Waarschijnlijk ging je weer alleen op de tetten afquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt JB zoveel op mijn moeder dan?
hé bahquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
overigens, zijn hier nog moslim FOK!kers die ook mee doen aan de ramadan dit jaar?
Alleen bij speciale gelegenheden, of wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ado pakt de vaatwasser soms in.![]()
halfquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel besneden. Telt dat ook?
Al sinds mijn wiegentijd niet meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ging je weer alleen op de tetten af
Nee niet als je piemel wit isquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Like a charmquote:
GOD SEE YOU PAY FOR YOUR CRIMESquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, iedere keer dat papier eraf halen als je hem wil gebruiken
quote:
quote:
quote:
Ik verslikte me in mijn thee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Had het niet tegen jouquote:
Ik heb geen idee, maar ik denk dat ik hoop van niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt JB zoveel op mijn moeder dan?
je hebt er zelf een dus daarom weet je het zo goedquote:
Mijn piemel is niet echt wit, ik denk nog steeds dat mijn piemel is verwisseld tijdens de operatie.quote:
Ik denk dat je ook maar beter kan hopen van niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik denk dat ik hoop van niet.
Ik ben een chick.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
je hebt er zelf een dus daarom weet je het zo goed
Als ie bij Dqod werkt, werkt ie bij mij ook.quote:
Nou niet doen alsof dat al zo lang geleden is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Al sinds mijn wiegentijd niet meer.
Gister toch 7 topics ofzoquote:
Je hebt je toch niet pijn gedaan, hè?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verslikte me in mijn thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |