quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Anno1982 het volgende:
Inderdaad... nooit verwacht dat ik nog eens zou zeggen dat DOS de toekomst is
Ik heb trouwens mijn twijfels bij het 'discrete' deel, het is vast niet zo dat er een melding in VPT verschijnt met 'Hey, psst ziggy, niet verder vertellen, maareuh, overweg 16.5 is gestoord'.
Ik ga niet weer woordenboekdiscussies met jou voerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Igen het volgende:
Nee, 'discreet' is het tegenovergestelde van 'continu'.
Ja, dat is een mooie. Die kan gewoon twintig overwegen afzonderlijk aangeven. En er zit tenminste een fatsoenlijk geluidssignaal op, wat je bij PRL niet hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:52 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik ga niet weer woordenboekdiscussies met jou voeren![]()
De verdeling van de overwegen over de kiezers is inderdaad ook nergens logisch gekozen. Het lijkt wel alsof de ontwerpers een voorkeur hebben gehad om zoveel mogelijk verschillende overwegen van verschillende baanvakken in 1 melder te proppen.
Wat ook een grappige optie is, is het Varell-systeem, maar dat hebben jullie alleen in Groningen.
Ja sorry, kon het niet laten gezien m'n achtergrond in wiskunde.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:52 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik ga niet weer woordenboekdiscussies met jou voeren![]()
(...) maar dat hebben jullie alleen in Groningen.
En het blokkeert je ARI in elk geval niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, dat is een mooie. Die kan gewoon twintig overwegen afzonderlijk aangeven. En er zit tenminste een fatsoenlijk geluidssignaal op, wat je bij PRL niet hebt.
Dan is mijn pen opeens leeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:02 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
En het blokkeert je ARI in elk geval niet.![]()
Nou zou dat ook een beetje raar zijn bij TPRB, maar toch.
een defecte kabel waardoor overwegen in storing lagenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat was er aan de hand tussen Utrecht en Ede-Wageningen? De treinen gingen stapvoets over de overwegen maar reden daarna wel weer goed door, ik reed ernaast op de snelweg en toen reed 'ie weer 100km/u, totdat de VIRM6 afremde voor een overweg.
Je bent ook vrolijk een paar keer afgeremd tot stapvoets op de snelweg?!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat was er aan de hand tussen Utrecht en Ede-Wageningen? De treinen gingen stapvoets over de overwegen maar reden daarna wel weer goed door, ik reed ernaast op de snelweg en toen reed 'ie weer 100km/u, totdat de VIRM6 afremde voor een overweg.
Gister nog wel, vandaag niet. Het bord ging ook op zwart, waardoor veel mensen dachten dat een andere trein op perron 2 binnen kwam en de trein naar Almere vanaf een ander perron zou vertrekken, maar na navraag bij de hc was het toch echt de 'goede' trein.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef Duvel het volgende:
Was altijd DD-AR. Misschien nu met de zomer niet meer? Ze hebben sowieso de materieelomloop omgegooid.
Utrecht-Almere hoort nog DDAR te zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef Duvel het volgende:
Was altijd DD-AR. Misschien nu met de zomer niet meer? Ze hebben sowieso de materieelomloop omgegooid.
Sinds deze week rijdt het in ieder geval tussen Nijmegen en Deurne.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:48 schreef Duvel het volgende:
Was altijd DD-AR. Misschien nu met de zomer niet meer? Ze hebben sowieso de materieelomloop omgegooid.
dat is vanwege de vierdaagse lijkt mequote:Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Sinds deze week rijdt het in ieder geval tussen Nijmegen en Deurne.
meer omdat het in de weekenden rustiger is en dat de compositie te groot isquote:Het viel me overigens ook op dat ze in de weekenden de locs met ICRm niet laten rijden tussen Venlo en Den Haag Centraal. Is dat vanwege de ouderdom van het materieel?
Tuurlijk, had ik zelf ook kunnen bedenken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
dat is vanwege de vierdaagse lijkt me
Hoeveel plaatsen heeft zo'n sleep ICRm nou? Tussen 600 en 700 ofzo?quote:meer omdat het in de weekenden rustiger is en dat de compositie te groot is
Ik geloof dat zeven bakken nog met één HC mogen rijden, daarboven moeten er twee HC's zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
ik dacht iets meer dan 700. Bedenk me net ook dat ze aan de kant staan om personeelskosten te sparen. Op een ICRm moeten twee of drie HC's zitten, terwijl op een VIRM-VI eentje zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |