SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
je went eraan!
alleen het is zwaarder en zeker om daar nog eens bij te trainen.
het rotte van de nachtdiensten vind ik de overgang naar de dagdienst.
je hele ritme weer omgooien. dat is zwaar.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Zo, dat viel niet mee na een hele week niets gedaan te hebben (mede door de nodige feestjes en dagjes weg en het gebrek aan motivatie de dag daarna om eerlijk te zijn). Het was zwaar, maar des te meer was ik verrast door het tempo dat ik heb weten te behouden gedurende dit rondje:
46m43s, 8,81 km, 5:18 min/km, 632 cal.
Nog 7,5 week tot de 10 mijl in Arnhem, hard trainen dus de komende weken!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Pffff. Ik had geen glas wijn moeten pakken bij het eten. Op een gegeven moment kreeg ik steken, dat zie je ook aan het eind. Weg regelmatige pace; schommel de schommel.
http://runkeeper.com/user/slar/activity/102893691![]()
Ook flink aan het zwalken geweest zie ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Kwamo het volgende:
Pffff. Ik had geen glas wijn moeten pakken bij het eten. Op een gegeven moment kreeg ik steken, dat zie je ook aan het eind. Weg regelmatige pace; schommel de schommel.
http://runkeeper.com/user/slar/activity/102893691
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik zit nu te kijken ja, fijne GPS punten iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook flink aan het zwalken geweest zie ik![]()
![]()
Morgen mag ik weer een duurloopje doen en ik zie net dat er flink wat kans is op miezer/lichte neerslag![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/lNBsfGuKovc
Herstelloopje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/lNBsfGuKovc
Herstelloopje![]()
Klopt het dat t maar 1 km is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Over nachtdiensten gesproken, heb ooit eens in een toetjesfabriek gewerkt voor een groot merk. 's nachts lag ik daar de kersendrap tussen de machinedelen uit te borstelen, de hele fabriekshal te ontsmetten, en rond te scheuren op de schoonmaakmachine (standje haas, zeep en water op max).
Totdat het inbraakalarm afging en je daar om half 3 in een huge hal in je eentje staat.
*commando modus naar de alarmcentrale*![]()
Als een echte tijger?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
Over nachtdiensten gesproken, heb ooit eens in een toetjesfabriek gewerkt voor een groot merk. 's nachts lag ik daar de kersendrap tussen de machinedelen uit te borstelen, de hele fabriekshal te ontsmetten, en rond te scheuren op de schoonmaakmachine (standje haas, zeep en water op max).
Totdat het inbraakalarm afging en je daar om half 3 in een huge hal in je eentje staat.
*commando modus naar de alarmcentrale*![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
*commando modus naar de alarmcentrale*█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
*commando modus naar de alarmcentrale*'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Heel toepasselijk. Heb sindsdien ook nooit meer een toetje aangeraakt. Alleen die geur al
![]()
Mij doe je geen plezier met kersenvla of banenensplit![]()
![]()
dan heeft een herstelloopje niet zo veel zin he?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja, even kijken hoe hard 12 ongeveer is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: