quote:
paar kleine puntjes, geen zin om veel werk te schijven maar:
1) de graphs vallen me hard tegen, zoals hierboven gezegd ben ik benieuwd naar dx10.
2) het spel voelt houterig aan, had 5jaar geleden samen met WOW misschien leuk geweest maar verwacht er nu meer van.
2.b) vind het sloom spelen, de actie lijkt veel te turn based. - Slaan , slaan , geslagen worden , slaan slaan slaan, geslagen worden - en tussen al die stappen zn seconde / 3 sec wachten (heb nu 4 classes gespeeld, vind dit bij allemaal)
3)de manier van 'questen' is wel grappig maar de rewards zijn totaal niet boeiend. het doet me denken aan Warhammer Online , al kreeg je daar nog iets tofs als je zn openworld quest gedaan had.
4) De manier van gear equippen,is wel leuk e.d. maar voor je door hebt waar alles voor is ben je een week verder. Dan nog kijken wat het beste voor je is en waar je op kan speccen..duurt lang..
5) Dat character creation menu.. zat echt van WTF

moet je allemaal opties kiezen waarvan je iets hebt van WTF is het, wat doet het ect...staat niet echt goed uitgelegd of iets...
tot slot, het hele spel kan me gewoon niet boeien. Had echt zin in dit beta weekend om het eens te proberen , maar al binnen het uur zat ik van ... 'meh, is dit alles...' al heb ik dat tegenwoordig met echt elke game. Zat al jaren dagelijk diep in de diablo 3 community, toen die eindelijk uit was 3 dagen nonstop gespeeld (vakantiedagen op t werk ftw), de eerste run was tof van die game..daarna nog 4chars naar lvl 60 gelevelt en nu vind ik het inmiddels zonde van mn tijd en moeite, dikke teleurstelling dat spel.
Wat ik wel grappig vind aan het spel is die laatste optie die je krijg bij quest. zoals het spugen op een ding enzo voor meer ferocity...maar dan nog, wtf doet het ferocity ding

ipv dat zze nou eerst alles goed uitleggen..
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:@:Jimbo voor mod, yeah *O*