quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eens om de zoveel tijd moet dat. Vervolgens komen ze erachter dat het toch wel handig is om misschien datingtopic of whatever te maken, wat dan weer verandert in een sc-topic en zo zit je over anderhalf jaar weer met 6 SC's en dan wordt alles en iedereen weer hier naartoe geschopt.
Dequote:
Sorryquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eerste reply in het andere topic betrof een zwaaismiley. Dus da's helder. Dan weet je al dat het vervelend wordt.
Heel drakatischquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind wel dat door dit sc drama mijn drakatische afscheid volledig werd ondergesneeuwd
Of niet danquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
De. nostalgie
. Als de dag van gisteren...
Post 'm nog een keer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind wel dat door dit sc drama mijn drakatische afscheid volledig werd ondergesneeuwd
Fijne vakantie alvast en een goeie reisquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
ja kak ik zit nog steeds mobielquote:
auwquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wie is nu van welke reeks? Ik ken alleen Samzz van naam hier.
Het heeft zich verspreidquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik kom vanuit het nietsquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eerste reply in het andere topic betrof een zwaaismiley. Dus da's helder. Dan weet je al dat het vervelend wordt.
ga je weg rhu???? NEEEEquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
En rhubarbje natuurlijk!quote:
Ik volg Narra.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
ja neger mij maar weerquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En rhubarbje natuurlijk!De enige die altijd om mijn grappen lacht.
Die grap was al gemaakt, Narra.quote:
Narra hier, nu Kper. Komt het toch nog goed. Waar blijft ArTiC? Zin in muziek.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Narra hier, nu Kper. Komt het toch nog goed. Waar blijft ArTiC? Zin in muziek.
Ik heb net gegeten, was er even niet. Heb ik wat gemist dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:15 schreef NaRRaToR het volgende:
sowieso gaat deze iets minder hard.... of iedereen is aan het uitbuiken
aaah tnx for the dramaquote:
maar drie topics...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten, was er even niet. Heb ik wat gemist dan?
wil je drama?????quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah tnx for the drama
En lang jongens! Zo lang dat er gok ik al wel weer 4 sc's zijn als ik terug ben
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wil je drama?????
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE RHUUUUUUU NIET GAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]maar ik ga lekker toch
daar heb ik mijn eigen personeel
hier wil nooit iemand wat voor me doen
Heeft je vriendje de trap nog steeds niet omhoog gebracht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
maaar de vraag is. heb je daar ook lekkere sportschoolbois?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
Niveau moet hoog blijven hèquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Narra hier, nu Kper. Komt het toch nog goed. Waar blijft ArTiC? Zin in muziek.
Waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
jawelquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft je vriendje de trap nog steeds niet omhoog gebracht?
AIRquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef AirwiN het volgende:
Ah, herkenbaarheid @ TT. Thanks Grrrrrrr.
nee maar die zie ik nu ook niet echt hier buiten in de bosjes liggen of zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
maaar de vraag is. heb je daar ook lekkere sportschoolbois?
Jij hier.quote:
Goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hier.Ik zie alleen maar voordelen van het samenvoegen. Hoe is het met jou?
moet ik daar in de bosjes komen liggen dan. ben jij mijn takkewijfquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar die zie ik nu ook niet echt hier buiten in de bosjes liggen of zo
(oh no! Eerste sc mix probleem! Running gags)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed.
En inderdaad, een SC is pas een SC als Air er post.
En dat is een groot drama idd!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
Die andere is voor de contactgestoorde autisten meende ik hier ergens te lezenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Alleen snap ik die andere nog niet. Is die nou voor als je wel of geen relatie hebt?
voor allebei volgens mij....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Alleen snap ik die andere nog niet. Is die nou voor als je wel of geen relatie hebt?
Ik ben gestoord, niet contactgestoordquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die andere is voor de contactgestoorde autisten meende ik hier ergens te lezen.
Geniet maar van Azie, hopelijk is alles weer "normaal" als je terugkomt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawelmaar ik bedoelde fok
fokkers doen te weinig voor me
en ik ga naar azie. Verschillende plekjes
kun je me niet meenemen in de koffer op vakantie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
Nee je moet hier komen liggen
naast grrrrrtje
Ja ja, en daarom hebben we in het andere topic al een meet en een leukere OP dan alleen maar "Dus."quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even gegluurd en dat klopt wel een beetje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh crap, ik dacht dat dat deze was....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je in een sleur zit en daar wil klagen duh. Iedereen mag dus posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Wauw.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, en daarom hebben we in het andere topic al een meet en een leukere OP dan alleen maar "Dus."
Hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even gegluurd en dat klopt wel een beetje.
NEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh crap, ik dacht dat dat deze was....![]()
Nou dan ga ik maar weer.
En als je al een relatie hebt maar een lekker wijf wil versieren, bijvoorbeeld Samzz, waar moet je dan zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
voor allebei volgens mij....
het idee war volgens mij alles wat met relaties te maken had zoals versieren / loslaten van ex / datingsites / hosselen / ontmoeten etc daar. al het andere hier... ofzo iig iets wat niet gaat werken maar wat ze toch gaan doorvoeren.
We doen ons bestquote:
In samzz pm box natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je al een relatie hebt maar een lekker wijf wil versieren, bijvoorbeeld Samzz, waar moet je dan zijn?
whaha daar ga ik stiekem wel vanuitquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geniet maar van Azie, hopelijk is alles weer "normaal" als je terugkomt.
als je 5 kilo weegt want er zit al 15 inquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
kun je me niet meenemen in de koffer op vakantie?
Sleur? Als dat er is, dan moet je dat oplossen, niet gaan klagen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je in een sleur zit en daar wil klagen duh. Iedereen mag dus posten.
hier (of daar). ze post in beide volgens mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je al een relatie hebt maar een lekker wijf wil versieren, bijvoorbeeld Samzz, waar moet je dan zijn?
Volgens mij post de helft in beidequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hier (of daar). ze post in beide volgens mij
wow dan heb ik dus in een keer goed gegokt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, en daarom hebben we in het andere topic al een meet en een leukere OP dan alleen maar "Dus."
Dan leest Danny mee en dat wil ik niet.quote:
ik ben dan al wel aan het droogtrainen maar naar de 5 kilo lijkt me niet zo gezond. waarom flikker je die kleren er niet gewoon uit. die heb je toch niet nodig daarquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je 5 kilo weegt want er zit al 15 in
Wat!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan leest Danny mee en dat wil ik niet.
Je bedoelt, dan vreet jij ze opquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is hier nu al weer normaal, topic heeft weer een goede TT, veel old skool R&P SC volk, alleen nog wat veel nieuw vlees maar dat jaagt zichzelf wel weer weg.
En we hebben geen OP nodig om ons te gedragen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow dan heb ik dus in een keer goed gegokt!
Ik haat meets
/bromsmurf
ik mis mijn matties CL en Tquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is hier nu al weer normaal, topic heeft weer een goede TT, veel old skool R&P SC volk, alleen nog wat veel nieuw vlees maar dat jaagt zichzelf wel weer weg.
Opvreten weet ik niet maar ik kan natuurlijk gewoon de nek openrijten en ze dood laten bloeden!quote:
ja totdat het oude kliekje overblijft en de mensen die onder meer om die reden een eigen SC hebben gestart weer buiten spel staan zeker....quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ook Rhu, ik ook. Zit CL niet in NY?quote:
Haha!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow dan heb ik dus in een keer goed gegokt!
Ik haat meets
/bromsmurf
naakt jagen ze me zo het land uit gok ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben dan al wel aan het droogtrainen maar naar de 5 kilo lijkt me niet zo gezond. waarom flikker je die kleren er niet gewoon uit. die heb je toch niet nodig daar
Als het goed is wel, Goede keuze. Beter dan hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook Rhu, ik ook. Zit CL niet in NY?
Ha! Daar ga je al de fout in. Echte SC heeft geen OP nodigquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mag ik kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Opvreten weet ik niet maar ik kan natuurlijk gewoon de nek openrijten en ze dood laten bloeden!
Alle sc's hebben een OP nodigquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ha! Daar ga je al de fout in. Echte SC heeft geen OP nodig.
... creativiteit is ver te zoeken bij jou... kokosnoten en palmbladerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naakt jagen ze me zo het land uit gok ik
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook Rhu, ik ook. Zit CL niet in NY?
he bah natuurquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
... creativiteit is ver te zoeken bij jou... kokosnoten en palmbladeren
Tofquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het goed is wel, Goede keuze. Beter dan hier.
quote:
Het kroos waait met alle winden mee he.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wacht even. Dit is dus de NIET-debielen SC als ik het goed begrijp?
Nee jij met je maand Azië!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]NY! De trut!
Ik zei dus: ik mis mijn mattie T
Nee, dat zijn natte scheten. Kroos drijft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kroos waait met alle winden mee he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |