Ik gok dat het motief zit in de Israelische bezetting.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef Bastard het volgende:
Wat zou het motief wezen? Het is al even rustig, vreemd.
dat lijkt me ook wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:07 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik gok dat het motief zit in de Israelische bezetting.
Ik begrijp dat het puur aannames zijn, maar ik zie Neo-Nazi's zich niet snel als zelfmoordterrorist op een bus stappen. Klinkt als een Palestijnse methode (of hoe je het wilt noemen).quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel ja
of iets uit de neonazi hoek, weet niet hoe dat in Bulgarije zit maar in veel Oost Europese landen is dat best wel een probleem
Ben ik mee eens. Is nooit prima geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nuance kan echt geen kwaad in het leven hoor. Ik ben ook niet bepaald pro-Israel maar dat wil niet zeggen dat een aanslag op een bus met waarschijnlijk jonge Israeli's prima is.
Meestal zijn die Neo's nog te dom om een ballon op te blazen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
of iets uit de neonazi hoek, weet niet hoe dat in Bulgarije zit maar in veel Oost Europese landen is dat best wel een probleem
quote:7:50 P.M.: Prime Minister Benjamin Netanyahu: "Iran is responsible for the terror attack in Bulgaria, we will have a strong response against Iranian terror."
ja naja dat het met het Palestijns conflict te maken heeft lijkt me wat waarschijnlijker jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:13 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het puur aannames zijn, maar ik zie Neo-Nazi's zich niet snel als zelfmoordterrorist op een bus stappen. Klinkt als een Palestijnse methode (of hoe je het wilt noemen).
Meestal blijft zo'n conflict een beetje binnen het bezette gebied, maar dat het buiten de grenzen plaatsvindt is wel erg opmerkelijk.
quote:"All the signs lead to Iran. Only in the past few months we have seen Iranian attempts to attack Israelis in Thailand, India, Georgia, Kenya, Cyprus and other places," Netanyahu said in a statement.
"Eighteen years exactly after the blast at the Jewish community center in Argentina, murderous Iranian terror continues to hit innocent people. This is an Iranian terror attack that is spreading throughout the entire world. Israel will react powerfully against Iranian terror," he said.
Doorgedraaide christenen vanwege het verscheuren van het nieuwe testament? Ze zijn nog best wel religieus in Oost Europaquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef Bastard het volgende:
Wat zou het motief wezen? Het is al even rustig, vreemd.
Oh ja? Dat idee had ik eigenlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Doorgedraaide christenen vanwege het verscheuren van het nieuwe testament? Ze zijn nog best wel religieus in Oost Europa
Hij is leider van het uitverkoren volk, die weten dat soort dingen gewoon.quote:
Vergelding hiervoor? Politicus Israël verscheurt Nieuwe Testamentquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja? Dat idee had ik eigenlijk helemaal niet.
Maar ik bedoelde meer als vergelding van iets wat Israel weer zou hebben gedaan.
Er zijn in ieder geval geen winnaars in dit conflict.
Dat weet ie idd wel erg snel.quote:
Hangt er van af of er nu IDF-piloten onderweg zijn naar Iran of nietquote:
Gaat dat gebeuren denk je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt er van af of er nu IDF-piloten onderweg zijn naar Iran of niet
Netanyahu is wel erg snel met het wijzen van de vinger iig.quote:
Ze zullen misschien wat zaken bombarderen, maar een echte oorlog kunnen ze niet riskeren omdat Amerika nog redelijk zijn handen vol heeft in andere regio's en ze dus weinig rugdekking kan geven.quote:
En dan? Tehran platgooien?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt er van af of er nu IDF-piloten onderweg zijn naar Iran of niet
Pff wat een dwazen allemaal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Vergelding hiervoor? Politicus Israël verscheurt Nieuwe Testament
Maar stel, ze willen bombarderen. Zijn ze in staat om dat bijv. al vanavond te doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ze zullen misschien wat zaken bombarderen, maar een echte oorlog kunnen ze niet riskeren omdat Amerika nog redelijk zijn handen vol heeft in andere regio's en ze dus weinig rugdekking kan geven.
Heh, dat lijkt me heel sterk.quote:
Dat lijkt me wel, ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Maar stel, ze willen bombarderen. Zijn ze in staat om dat bijv. al vanavond te doen?
Wat zouden ze moeten bombarderen dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Maar stel, ze willen bombarderen. Zijn ze in staat om dat bijv. al vanavond te doen?
Gelieve mijn reactie terug te plaatsen.quote:
Ik ben niet anti-mezelf, nee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:06 schreef robin007bond het volgende:
Bah. Dit wens je natuurlijk niemand toe.
[..]
Antisemiet?
Legerbasissen? Is maar een idee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat zouden ze moeten bombarderen dan?
Niet meteen gaan muggenziften, gewoon iets platgooien, wie of wat maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat zouden ze moeten bombarderen dan?
Ja, Israel heeft nog altijd de meest moderne luchtmacht regio van de regio. Die leggen als ze willen heel Iran in puin. Alleen er wonen erg veel andere moslims om Israel heen en je moet maar afwachten wat hun reactie zal zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
O ja, sorry.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet meteen gaan muggenziften, gewoon iets platgooien, wie of wat maakt niet zoveel uit.
Je voelt toch op z'n minst een beetje empathie, ondanks dat het niet 'jouw volk' is? Zo'n aanslag treurt natuurlijk ieder normaal mens, ongeacht afkomst.quote:
Lijkt me niet slim want dan gaat Iran iets terug doen natuurlijk. En dan moet Israel weer iets terug doen. En dan moet Iran weer iets terug doen. etc etc etcquote:
Kom je er nu pas achter? Heb je je leven onder een steen doorgebracht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef sonnyspek het volgende:
Als ik er zo over nadenk: Wat een teringzooi in het Midden-Oosten.
Ja? Weet je wel zeker dat het geen joodse zelfhaat is? Dat is namelijk meestal wel bij joden die kritiek hebben op Israel of niet meteen ontdaan zijn als er eens een paar Israelische slachtoffers vallen.quote:
De zooi is wel wat groter dan gemiddeld, momenteelquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter? Heb je je leven onder een steen doorgebracht?
Intereseer me er nog niet zo heel lang voor zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter? Heb je je leven onder een steen doorgebracht?
Iran is te ver weg, zolang er niet met nukes gegooit word kan Israel dat nooit van zijn lang zal ze leven platgooien en een beetje een zinnige actie op de korte termijn (vanavond?) lijkt me al een onmogelijkheidjequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ja, Israel heeft nog altijd de meest moderne luchtmacht regio van de regio. Die leggen als ze willen heel Iran in puin. Alleen er wonen erg veel andere moslims om Israel heen en je moet maar afwachten wat hun reactie zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |