Ik besef me nu dus pas dat ik in feite al mijn "voornemens" voor dit jaar al heb weten te halenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hmmz, dan moet ik die fles maar aan iemand anders geven.
Zijn er nog mensen met goede voornemens hier?
Ja en? Gaat toch nergens overquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
Nu is het echt echt niet meer te volgen.
Je hebt dus je nieuwe CR7 gevonden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriendinnen. We zouden gisteren al maar er ging iets mis toen.
Vertel ons meer Capstan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik besef me nu dus pas dat ik in feite al mijn "voornemens" voor dit jaar al heb weten te halen
zo'n goed plan, splitsen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
Nu is het echt echt niet meer te volgen.
Ja joh, laten we gewoon alles bij elkaar pleuren, dan zullen er vast geen rellen meer komen.quote:
Nou op beeld wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt dus je nieuwe CR7 gevonden?
Nouja, voor anderen was het vroeger wel te volgen, dan kon je nog een gesprek met opeenvolgende reacties hebben.quote:
Nog andere goeie voornemens?quote:
Gelukkig niet zeg!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet ik daar eens even over denken.
Zit er een KFC in Gorinchem?
we mogen wel weer pesten enz, want dat staat nergens meer dat het niet meer mag als je postquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja joh, laten we gewoon alles bij elkaar pleuren, dan zullen er vast geen rellen meer komen.
Dat is wel het nadeel inderdaad van dit. Het trekt wel weer bij. Na een tijdje vormt er weer een nieuwe groepquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, voor anderen was het vroeger wel te volgen, dan kon je nog een gesprek met opeenvolgende reacties hebben.
Oh fuckquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
we mogen wel weer pesten enz, want dat staat nergens meer dat het niet meer mag als je post
Dus het smaakte naar meer die ervaring?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, zeker, maar daar voel ik nu wat minder "druk" bij, eerlijk gezegd.
Echt niet!!quote:
Vriendin krijgen, zoenen, de liefde bedrijven?quote:
Post eens een foto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |