quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens om de zoveel tijd moet dat. Vervolgens komen ze erachter dat het toch wel handig is om misschien datingtopic of whatever te maken, wat dan weer verandert in een sc-topic en zo zit je over anderhalf jaar weer met 6 SC's en dan wordt alles en iedereen weer hier naartoe geschopt.
Dequote:
Sorryquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eerste reply in het andere topic betrof een zwaaismiley. Dus da's helder. Dan weet je al dat het vervelend wordt.
Heel drakatischquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind wel dat door dit sc drama mijn drakatische afscheid volledig werd ondergesneeuwd
Of niet danquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
De. nostalgie
. Als de dag van gisteren...
Post 'm nog een keer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind wel dat door dit sc drama mijn drakatische afscheid volledig werd ondergesneeuwd
Fijne vakantie alvast en een goeie reisquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
ja kak ik zit nog steeds mobielquote:
auwquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wie is nu van welke reeks? Ik ken alleen Samzz van naam hier.
Het heeft zich verspreidquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik kom vanuit het nietsquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eerste reply in het andere topic betrof een zwaaismiley. Dus da's helder. Dan weet je al dat het vervelend wordt.
ga je weg rhu???? NEEEEquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
En rhubarbje natuurlijk!quote:
Ik volg Narra.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
ja neger mij maar weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En rhubarbje natuurlijk!De enige die altijd om mijn grappen lacht.
Die grap was al gemaakt, Narra.quote:
Narra hier, nu Kper. Komt het toch nog goed. Waar blijft ArTiC? Zin in muziek.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Narra hier, nu Kper. Komt het toch nog goed. Waar blijft ArTiC? Zin in muziek.
Ik heb net gegeten, was er even niet. Heb ik wat gemist dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:15 schreef NaRRaToR het volgende:
sowieso gaat deze iets minder hard.... of iedereen is aan het uitbuiken
aaah tnx for the dramaquote:
maar drie topics...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten, was er even niet. Heb ik wat gemist dan?
wil je drama?????quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah tnx for the drama
En lang jongens! Zo lang dat er gok ik al wel weer 4 sc's zijn als ik terug ben
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wil je drama?????
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE RHUUUUUUU NIET GAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]maar ik ga lekker toch
daar heb ik mijn eigen personeel
hier wil nooit iemand wat voor me doen
Heeft je vriendje de trap nog steeds niet omhoog gebracht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
maaar de vraag is. heb je daar ook lekkere sportschoolbois?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Niveau moet hoog blijven hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Narra hier, nu Kper. Komt het toch nog goed. Waar blijft ArTiC? Zin in muziek.
Waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
jawelquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft je vriendje de trap nog steeds niet omhoog gebracht?
AIRquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef AirwiN het volgende:
Ah, herkenbaarheid @ TT. Thanks Grrrrrrr.
nee maar die zie ik nu ook niet echt hier buiten in de bosjes liggen of zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
maaar de vraag is. heb je daar ook lekkere sportschoolbois?
Jij hier.quote:
Goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hier.Ik zie alleen maar voordelen van het samenvoegen. Hoe is het met jou?
moet ik daar in de bosjes komen liggen dan. ben jij mijn takkewijfquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar die zie ik nu ook niet echt hier buiten in de bosjes liggen of zo
(oh no! Eerste sc mix probleem! Running gags)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed.
En inderdaad, een SC is pas een SC als Air er post.
En dat is een groot drama idd!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
Die andere is voor de contactgestoorde autisten meende ik hier ergens te lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Alleen snap ik die andere nog niet. Is die nou voor als je wel of geen relatie hebt?
voor allebei volgens mij....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Alleen snap ik die andere nog niet. Is die nou voor als je wel of geen relatie hebt?
Ik ben gestoord, niet contactgestoordquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die andere is voor de contactgestoorde autisten meende ik hier ergens te lezen.
Geniet maar van Azie, hopelijk is alles weer "normaal" als je terugkomt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawelmaar ik bedoelde fok
fokkers doen te weinig voor me
en ik ga naar azie. Verschillende plekjes
kun je me niet meenemen in de koffer op vakantie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
Nee je moet hier komen liggen
naast grrrrrtje
Ja ja, en daarom hebben we in het andere topic al een meet en een leukere OP dan alleen maar "Dus."quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even gegluurd en dat klopt wel een beetje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh crap, ik dacht dat dat deze was....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je in een sleur zit en daar wil klagen duh. Iedereen mag dus posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Wauw.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, en daarom hebben we in het andere topic al een meet en een leukere OP dan alleen maar "Dus."
Hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even gegluurd en dat klopt wel een beetje.
NEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh crap, ik dacht dat dat deze was....![]()
Nou dan ga ik maar weer.
En als je al een relatie hebt maar een lekker wijf wil versieren, bijvoorbeeld Samzz, waar moet je dan zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
voor allebei volgens mij....
het idee war volgens mij alles wat met relaties te maken had zoals versieren / loslaten van ex / datingsites / hosselen / ontmoeten etc daar. al het andere hier... ofzo iig iets wat niet gaat werken maar wat ze toch gaan doorvoeren.
We doen ons bestquote:
In samzz pm box natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je al een relatie hebt maar een lekker wijf wil versieren, bijvoorbeeld Samzz, waar moet je dan zijn?
whaha daar ga ik stiekem wel vanuitquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geniet maar van Azie, hopelijk is alles weer "normaal" als je terugkomt.
als je 5 kilo weegt want er zit al 15 inquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
kun je me niet meenemen in de koffer op vakantie?
Sleur? Als dat er is, dan moet je dat oplossen, niet gaan klagen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je in een sleur zit en daar wil klagen duh. Iedereen mag dus posten.
hier (of daar). ze post in beide volgens mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je al een relatie hebt maar een lekker wijf wil versieren, bijvoorbeeld Samzz, waar moet je dan zijn?
Volgens mij post de helft in beidequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hier (of daar). ze post in beide volgens mij
wow dan heb ik dus in een keer goed gegokt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, en daarom hebben we in het andere topic al een meet en een leukere OP dan alleen maar "Dus."
Dan leest Danny mee en dat wil ik niet.quote:
ik ben dan al wel aan het droogtrainen maar naar de 5 kilo lijkt me niet zo gezond. waarom flikker je die kleren er niet gewoon uit. die heb je toch niet nodig daarquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je 5 kilo weegt want er zit al 15 in
Wat!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan leest Danny mee en dat wil ik niet.
Je bedoelt, dan vreet jij ze opquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is hier nu al weer normaal, topic heeft weer een goede TT, veel old skool R&P SC volk, alleen nog wat veel nieuw vlees maar dat jaagt zichzelf wel weer weg.
En we hebben geen OP nodig om ons te gedragen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow dan heb ik dus in een keer goed gegokt!
Ik haat meets
/bromsmurf
ik mis mijn matties CL en Tquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is hier nu al weer normaal, topic heeft weer een goede TT, veel old skool R&P SC volk, alleen nog wat veel nieuw vlees maar dat jaagt zichzelf wel weer weg.
Opvreten weet ik niet maar ik kan natuurlijk gewoon de nek openrijten en ze dood laten bloeden!quote:
ja totdat het oude kliekje overblijft en de mensen die onder meer om die reden een eigen SC hebben gestart weer buiten spel staan zeker....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ook Rhu, ik ook. Zit CL niet in NY?quote:
Haha!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow dan heb ik dus in een keer goed gegokt!
Ik haat meets
/bromsmurf
naakt jagen ze me zo het land uit gok ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben dan al wel aan het droogtrainen maar naar de 5 kilo lijkt me niet zo gezond. waarom flikker je die kleren er niet gewoon uit. die heb je toch niet nodig daar
Als het goed is wel, Goede keuze. Beter dan hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook Rhu, ik ook. Zit CL niet in NY?
Ha! Daar ga je al de fout in. Echte SC heeft geen OP nodigquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mag ik kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Opvreten weet ik niet maar ik kan natuurlijk gewoon de nek openrijten en ze dood laten bloeden!
Alle sc's hebben een OP nodigquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ha! Daar ga je al de fout in. Echte SC heeft geen OP nodig.
... creativiteit is ver te zoeken bij jou... kokosnoten en palmbladerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naakt jagen ze me zo het land uit gok ik
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook Rhu, ik ook. Zit CL niet in NY?
he bah natuurquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
... creativiteit is ver te zoeken bij jou... kokosnoten en palmbladeren
Tofquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het goed is wel, Goede keuze. Beter dan hier.
quote:
Het kroos waait met alle winden mee he.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wacht even. Dit is dus de NIET-debielen SC als ik het goed begrijp?
Nee jij met je maand Azië!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]NY! De trut!
Ik zei dus: ik mis mijn mattie T
Nee, dat zijn natte scheten. Kroos drijft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kroos waait met alle winden mee he.
schandalig.......quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Ik heb een tijd niet op fok gepost, dus ik had mijn voetbal UI nog
Voetbalquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Ik heb een tijd niet op fok gepost, dus ik had mijn voetbal UI nog
ik had ook best nog een weekje NY er bij gewilt hoorquote:
ik ken jouw nick ergens van? heb jij vroeger gepost in het ToD / Eindhoven topic toevallig?quote:
Nee, sorry ik heb smaak.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ken jouw nick ergens van? heb jij vroeger gepost in het ToD / Eindhoven topic toevallig?
G!quote:
Een week Ardennen kan je krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had ook best nog een weekje NY er bij gewilt hoor
Blij dat ik gelijk afgekeurd ben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind Lit wel een waardige kapitein ja
Ah,quote:
Welke van de twee? Beide eigenlijk wel goed, even groot, alleen een blond andere zwart.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef rhubarbje het volgende:
Het is wel een heerlijk weerzien zo he
Bengel! Lang niet gezien! Hoe is het met de hond?
Air! Hoe is het met het vrouwtje?
Blablabla
sorry B jij mag zijn deerne zijn maar kapiteins zijn mannenquote:
ook goedquote:
Net onkruid, gaat maar niet dood.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Mutsieflutsie
Hoe gaat het met u?
Alles helemaal prima.quote:
Ze is wel weer ff klaar met internet. Mailen kan altijd natuurlijk. Van jou kan ze dat zeker waarderen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af ja, zie haar nooit meer bij msn of ergens anders.
Na 26 previews in een maand, morgen een 3DS XL en nog drie hardwarereviews te schrijven: ja, nog steedsquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Nog lekker aan het gamen?
Buk maar, dan breng ik 'n wel bij je in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik zet 5 euro op Air met de kandelaar in de bibliotheek
Ik heb Skyrim gekochtquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na 26 previews in een maand, morgen een 3DS XL en nog drie hardwarereviews te schrijven: ja, nog steeds
Ik heb die gekregen van Bethesdaquote:
Ik vervloekte de game al na een uurquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb die gekregen van BethesdaNog steeds in folie
Welke misterquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles helemaal prima.En bij jou met de Mister?
ze zijn allemaal hetzelfde.... die skyrim spelers....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb mijn exemplaar van Skyrim uitgeleend aan een zekere Fokster. Nog steeds niet teruggehad natuurlijk, dat spreekt voor zich.
Weinig tij dom echt grote dingen op te pakken op dit moment. Ik speel nog wat op iPad, 3DS en dat was het. Nu weer bezig met gamescom. Rocksmithquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vervloekte de game al na een uur
Maar ik heb doorgezetMaar nog steeds wennen
gratis... ik weet niet hoe het zit met de DLC enzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is Skyrim een spel waarbij je per maand moet betalen? Of is het gratis nadat je hem gekocht hebt?
Ik kan gewoon spelenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is Skyrim een spel waarbij je per maand moet betalen? Of is het gratis nadat je hem gekocht hebt?
quote:
niet gratisquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gratis... ik weet niet hoe het zit met de DLC enzo
Gratis, DLC zal je wel voor moeten betalen, maar het spel origineel is al supergroot. En alleen single player, dus vandaar niet per maand betalen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik gaf antwoord op zijn vraagquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet gratisEr is ook geen online. Maar gewoon een game voor een x bedrag, geen maandelijkse kosten.
Het is echt een aanrader. Zeker op de pc met een paar leuke mods.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef NaRRaToR het volgende:
misschien dat ik ook maar eens skyrim ga kopen ofzo. Diablo III begint me al een beetje tegen te staan om eerlijk te zijn.
Ach, Skyrim is 100% offline?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik gaf antwoord op zijn vraagtuurlijk is het spel in zijn geheel niet gratis
Ah, je gaat je belofte inlossen?quote:
Dat zei ik al in mijn reviewquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef NaRRaToR het volgende:
misschien dat ik ook maar eens skyrim ga kopen ofzo. Diablo III begint me al een beetje tegen te staan om eerlijk te zijn.
Dat is correct. Maar: http://games.fok.nl/previ(...)-scrolls-online.htmlquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, Skyrim is 100% offline?
ik lees echt amper reviews om eerlijk te zijn.... en idd. de RMAH heeft het verneukt. weken farmen en dan nog niets verkoopwaardigs vinden zodat je weer een act verder kunt op inferno. ach ja....quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei ik al in mijn reviewIk heb het nu al weken niet meer aangeraakt, het is echt verneukt door de auction house
Mods zijn gewoon echt heel tof om te spelen vaakquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is echt een aanrader. Zeker op de pc met een paar leuke mods.
Ok, thanks Phenoquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar: http://games.fok.nl/previ(...)-scrolls-online.html
Zoveel leuke mods zijn er niet in R&Pquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is echt een aanrader. Zeker op de pc met een paar leuke mods.
QFTquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel leuke mods zijn er niet in R&P.
Kan, ik schrijf er ook weinig, maar ik was de enige die DIII kon doen. Iets met tien jaar ervaring in DIIquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik lees echt amper reviews om eerlijk te zijn.... en idd. de RMAH heeft het verneukt. weken farmen en dan nog niets verkoopwaardigs vinden zodat je weer een act verder kunt op inferno. ach ja....
Aanrijding met een persoon?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
Treinen.
Stukje van 15 min, waar ik uiteindelijk 2 uur over heb gedaan.
True.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel leuke mods zijn er niet in R&P.
Wel eerst weer in elkaar zetten, anders dan wordt het zo'n priegelwerkje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, als ik die persoon tegenkom scheur ik hem in 100 stukken uit elkaar.
Ik was juist zo blij dat het werk eigenlijk al gedaan is. Liever lui dan moequote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Wel eerst weer in elkaar zetten, anders dan wordt het zo'n priegelwerkje.
Myr!quote:
Valt me wel tegen van je, ik dacht dat jij van het lange-halen-snel-thuis werk wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was juist zo blij dat het werk eigenlijk al gedaan is. Liever lui dan moe
Alleen qua seks.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Valt me wel tegen van je, ik dacht dat jij van het lange-halen-snel-thuis werk was
Dát is pas fucking old skool!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet gratisEr is ook geen online. Maar gewoon een game voor een x bedrag, geen maandelijkse kosten.
Van die veel te oude kauwgomballen waar totaal geen smaak aan zit, en waar je je bakkes mee aan puin kauwt.quote:
haha, ja die. inclusief gekleurde tong.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van die veel te oude kauwgomballen waar totaal geen smaak aan zit, en waar je je bakkes mee aan puin kauwt.
Re natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dat zo'n iemand die in de non-SC topics van R&P komt?
Als je Grolsch meeneemtquote:
Die moeten ook bestaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
My favourite kind of breezerslet
Te veel slowchatsquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:01 schreef Sinji het volgende:
Waat is dit? Waarom heet het topic niet meer zoals hij voorheen heette. IK WORD GEK /magnetronkoffie
En dat is storend omdat... ? Anywhoo, ik zeg maar niet te veel. Ik ben bang voor yvonnequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Te veel slowchats![]()
en deel 2 en 3
Het is ff flink wennen zo idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Daalder82 het volgende:
En het is jammer dat ik (en misschien anderen) niemand echt ken in deze slowchat, de andere leken gezelliger (maar ik kan een brompot zijn).
Ik zie het meer als een stamkroeg die ineens een mega-uitgaanstent is geworden, maar dat zijn maar analogieenquote:
Nou, wie ben je, wat doe je, waar kom je vandaan en wat brengt je op FOK!/in R&P?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef Daalder82 het volgende:
En het is jammer dat ik (en misschien anderen) niemand echt ken in deze slowchat, de andere leken gezelliger (maar ik kan een brompot zijn).
Ik ben een ietwat verlegen jongen man die een uitgebreide post heeft gemaakt op het volgende topic: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #13quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, wie ben je, wat doe je, waar kom je vandaan en wat brengt je op FOK!/in R&P?
Zeg datquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel gezellig zo. Kom je weer eens oude bekenden tegen
Ah, dus stiekem ook een oldbie! Nooit de durf gehad om 's naar een meet te komen? Gek genoeg: de grote meets zijn altijd wat vrijblijvender dan de kleinere meets waar je veel meer 'opvalt', als dat iets is dat je tegenhoudtquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik ben een ietwat verlegen jongen man die een uitgebreide post heeft gemaakt op het volgende topic: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #13
Mwah. Zal wel wat gewenning zijn, laat me een beetje brommen. Ik ben iemand die meer lurkt en daar graag verandering in wil brengen. Een sociale fobie maakt dat wat lastig en ik vind het wat moeilijk om aan nieuwe situaties te wennen
.
Ik houd het op een verneukt denkbeeld en het is voor mij ontzettend moeilijk hier verandering in te brengen.
Heel veel gelurkt hier, ook in 2k toen dit forum werd opgericht, ik heb Alberto! en het standbeeldje meegemaakt en hier af en toe nog langsgekomen.
Heh, ik ben een paar weken geleden naar de meet geweest voor de mensen die alleen waren van 25-35. Was wel gezellig maar ik merk dat ik niet goed op groepen durf af te stappen. Angst is ongegrond maar vertel dat maar eens aan mijn gevoel helaas. Daar ben ik mee aan het werk maar het gaat niet snel genoegquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, dus stiekem ook een oldbie! Nooit de durf gehad om 's naar een meet te komen? Gek genoeg: de grote meets zijn altijd wat vrijblijvender dan de kleinere meets waar je veel meer 'opvalt', als dat iets is dat je tegenhoudt
Begint een beetje te komen, nu niet gaan stoppenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja voor grote meets is het wel handig als je een paar mensen alvast kent.
Doe mij dan maar een kleine meet met alleen maar mensen die ik ken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja voor grote meets is het wel handig als je een paar mensen alvast kent.
Sja, op een gegeven moment gaan die massa meets wel vervelen idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een kleine meet met alleen maar mensen die ik ken.
Check!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:45 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja, op een gegeven moment gaan die massa meets wel vervelen idd.
Helemaal niet bij stilgestaan! Dank voor de tip!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
Vind zelf alle formaten meets wel leuk! Van de grote jubileummeets tot kleinere meets van bijvoorbeeld een stadstopic. Heb je wel eens in STA gekeken Daalder, topics van jouw stad/steden in de buurt? Toen ik nog in NL woonde sprak ik ook echt regelmatig af met de andere mensen uit m'n stad.
Delft was dat ook ooit. Maar al een paar jaar niet meer helaasquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Weet niet of alle stadstopics zo leuk en levendig zijn, maar die van Nijmegen was altijd erg leuk. regelmatig meets, barbecues enzo! Leuk!
Hmjah, soms groeit 'n topic beetje uit elkaar en dan kan 't even duren voor er weer een leuke levendige groep posters is. Stadstopics ook zeker als mensen gaan verhuizen enzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Delft was dat ook ooit. Maar al een paar jaar niet meer helaas
Vanaf dit weekend gaat het weer de goede kant opquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens weer zin in een barbecue over dat gesproken, alleen het weer valt tegen.
Ik ben echt altijd in voor een bbq, zelfs in de sneeuwquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens weer zin in een barbecue over dat gesproken, alleen het weer valt tegen.
En nu heb jij zin om vlees klaar te maken?quote:
Ja kan ik wel hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nu heb jij zin om vlees klaar te maken?
Vertel.quote:
Wat eet jij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zit nog aan m'n avondeten, krijg er niet direct trek van
Heb de laatste tijd door studiedrukte en daarna vakantie geen nieuwe dingen meer gemaakt/uitgeprobeerd, dus het ligt even 'stil', maar hoop binnenkort weer 's wat nieuwe recepten te gaan proberen/bedenken/tweaken!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat eet jij?![]()
Houd je dat receptenblogdingetje nog bij?
Ik kan er ook wel tegenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zin in bbq, maar daar ben ik altijd wel voor in
Oh weeee als je mij niet uitnodigtquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel tegen![]()
Misschien ga ik maandag het park verblijden met een mini-BBQ
Ja gaafquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd door studiedrukte en daarna vakantie geen nieuwe dingen meer gemaakt/uitgeprobeerd, dus het ligt even 'stil', maar hoop binnenkort weer 's wat nieuwe recepten te gaan proberen/bedenken/tweaken!
En ik had een snelle chicken tikka massala gemaakt met erbij verse knapperige sperzieboontjes en prefab naan van de lidl
Het consumeergedeelte of het daadwerkelijk voorbereiden en vlees klaarmakengedeelte?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Monedita het volgende:
Ik heb gewoon zin in bbq, maar daar ben ik altijd wel voor in
Wat dan hè, wat dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh weeee als je mij niet uitnodigt
Zal je wel zien danquote:
Oh is ie niet thuisquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
Barbecue!Helaas morgen regen, maarja, m'n man is toch niet thuis en alleen voor mezelf de barbecue aansteken is ook zo ongezellig... dus dan volgende week maar!
Als ik in NL had gewoond en het was barbecueweer geweest (of ik had een overdekte buitenkeuken (wel met échte barbecue, niet zo'n mietjesding op gas)) dan had ik zo 'n spontane meet georganiseerd. Maar helaasch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh is ie niet thuis
Mooi, hoelaat kan ik komen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh is ie niet thuis
Mooi, hoelaat kan ik komen?
Ik zit in engelandquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik in NL had gewoond en het was barbecueweer geweest (of ik had een overdekte buitenkeuken (wel met échte barbecue, niet zo'n mietjesding op gas)) dan had ik zo 'n spontane meet georganiseerd. Maar helaasch.
Anderedingenweerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Dat maakt het nog geen barbecueweer
Vlees klaarmaken, maar dan ander vlees?quote:
Dat doe ik ook vaak, zo een spontane mini bbqquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel tegen![]()
Misschien ga ik maandag het park verblijden met een mini-BBQ
Tee heequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vlees klaarmaken, maar dan ander vlees?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vlees klaarmaken, maar dan ander vlees?
Hoort er allemaal bij tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het consumeergedeelte of het daadwerkelijk voorbereiden en vlees klaarmakengedeelte?
quote:
Ja hoi. Ik ben er.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]NY! De trut!
Ik zei dus: ik mis mijn mattie T
Klopt, maar mijn voorkeur gaat uit naar het consumeren. Dan is het fijn als er iemand is voor de voorbereiding en het klaarmaken. En bij voorkeur niet de manier waarop stevenmac het vlees klaarmaakt. Wat die met een kipfilet doet, wil ik liever niet weten na zijn toespelingen richting moblo.quote:
+1quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn voorkeur gaat uit naar het consumeren. Dan is het fijn als er iemand is voor de voorbereiding en het klaarmaken. En bij voorkeur niet de manier waarop stevenmac het vlees klaarmaakt. Wat die met een kipfilet doet, wil ik liever niet weten na zijn toespelingen richting moblo.
Je bent nog niet op vakantiequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
Hai Ttje!
Verdorie ik heb nog steeds geen witte magnum mc flurry op!
hoe laat gaat de mac open op schiphol?
Volgens mij alleen een Burger King.quote:
Stukken beter dan dequote:
Kan je beter naar Food Village, al is dat wel prijzig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stukken beter dan deMac
Al blijft het ranzig voedsel.
Ook een mac hoorquote:
Ik sta meestal wel zelf in de keuken en zelf achter/voor de bbq jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn voorkeur gaat uit naar het consumeren. Dan is het fijn als er iemand is voor de voorbereiding en het klaarmaken. En bij voorkeur niet de manier waarop stevenmac het vlees klaarmaakt. Wat die met een kipfilet doet, wil ik liever niet weten na zijn toespelingen richting moblo.
Drukste wel, grootste nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
En de BK daar schijnt de grootste van europa te zijn.
Goed idee welquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BBQ-meet? En dan het soort bbq met bergen vlees en ongegeneerde zuippartijen graag.
Ja leuk is dat, na het werk nog snel even het park in. Wegwerp-BBQ van Blokker en mezelf ziek eten aan stokbrood voordat het eerste vlees gaar isquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak, zo een spontane mini bbq
Oh dan zit die niet in het publieke gedeelte, daar is alleen een BK.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zijn zelfs 2 mac's op schiphol.
Die is helemaal niet grootquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
En de BK daar schijnt de grootste van europa te zijn.
Jup, zitten allebei achter de paspoortcontrole.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dan zit die niet in het publieke gedeelte, daar is alleen een BK.
Ik heb altijd wel 2 van die wegwerp dingen in huisquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed idee wel
[..]
Ja leuk is dat, na het werk nog snel even het park in. Wegwerp-BBQ van Blokker en mezelf ziek eten aan stokbrood voordat het eerste vlees gaar is
Ze hebben wel een giga "terras" eromheen. Ik zou eigenlijk geen grotere weten, BK's zijn meestal nogal compact.quote:
quote:
quote:
Ik vlieg bij voorkeur vanaf Rotterdam airport. Minimale wachttijd, geen gedoe. Ik ga niet vliegen als excuus om culinair te gaan doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
Kan je beter naar Food Village, al is dat wel prijzig.
De harcore BBQ'erquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 2 van die wegwerp dingen in huis
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Monedita het volgende:
Ik sta meestal wel zelf in de keuken en zelf achter/voor de bbq ja
Ik vanaf Eindhovenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vlieg bij voorkeur vanaf Rotterdam airport. Minimale wachttijd, geen gedoe. Ik ga niet vliegen als excuus om culinair te gaan doen.
Morgen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bent nog niet op vakantie.
[..]
Volgens mij alleen een Burger King.
owja bij die 'italiaan' ook toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |