krabt, tis nog maar een jonkie
Uitprinten en op darten ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
nee dan ga jij ze opslaan en er mee dingen doen
nouquote:
Walgelijke chick ben je ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |