Was eigenlijk van plan om mijn dag/nachtricht weer een beetje normaal te trekken, maar niks hoor.quote:
Ik wil!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:05 schreef J0ttem het volgende:
Ik heb nog 2 keys over, iemand geīnteresseerd?
Waren eerst voor 2 gaming-maatjes bedoeld maar zij zijn te eigenwijs ofzo, ook al hebben ze niets te verliezen
Ik zou heel graag willenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:05 schreef J0ttem het volgende:
Ik heb nog 2 keys over, iemand geīnteresseerd?
Waren eerst voor 2 gaming-maatjes bedoeld maar zij zijn te eigenwijs ofzo, ook al hebben ze niets te verliezen
https://account.guildwars2.com/downloadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen
Edit: Hartstikke bedankt!
Hoe kan ik de beta client krijgen?
No problemo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen
Edit: Hartstikke bedankt!
Hoe kan ik de beta client krijgen?
Als je niets aan HoM hebt gedaan heb je er volgens mij geen voordeel van.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Goed idee om GW2 met GW1 te linken of niet?
Heb namelijk geen toegang meer tot dat emailadres van GW1
Voor de rest niks aan HoM gedaan ofzo
Eens kijken, thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef Two het volgende:
[..]
Als je niets aan HoM hebt gedaan heb je er volgens mij geen voordeel van.
Voor eventuele rewards die je heb moet je even de HoM Reward Calculator checken.
Ja ik ook, ga voor het eerst spelen zometeenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef Jimbo het volgende:
hoop echt dat t vet is. Nog een paar uurtjes
Ow vandaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja ik ook, ga voor het eerst spelen zometeen
Half 9 gingen de poorten open toch?
Der is een thief build met 16k crit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:58 schreef Jimbo het volgende:
iemand nog tips?
welke server spelen de meeste NLers / fokkers?
is er al een overpowered class ?
Tussen BWE1 en BWE2 hebben ze ook al generfed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:04 schreef Ensiferum het volgende:
Overpowered class heb je nu niet veel aan. Tussen BWE3 en de release zit een hoop tijd voor nerfs
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:37 schreef Pheno het volgende:
geen idee waar ik op speel, mijn beta-account is steeds door iemand anders gebruikt
Ik wil wel wat aankloten met jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:32 schreef Syphixx het volgende:
iemand zin om samen wat te exploren in de nieuwe omgeving van asura of sylvari ?
speel op ring of fire, wil gerust wel veranderen
Op de gamebeurzen wel gedaan, maar nu eens wat langerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:40 schreef Syphixx het volgende:
[..]en nun eindelijk zelf eens proberen ?
![]()
ik hoop vooral vanavond nieuwe jump puzzels te vinden
ok is goed, zal servernaam proberen te onthouden :pquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil wel wat aankloten met je
Ik ga vanavond op Far Shiverpeaks server spelen denk ik, speelt een andere FOK!er met guild ook
Hij is leuk in pvp.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:45 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ok is goed, zal servernaam proberen te onthouden :p
ben m'n mesmer toch al wat beu
Voor snel pvp structured. Voor langer plezier etc denk k wvwvwquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:51 schreef Curuu het volgende:
Wat is leuker voor een beginner? WvWvW of structured? Ik kan alleen vanavond de beta spelen dus ik wil mijn nacht goed besteden :p
Ik heb geen idee wat ik allemaal kan kiezen johquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:45 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ok is goed, zal servernaam proberen te onthouden :p
ben m'n mesmer toch al wat beu
Misschien een Teamspeak/Ventrilo'tje erbij, en dan met z'n allen lekker aanklotenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:54 schreef Lamabal het volgende:
Zullen we afspreken dat we met FOK! op de server: Far shiverPeaks gaan zitten?
Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:05 schreef Euribob het volgende:
Het klopt dat je pas kunt inloggen op 20/30/21.00? Is in principe wel logisch maar even zeker weten.
Sowieso gaat die Ventrilo niks worden denk ik, we hebben geen serverquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef Jimbo het volgende:
Ik snap toch geen kut ervan de eerst komende paar uur, dus ik zal wel op de server te vinden zijn maar niet p de vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |