quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JoyIk had je nog in de OP van het vorige topic verwerkt, maar je hebt het niet meer mogen zien.
Enkele pointers voor online versieren:
1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie en spelling. Anders krijgt Joysa een zenuwinzinking.
Ik ben ook links.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef ook_gek het volgende:
ik ben links, en vinger een vrouw dus links. Daar ligt mijn kracht met mijn 2 linker handen
Eh, I failedquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de goede voornemens?
Ben ik je inmiddels al drank schuldig?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
Magic Mike wat een geile film. En wat heb ik een zin in een seks nu. Had ik maar een relatie
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
Magic Mike wat een geile film. En wat heb ik een zin in een seks nu. Had ik maar een relatie
Gekkie jij, niet alles geloven hequote:
Op FB had ik geloof ik 8 uur gezegd maar maakt mij niet uit hoe laat iedereen er isquote:
Idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
maar wat is dit nou?
Dit gaat kei hard en is toch niet te volgen man.
Hoi Flipsje. Met wie heb je de film gezien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
Wat eten we?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gekkie jij, niet alles geloven he
[..]
Op FB had ik geloof ik 8 uur gezegd maar maakt mij niet uit hoe laat iedereen er is
Hmmz, dan moet ik die fles maar aan iemand anders geven.quote:
waarom niet, en iets met een sociaal leven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel willen bellen?
Drommel incoming NU!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef Flippiee het volgende:
Vriendinnen. We zouden gisteren al maar er ging iets mis toen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Hoi Flipsje. Met wie heb je de film gezien?
Mijn goede voornemen is om heel veel te drinken dus daar kan ik die fles wel voor gebruikenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hmmz, dan moet ik die fles maar aan iemand anders geven.
Zijn er nog mensen met goede voornemens hier?
tepel, je moet je rechter hand gebruiken voor borst en tepel. En raak je echt in paniek stop je een vinger in haar mond van je rechter hand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik ben ook links.
Maar ik heb maar 1 linkerhandMijn rechterhand is waardeloos.
Dat wat jij betaaldquote:
Ik besef me nu dus pas dat ik in feite al mijn "voornemens" voor dit jaar al heb weten te halenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hmmz, dan moet ik die fles maar aan iemand anders geven.
Zijn er nog mensen met goede voornemens hier?
Ja en? Gaat toch nergens overquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
Nu is het echt echt niet meer te volgen.
Je hebt dus je nieuwe CR7 gevonden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriendinnen. We zouden gisteren al maar er ging iets mis toen.
Vertel ons meer Capstan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik besef me nu dus pas dat ik in feite al mijn "voornemens" voor dit jaar al heb weten te halen
zo'n goed plan, splitsen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
Nu is het echt echt niet meer te volgen.
Ja joh, laten we gewoon alles bij elkaar pleuren, dan zullen er vast geen rellen meer komen.quote:
Nou op beeld wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt dus je nieuwe CR7 gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |