Kan je beter naar Food Village, al is dat wel prijzig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stukken beter dan deMac
Al blijft het ranzig voedsel.
Ook een mac hoorquote:
Ik sta meestal wel zelf in de keuken en zelf achter/voor de bbq jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn voorkeur gaat uit naar het consumeren. Dan is het fijn als er iemand is voor de voorbereiding en het klaarmaken. En bij voorkeur niet de manier waarop stevenmac het vlees klaarmaakt. Wat die met een kipfilet doet, wil ik liever niet weten na zijn toespelingen richting moblo.
Drukste wel, grootste nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
En de BK daar schijnt de grootste van europa te zijn.
Goed idee welquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BBQ-meet? En dan het soort bbq met bergen vlees en ongegeneerde zuippartijen graag.
Ja leuk is dat, na het werk nog snel even het park in. Wegwerp-BBQ van Blokker en mezelf ziek eten aan stokbrood voordat het eerste vlees gaar isquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak, zo een spontane mini bbq
Oh dan zit die niet in het publieke gedeelte, daar is alleen een BK.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zijn zelfs 2 mac's op schiphol.
Die is helemaal niet grootquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef KomtTijd... het volgende:
En de BK daar schijnt de grootste van europa te zijn.
Jup, zitten allebei achter de paspoortcontrole.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dan zit die niet in het publieke gedeelte, daar is alleen een BK.
Ik heb altijd wel 2 van die wegwerp dingen in huisquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed idee wel
[..]
Ja leuk is dat, na het werk nog snel even het park in. Wegwerp-BBQ van Blokker en mezelf ziek eten aan stokbrood voordat het eerste vlees gaar is
Ze hebben wel een giga "terras" eromheen. Ik zou eigenlijk geen grotere weten, BK's zijn meestal nogal compact.quote:
quote:
quote:
Ik vlieg bij voorkeur vanaf Rotterdam airport. Minimale wachttijd, geen gedoe. Ik ga niet vliegen als excuus om culinair te gaan doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
Kan je beter naar Food Village, al is dat wel prijzig.
De harcore BBQ'erquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef Monedita het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 2 van die wegwerp dingen in huis
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:28 schreef Monedita het volgende:
Ik sta meestal wel zelf in de keuken en zelf achter/voor de bbq ja
Ik vanaf Eindhovenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vlieg bij voorkeur vanaf Rotterdam airport. Minimale wachttijd, geen gedoe. Ik ga niet vliegen als excuus om culinair te gaan doen.
Morgen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bent nog niet op vakantie.
[..]
Volgens mij alleen een Burger King.
owja bij die 'italiaan' ook toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |