Ik durf niet te antwoorden na die boze WAquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ik ben heel benieuwd wat jij nu gaat zeggen op de vraag... oh wat dan?
[..]
ik deed de klep open en toen weer dicht en maakte de opmerking "gho dit is echt oud" was dus niet zo slim?
Idd! xDquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nummertje is nog steeds niet goed!
Wat een verademingquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef dawg het volgende:
ach, in elk geval niet drommel met de lapo.
Hij is zeker in slaap gevallenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef dawg het volgende:
hahahquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geeft niet, dat krijg je op jouw leeftijd
Je ziet mijn gefaal in posts wel inmiddelsquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef dawg het volgende:
[..]
hahah
klinkt alsof je er ervaring mee hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boze wa?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet te antwoorden na die boze WA
Alsof drommel zich daardoor laat tegenhoudenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef dawg het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je ziet mijn gefaal in posts wel inmiddelsKun je nagaan hoe het in het echte leven er soms aan toe gaat
nou, niet echt. vertel eens je grootste echte-leven-faal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga onze wilde horizontale tango verhalen toch niet hier vertellenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
boze wa?
maar vertel maar schatje, vertel maar.
oh god, je ruikt een nieuw kutje ja?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, niet echt. vertel eens je grootste echte-leven-faal?
Luxe probleem.quote:
Je gaat toch niet nu al op vakantie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Zo uit bad
Mensen ik ga er weer vandoor! Ik zie sommige wel weer na de vakantie![]()
Beiden topics staan nu in mijn actieve topics en kijk wel waar ik ga posten!
Adios
Doei Charmed, en veel plezier!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Zo uit bad
Mensen ik ga er weer vandoor! Ik zie sommige wel weer na de vakantie![]()
Beiden topics staan nu in mijn actieve topics en kijk wel waar ik ga posten!
Adios
jouw faalacties kennen we al anders had ik het jou ook wel gwvraagd hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh god, je ruikt een nieuw kutje ja?
Nee een luxeprobleem zou zijn als ik miljoenen had en gewoon niet kan kiezen welke boot ik wil.quote:
Oh man, ik heb zoveel van die acties dat ik er op niet één kan komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, niet echt. vertel eens je grootste echte-leven-faal?
en bedankt, het schiet weer in mijn rug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga onze wilde horizontale tango verhalen toch niet hier vertellen
Waarom post jij alle interessante dingen wanneer ik niet meelees?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh man, ik heb zoveel van die acties dat ik er op niet één kan komenEven denken. Ik heb wel wat bedgefaal dat ik me herinner omdat we het daar kort geleden ook over hadden in UIT ELKAAR SC
En verder moet je het aan shifto vragen als ie weer online is, die maakt al 10 jaar gefaal van me mee
Is die boot een primaire levensbehoefte dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee een luxeprobleem zou zijn als ik miljoenen had en gewoon niet kan kiezen welke boot ik wil.
Nu is het probleem dat ik een boot wil en die niet kan betalen
Eén van de gevolgen van mijn gefaalquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom post jij alle interessante dingen wanneer ik niet meelees?
Ik voorzie een aarde die verzwolgen gaat worden door de zee, dus jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Is die boot een primaire levensbehoefte dan?
Nee.quote:
Dan maar een woonboot kopen ipv een huisquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voorzie een aarde die verzwolgen gaat worden door de zee, dus ja
Whut wie wat waar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed, ze lijkt wat op evie.
ghe oki. maar je hebt wel een zachte g.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh man, ik heb zoveel van die acties dat ik er op niet één kan komenEven denken. Ik heb wel wat bedgefaal dat ik me herinner omdat we het daar kort geleden ook over hadden in UIT ELKAAR SC
En verder moet je het aan shifto vragen als ie weer online is, die maakt al 10 jaar gefaal van me mee
Ook daar heb ik geen geld voorquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan maar een woonboot kopen ipv een huis
Rubber bootje dan maar?quote:
faal acties? Oh vertel?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw faalacties kennen we al anders had ik het jou ook wel gwvraagd hoor.
Jup, iets waar ik op mijn werk in Amersfoort flink mee gepest wordquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe oki. maar je hebt wel een zachte g.
Oh beetje jammer ditquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
royco is stout geqeest en nu zijn er nog maar 2 sc's.
Waarom is dat nu weer mijn schuld?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
royco is stout geweest en nu zijn er nog maar 2 sc's.
Waarom zou het niet jouw schuld zijn?quote:
Hartstikke gezellig hier hoorquote:
WHUT?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed, ze lijkt wat op evie.
quote:
Omdat ik heel lief ende onschuldig benquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou het niet jouw schuld zijn?
Oefenenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig hier hoorAlleen het tempo is niet bij te houden
![]()
@ Misschien een idee om SC meer posts te geven? Wordt het misschien ook minder een bende met al die gesloten topics.
Die zijn allemaal jaloers. Zachte g's zijn geilquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jup, iets waar ik op mijn werk in Amersfoort flink mee gepest word
Nog niet eens zo'n heel slecht ideequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig hier hoorAlleen het tempo is niet bij te houden
![]()
@ Misschien een idee om SC meer posts te geven? Wordt het misschien ook minder een bende met al die gesloten topics.
Echt nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die zijn allemaal jaloers. Zachte g's zijn geil
Mogen we nog wel meeten in jouw toko of mag dat ook niet meer van de modjes?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik heel lief ende onschuldig ben
Geloof het wel jaquote:
Hooguit als je slaapt babe!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik heel lief ende onschuldig ben
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij moet wel echt HEEL erg tof zijn dan![]()
![]()
De modjes hebben geen enkele macht over mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mogen we nog wel meeten in jouw toko of mag dat ook niet meer van de modjes?
Bij vrouwen welquote:
Crutch is dat wat mohmi zei mogelijk? De SC's meer posts geven?quote:
Ik doe meestal bitchy tegen vrouwen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
zullen we een keer samen bitchy tegen mannen gaan doen?
![]()
![]()
Andere vrouwen en mannen dissenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik doe meestal bitchy tegen vrouwen...Maar als je daar into bent, wil je dan samen met mij andere vrouwen dissen die duidelijk lang niet zo cool zijn als wij??
Gelukkig, is er wel iemand die de macht over jou heeft?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De modjes hebben geen enkele macht over mij
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Andere vrouwen en mannen dissenMatch made in heaven!
Ja, helaas moet ik toegeven dat die er wel zijn, al zijn het er niet veel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig, is er wel iemand die de macht over jou heeft?
lang lang geleden ja, bij de oude koeien liggen die nu.quote:
Ik zegquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Dat wordt een feest als we ooit samen naar een meet gaan!
Heel de avond op een terras opmerkingen roepen naar mensen die voorbij lopen, en de rest van de Fokkers die zich langzaam maar zeker steeds verder verwijderen van ons
![]()
Ik zeg; DOEN!
Ik volgde mijn hartquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar je hebt ons weer gevondenLiefde
vanwaar dan je reactie? denk je dat je me kent?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lang lang geleden ja, bij de oude koeien liggen die nu.
Jou ken ik nog niet? Wie ben je?quote:
Je weet toch hopelijk wel dat ik Mr. Oordeel ben, dus dan wil ik wel meedoen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Dat wordt een feest als we ooit samen naar een meet gaan!
Heel de avond op een terras opmerkingen roepen naar mensen die voorbij lopen, en de rest van de Fokkers die zich langzaam maar zeker steeds verder verwijderen van ons
![]()
Ik zeg; DOEN!
Die meet word gewoon 1 grote rap battlequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zegkom jij ook naar de meet?
![]()
Ze eerst gek maken met praten over een trio op de pooltafel van royko en ze allemaal dissen daarna?![]()
Wij jou ookquote:
dan gooi ik jullie persoonlijk in de dichtstbijzijnde vijver als jullie dat doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Ze eerst gek maken met praten over een trio op de pooltafel van royko en ze allemaal dissen daarna?![]()
jij kan vast alleen maar ratelen als je naar tieten staart of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die meet word gewoon 1 grote rap battle
Of één grote orgiequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat jij degene bent die dan af moet koelen, niet wijquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dan gooi ik jullie persoonlijk in de dichtstbijzijnde vijver als jullie dat doen.
Dan weet ik meestal geen woord meer uit te brengenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
jij kan vast alleen maar ratelen als je naar tieten staart of niet?
PROEST!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent je onbewust aan het voorbereiden op de transitie, zodat je die meid kunt versieren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik begin een wijf te worden. Telefoon gesprek van 10 minuten. Wat is deze?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan weet ik meestal geen woord meer uit te brengen
De Hosselen SC is terug mensenquote:
Absoluut, maar dan moeten ze dat wel willen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Crutch is dat wat mohmi zei mogelijk? De SC's meer posts geven?
na ons trio bedoel je? dan wel inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat jij degene bent die dan af moet koelen, niet wij![]()
Met wie? Waarom?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik heb ze van een uur en langer, en ben 100% mannelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan de 11e nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed, schatjequote:
Ging zeker over slakken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik neem wel 10 winterpenen voor 'm mee.quote:Dit alles voor een eigen bijdrage van: 10 graag bij aanvang voldoen.
Kom op, je kunt niet eens een BBQ fixenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ze van een uur en langer, en ben 100% mannelijk.
Oke, vraag jij dan maar aan de rest van het andere SC topic wie ik benquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet? Wie ben je?
Wie ik ben? Vraag maar aan de andere hier
Dat ligt aan ons oordeel over jouquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat ik Mr. Oordeel ben, dus dan wil ik wel meedoen.
Ruilen tegen 10 muilperen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik neem wel 10 winterpenen voor 'm mee.
Voor Mono blijft niks geslotenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat die nog open is!In zo'n dorp als dit is ie al een uurtje gesloten
Goed bezig kaneel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent je onbewust aan het voorbereiden op de transitie, zodat je die meid kunt versieren.
Iemand die jij niet kent (Maar Twi en Myr wel.)quote:
Hoax.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ze van een uur en langer, en ben 100% mannelijk.
Nee, hij heeft niet veel met slakken. Ging over Batman en schoonmaken en poep en plannen voor zaterdag.quote:
Ja, was idd mijn idee! En het boeit me verder geen reet of dat doorgaat, hoor lieverdsquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan moeten ze dat wel willen.
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren trouwens.
Wie is MohMi?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oke, vraag jij dan maar aan de rest van het andere SC topic wie ik ben![]()
[..]
Dat ligt aan ons oordeel over jou![]()
Oh okquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan moeten ze dat wel willen.
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren trouwens.
Dan is 10 minuten lullen toch niet langquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig kaneel.
[..]
Iemand die jij niet kent (Maar Twi en Myr wel.)
Om iets af te spreken.
[..]
Hoax.
[..]
Nee, hij heeft niet veel met slakken. Ging over Batman en schoonmaken en poep en plannen voor zaterdag.
Dat gaan we zeker doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kan de 11e nietMaar ik begreep wel dat jullie, sorry, voortaan ONZE meets vrij vaak voorkomen?
[..]
Komt wel goed, schatje* MohMi geeft glaasje Roosvicee aan
Een lekker wijf.quote:
Nee? Ik bel nooit lang, want ik ben verlegen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is 10 minuten lullen toch niet lang
Ik komquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben angstig voor zaterdag!
Heb ook geen idee wie er wel komt en wie niet
Wat is er zaterdag?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
een verlegen falende 28 jarige chick met een zachte g?
quote:
Een compleet ownende chick met een zachte g... die je na deze opmerking nooit het bed meer in kan lullenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
een verlegen falende 28 jarige chick met een zachte g?
Ik zorgen voor genoeg tissues en dettol!quote:
Feestje @ casa hupsquote:
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorgen voor genoeg tissues en dettol!
Helpt het als ik zeg dat ik niet kom?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft het over een bed?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Een compleet ownende chick met een zachte g... die je na deze opmerking nooit het bed meer in kan lullen
aannames aannames.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Een compleet ownende chick met een zachte g... die je na deze opmerking nooit het bed meer in kan lullen
Op wat voor manieren faal jij, Mohmi?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef MohMi het volgende:
[..]Based on?
Oh wacht, ik weet het al; jij krijgt een harde pener van falende vrouwen!
Dat vind ik serieus waar jammerquote:
ik voel me vereerd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef MohMi het volgende:
[..]Eigenlijk is ie zo treffend dat ik em wel in mn undersig zetten
Ik heb niks met BBQen, ik ben van het betere uit eten gaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kom op, je kunt niet eens een BBQ fixen
welk gedeeltje, uur bellen of 100% mannelijk. Wees eens duidelijker.quote:
Kom je ook langs voor wat knifeplay?quote:
Voor wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je ook langs voor wat knifeplay?
Nee ik wilde op gepaste wijze (met drank dus) mijn excuses daarvoor aanbieden!quote:
Speel het nou meeheequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef MohMi het volgende:
[..]Based on?
Oh wacht, ik weet het al; jij krijgt een harde pener van falende vrouwen!
Meer dan 1 SC volgen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Tangledup het volgende:
Ik vind het bizar dat mensen blijkbaar in 1 SC bleven hangen en niet weten wie er in andere topics zaten
But then again.. misschien zegt dat wel iets over mijn forum verslaving dat ik iedereen wel voorbij heb zien komen en het halve forum uit mijn hoofd ken
I'm gamequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat de OP verwarring zaait, die komt van 1 andere SC afquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Tangledup het volgende:
Ik vind het bizar dat mensen blijkbaar in 1 SC bleven hangen en niet weten wie er in andere topics zaten
But then again.. misschien zegt dat wel iets over mijn forum verslaving dat ik iedereen wel voorbij heb zien komen en het halve forum uit mijn hoofd ken
Ja ach, ik bbq ook nooit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb niks met BBQen, ik ben van het betere uit eten gaan
Ohquote:
Heb jij suikerklontjes?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met alle andere antwoorden heb ik een goed beeld van jouquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Challenge accepted!
[..]Held
Maar ik kom uit de UIT ELKAAR SC, aangenaam
Het enige leuke aan een BBQfeestje is de drank!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb niks met BBQen, ik ben van het betere uit eten gaan
[..]
welk gedeeltje, uur bellen of 100% mannelijk. Wees eens duidelijker.
Ah.quote:Knife play is form of consensual BDSM edgeplay involving knives, daggers, and swords as a source of physical and mental stimulation. Knives are typically used to cut away clothing, scratch the skin, remove wax after wax play, or simply provide sensual stimulation. Knife play can also be a form of temperature play or body modification.
Fixedquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met alle andere antwoorden heb ik een goed beeld van jou
Ik ben tijn en zit op Fok! mijn hobby's zijn Fok!ken en Forever alone guy nadoen!
Als jij komt dan krijg je er 1 bij binnenkomst en vervolgens helemaal niks meer!!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij komt dan krijg je er 1 bij binnenkomst en vervolgens helemaal niks meer!!
Blij omquote:
ik ben links, en vinger een vrouw dus links. Daar ligt mijn kracht met mijn 2 linker handenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ja ach, ik bbq ook nooit.
Het ging om het principe dat je 2 linker handen hebt
jij wilde slapen om half 6. Debiel trouwens vond ik dat. Je had best kunnen blijven bellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige leuke aan een BBQfeestje is de drank!!
Wij hebben geen uur gebeld vorige keer, kan komen omdat je op een zwaar niet christelijk tijdstip belde
Het is in Gorinchem, dat is dichtbij voor jequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]Nice! Ben dan wel brak van vrijdags nog.. en waar is het precies? (pm je vast wel
)
Thanksquote:
Joyquote:
Het was half 5 zelfs!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben links, en vinger een vrouw dus links. Daar ligt mijn kracht met mijn 2 linker handen
[..]
jij wilde slapen om half 6. Debiel trouwens vond ik dat. Je had best kunnen blijven bellen.
Maar Kaneel, ik heb 700 belmin per maand. En daar gaat ik vol overheen. En grof ook, neem van mij aan. Gesprekken van een uur is standaard.
Hoe zit het eigenlijk met de goede voornemens?quote:
mmmm ik regel wel een liftje in dat geval... geen auto en geen ov hehquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is in Gorinchem, dat is dichtbij voor je
Waarom zou je zoveel willen bellen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben links, en vinger een vrouw dus links. Daar ligt mijn kracht met mijn 2 linker handen
[..]
jij wilde slapen om half 6. Debiel trouwens vond ik dat. Je had best kunnen blijven bellen.
Maar Kaneel, ik heb 700 belmin per maand. En daar gaat ik vol overheen. En grof ook, neem van mij aan. Gesprekken van een uur is standaard.
10 uur 's ochtends in Groningenquote:
Hoelaat word ik eigenlijk verwacht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is in Gorinchem, dat is dichtbij voor je
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JoyIk had je nog in de OP van het vorige topic verwerkt, maar je hebt het niet meer mogen zien.
Enkele pointers voor online versieren:
1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie en spelling. Anders krijgt Joysa een zenuwinzinking.
Ik ben ook links.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef ook_gek het volgende:
Eh, I failedquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de goede voornemens?
Ben ik je inmiddels al drank schuldig?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
Magic Mike wat een geile film. En wat heb ik een zin in een seks nu. Had ik maar een relatie
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
Magic Mike wat een geile film. En wat heb ik een zin in een seks nu. Had ik maar een relatie
Gekkie jij, niet alles geloven hequote:
Op FB had ik geloof ik 8 uur gezegd maar maakt mij niet uit hoe laat iedereen er isquote:
Idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
maar wat is dit nou?
Dit gaat kei hard en is toch niet te volgen man.
Hoi Flipsje. Met wie heb je de film gezien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
Wat eten we?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gekkie jij, niet alles geloven he
[..]
Op FB had ik geloof ik 8 uur gezegd maar maakt mij niet uit hoe laat iedereen er is
Hmmz, dan moet ik die fles maar aan iemand anders geven.quote:
waarom niet, en iets met een sociaal leven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel willen bellen?
Drommel incoming NU!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
Vriendinnen. We zouden gisteren al maar er ging iets mis toen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Hoi Flipsje. Met wie heb je de film gezien?
Mijn goede voornemen is om heel veel te drinken dus daar kan ik die fles wel voor gebruikenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hmmz, dan moet ik die fles maar aan iemand anders geven.
Zijn er nog mensen met goede voornemens hier?
tepel, je moet je rechter hand gebruiken voor borst en tepel. En raak je echt in paniek stop je een vinger in haar mond van je rechter hand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik ben ook links.
Maar ik heb maar 1 linkerhandMijn rechterhand is waardeloos.
Dat wat jij betaaldquote:
Ik besef me nu dus pas dat ik in feite al mijn "voornemens" voor dit jaar al heb weten te halenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hmmz, dan moet ik die fles maar aan iemand anders geven.
Zijn er nog mensen met goede voornemens hier?
Ja en? Gaat toch nergens overquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
Nu is het echt echt niet meer te volgen.
Je hebt dus je nieuwe CR7 gevonden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriendinnen. We zouden gisteren al maar er ging iets mis toen.
Vertel ons meer Capstan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik besef me nu dus pas dat ik in feite al mijn "voornemens" voor dit jaar al heb weten te halen
zo'n goed plan, splitsen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
Nu is het echt echt niet meer te volgen.
Ja joh, laten we gewoon alles bij elkaar pleuren, dan zullen er vast geen rellen meer komen.quote:
Nou op beeld wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt dus je nieuwe CR7 gevonden?
Nouja, voor anderen was het vroeger wel te volgen, dan kon je nog een gesprek met opeenvolgende reacties hebben.quote:
Nog andere goeie voornemens?quote:
Gelukkig niet zeg!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet ik daar eens even over denken.
Zit er een KFC in Gorinchem?
we mogen wel weer pesten enz, want dat staat nergens meer dat het niet meer mag als je postquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja joh, laten we gewoon alles bij elkaar pleuren, dan zullen er vast geen rellen meer komen.
Dat is wel het nadeel inderdaad van dit. Het trekt wel weer bij. Na een tijdje vormt er weer een nieuwe groepquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, voor anderen was het vroeger wel te volgen, dan kon je nog een gesprek met opeenvolgende reacties hebben.
Oh fuckquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
we mogen wel weer pesten enz, want dat staat nergens meer dat het niet meer mag als je post
Dus het smaakte naar meer die ervaring?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, zeker, maar daar voel ik nu wat minder "druk" bij, eerlijk gezegd.
Echt niet!!quote:
Vriendin krijgen, zoenen, de liefde bedrijven?quote:
Post eens een foto.quote:
Ik ben mobiel en met het tempo hier, doe ik die moeite wel als ik mijn laptop weer tot mijn beschikking heb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin krijgen, zoenen, de liefde bedrijven?
[..]
Post eens een foto.
Dat is wat plat uitgedrukt, maar ik zou het niet vervelend vinden om iets dat toch wat meer bestendig is op te bouwen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus het smaakte naar meer die ervaring?
Italiaans it is thenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet!!
Hier op het pleintje zitten een italiaan, patatzaak en een chinees!
Simpel weergegeven stonden die er wel tussen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin krijgen, zoenen, de liefde bedrijven?
Dan zie ik het wel eens verschijnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben mobiel en met het tempo hier, doe ik die moeite wel als ik mijn laptop weer tot mijn beschikking heb.
Maar wat was er dan nog meer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Simpel weergegeven stonden die er wel tussen.
Ja ach, ik heb ook nog rsi. Dus na een tijdje krijg ik kramp en moet ik stoppenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tepel, je moet je rechter hand gebruiken voor borst en tepel. En raak je echt in paniek stop je een vinger in haar mond van je rechter hand.
Dat snap ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is wat plat uitgedrukt, maar ik zou het niet vervelend vinden om iets dat toch wat meer bestendig is op te bouwen.
Nou, wat ik net al zeg: ook iets op weten te bouwen dat ietsje minder vluchtig is dan dat bleek te zijn.quote:
Mooi want ik zag net dat de patatzaak friet verkoopt dus die boycot ik!quote:
Goede zaakquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want ik zag net dat de patatzaak friet verkoopt dus die boycot ik!
Oneens!!quote:
Ik breng bier mee ja, zal het hier even koud zetten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oneens!!
Maar hoe laat ben je hier dan? Neem je koud bier mee?
Mooi ik heb namelijk geen vriezer ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik breng bier mee ja, zal het hier even koud zetten.
Even kijken hoe laat ik er dan precies ben
Morgen eerst maar eens kijken of mijn luchtbed nog heel isquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt geen idee wie er komen en volgens mij heeft de helft nog niet eens een adres
Goed plan wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen eerst maar eens kijken of mijn luchtbed nog heel is
Ik weet nog niet of ik bij je blijf slapen volgende maand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen eerst maar eens kijken of mijn luchtbed nog heel is
muhahaha!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze Sc is een samenvoeging van een aantal sc's.
Dat klinkt zo heel erg fout Kaneelquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik bij je blijf slapen volgende maand.
*Jouwquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon in jou bed liggen
Laten we beginnen met het feit dat ik nog geen bed hebquote:
Goed bezigquote:
Goed puntquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het feit dat ik nog geen bed heb
Haha het is een chaos hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fijn je gevonden te hebben in de wirwar van users!![]()
Dat geloof ik! Zat in de trein naar huis en snapte er niks vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
Je had de discussie vanmiddag moeten zien
Samenvattingquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat geloof ik! Zat in de trein naar huis en snapte er niks vanEn het ging SNEL
Ik bedoel niet in deze slowchat maar in de sc die Yvonne speciaal had gemaakt om de wirwar van sc's aan te pakken. Kun je het nog volgen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat geloof ik! Zat in de trein naar huis en snapte er niks vanEn het ging SNEL
Wik ik het nog volgen is meer de vraagquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel niet in deze slowchat maar in de sc die Yvonne speciaal had gemaakt om de wirwar van sc's aan te pakken. Kun je het nog volgen?
spelletjes-meet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wik ik het nog volgen is meer de vraagAls er gezellig geouwehoerd wordt, ouwehoer ik gezellig mee, en aangezien er spelletjes-meets worden gehouden, kan het bijna niet anders dan goed zijn
Het gaat heeeeel snelquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wik ik het nog volgen is meer de vraagAls er gezellig geouwehoerd wordt, ouwehoer ik gezellig mee, en aangezien er spelletjes-meets worden gehouden, kan het bijna niet anders dan goed zijn
Ga douchen dan voel je vanzelf minder viesquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben voor eeuwig misselijk geloof ikZat in een erg hobbelige trein en veel te dicht in de buurt zat een zwerver met allerlei tasjes en dingen en hij stonk heel erg.
Ach ja, post zelf ook als een malle, heb drie weken werken zowat goed gemaaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat heeeeel snel. Het is echt dat het pas afkoelt
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je bent er zelfs bij!!![]()
xD Check de OP!
oh is dat een spelletjes meetquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je bent er zelfs bij!!![]()
xD Check de OP!
Pppff lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ach ja, post zelf ook als een malle, heb drie weken werken zowat goed gemaaktFf nog though, wil zo verder lezen
Nou dat weet ik niet, ik opperde het idee of het misschien iets was, en iemand heeft de op aangepastquote:
Volgende week ergens? Moet lessen op woensdag, verder maakt het me weinig uitquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pppff lezen![]()
![]()
Wanneer mag ik de kitten komen aaien?
Dat spelletje van Rob de vorige keer was echt te moeilijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, ik opperde het idee of het misschien iets was, en iemand heeft de op aangepast
Spelletjes zijn ALTIJD een idee. Een bijster goed idee zelfsquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, ik opperde het idee of het misschien iets was, en iemand heeft de op aangepast
Sure, volgende week vakantiequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Volgende week ergens? Moet lessen op woensdag, verder maakt het me weinig uit
Monopolyquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Spelletjes zijn ALTIJD een idee. Een bijster goed idee zelfs
Ja dat was wazigquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat spelletje van Rob de vorige keer was echt te moeilijk
Kan de 11e nietquote:
Ik had verdomme net gedouchetquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga douchen dan voel je vanzelf minder vies
Jaja ik las het de 1e keer ook alquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat was wazig
Daarom houden wij het ook bij striptwister, leuk voor jong en oud
STOMMEquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan de 11e nietIk checkte ook gelijk de datum, wil jullie nu gvd wel eens meeten. En nogmaals; spelletjes
Dat is waar, rustig gaan zitten en wat water drinkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had verdomme net gedouchet![]()
En douchen helpt niet tegen misselijkheid geloof ik.
Dan zijn het in ieder geval mijn eigen tafels die ik sloopquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zag op FB dat Royke niet tegen zn verlies kan en dan wel een spelletjesmeet hosten?
Laatste keer had ik Amsterdam en ik had heel snel een paar bezoekersquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang ik Utrecht en Haarlem heb pwn ik je.
Lama spel heb ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Risk! Kolonisten van Catan! Lama spel!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |