Oefenenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig hier hoorAlleen het tempo is niet bij te houden
![]()
@ Misschien een idee om SC meer posts te geven? Wordt het misschien ook minder een bende met al die gesloten topics.
Die zijn allemaal jaloers. Zachte g's zijn geilquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jup, iets waar ik op mijn werk in Amersfoort flink mee gepest word
Nog niet eens zo'n heel slecht ideequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig hier hoorAlleen het tempo is niet bij te houden
![]()
@ Misschien een idee om SC meer posts te geven? Wordt het misschien ook minder een bende met al die gesloten topics.
Echt nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die zijn allemaal jaloers. Zachte g's zijn geil
Mogen we nog wel meeten in jouw toko of mag dat ook niet meer van de modjes?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik heel lief ende onschuldig ben
Geloof het wel jaquote:
Hooguit als je slaapt babe!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik heel lief ende onschuldig ben
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij moet wel echt HEEL erg tof zijn dan![]()
![]()
De modjes hebben geen enkele macht over mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mogen we nog wel meeten in jouw toko of mag dat ook niet meer van de modjes?
Bij vrouwen welquote:
Crutch is dat wat mohmi zei mogelijk? De SC's meer posts geven?quote:
Ik doe meestal bitchy tegen vrouwen...quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
zullen we een keer samen bitchy tegen mannen gaan doen?
![]()
![]()
Andere vrouwen en mannen dissenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik doe meestal bitchy tegen vrouwen...Maar als je daar into bent, wil je dan samen met mij andere vrouwen dissen die duidelijk lang niet zo cool zijn als wij??
Gelukkig, is er wel iemand die de macht over jou heeft?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De modjes hebben geen enkele macht over mij
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Andere vrouwen en mannen dissenMatch made in heaven!
Ja, helaas moet ik toegeven dat die er wel zijn, al zijn het er niet veel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig, is er wel iemand die de macht over jou heeft?
lang lang geleden ja, bij de oude koeien liggen die nu.quote:
Ik zegquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Dat wordt een feest als we ooit samen naar een meet gaan!
Heel de avond op een terras opmerkingen roepen naar mensen die voorbij lopen, en de rest van de Fokkers die zich langzaam maar zeker steeds verder verwijderen van ons
![]()
Ik zeg; DOEN!
Ik volgde mijn hartquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar je hebt ons weer gevondenLiefde
vanwaar dan je reactie? denk je dat je me kent?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lang lang geleden ja, bij de oude koeien liggen die nu.
Jou ken ik nog niet? Wie ben je?quote:
Je weet toch hopelijk wel dat ik Mr. Oordeel ben, dus dan wil ik wel meedoen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:05 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Dat wordt een feest als we ooit samen naar een meet gaan!
Heel de avond op een terras opmerkingen roepen naar mensen die voorbij lopen, en de rest van de Fokkers die zich langzaam maar zeker steeds verder verwijderen van ons
![]()
Ik zeg; DOEN!
Die meet word gewoon 1 grote rap battlequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zegkom jij ook naar de meet?
![]()
Ze eerst gek maken met praten over een trio op de pooltafel van royko en ze allemaal dissen daarna?![]()
Wij jou ookquote:
dan gooi ik jullie persoonlijk in de dichtstbijzijnde vijver als jullie dat doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Ze eerst gek maken met praten over een trio op de pooltafel van royko en ze allemaal dissen daarna?![]()
jij kan vast alleen maar ratelen als je naar tieten staart of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die meet word gewoon 1 grote rap battle
Of één grote orgiequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat jij degene bent die dan af moet koelen, niet wijquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dan gooi ik jullie persoonlijk in de dichtstbijzijnde vijver als jullie dat doen.
Dan weet ik meestal geen woord meer uit te brengenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
jij kan vast alleen maar ratelen als je naar tieten staart of niet?
PROEST!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent je onbewust aan het voorbereiden op de transitie, zodat je die meid kunt versieren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik begin een wijf te worden. Telefoon gesprek van 10 minuten. Wat is deze?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan weet ik meestal geen woord meer uit te brengen
De Hosselen SC is terug mensenquote:
Absoluut, maar dan moeten ze dat wel willen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Crutch is dat wat mohmi zei mogelijk? De SC's meer posts geven?
na ons trio bedoel je? dan wel inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat jij degene bent die dan af moet koelen, niet wij![]()
Met wie? Waarom?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
ik heb ze van een uur en langer, en ben 100% mannelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan de 11e nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed, schatjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |