Ah oké. Overwegen doet t wel, maar de meldingen zeggen wat anders. Riskant!quote:
Volgens getuigen een defecte trein.quote:Vanmorgen stond er een defecte trein rit 37313 tussen Lw en Hdg. Hierdoor was er geen treinverkeer mogeljk tussen Lw en Hdg.
Enkele ritten hebben niet gereden waaronder rit 37330 en 37321. Rit 37317 kwam binnen te Gn met +50min.
Het hele verhaal lees je hier: http://www.voorbeterov.nl/quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Vanmorgen 2.5 uur onderweg geweest door de overwegstoringen tussen Arnhem en schiphol, en nu rijden ze nog steeds niet normaal. What's going on?
DOSSquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ai, dat is minder prettig. Maar dat is inderdaad de storingsmeldlijn, zodra een overweg gestoord raakt, komt er een weerstand in de lijn. Door de weerstand verandert de spanning op de melder en wordt er een melding afgegeven. Verandert de weerstand in de lijn om een andere reden, dan worden er inderdaad andere overwegen gestoord gemeld.
Het systeem is gewoon hopeloos ouderwets, tijd voor DOSS!
Geen idee. Accu leeg, net op een overweg?quote:Trouwens, fijn dat er niemand in de scootmobiel zat, maar hoe krijgt de eigenaar het voor elkaar om het apparaat dan onder de trein te laten komen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Anno1982 het volgende:
Inderdaad... nooit verwacht dat ik nog eens zou zeggen dat DOS de toekomst is
Ik heb trouwens mijn twijfels bij het 'discrete' deel, het is vast niet zo dat er een melding in VPT verschijnt met 'Hey, psst ziggy, niet verder vertellen, maareuh, overweg 16.5 is gestoord'.
Ik ga niet weer woordenboekdiscussies met jou voerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Igen het volgende:
Nee, 'discreet' is het tegenovergestelde van 'continu'.
Ja, dat is een mooie. Die kan gewoon twintig overwegen afzonderlijk aangeven. En er zit tenminste een fatsoenlijk geluidssignaal op, wat je bij PRL niet hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:52 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik ga niet weer woordenboekdiscussies met jou voeren![]()
De verdeling van de overwegen over de kiezers is inderdaad ook nergens logisch gekozen. Het lijkt wel alsof de ontwerpers een voorkeur hebben gehad om zoveel mogelijk verschillende overwegen van verschillende baanvakken in 1 melder te proppen.
Wat ook een grappige optie is, is het Varell-systeem, maar dat hebben jullie alleen in Groningen.
Ja sorry, kon het niet laten gezien m'n achtergrond in wiskunde.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:52 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik ga niet weer woordenboekdiscussies met jou voeren![]()
(...) maar dat hebben jullie alleen in Groningen.
En het blokkeert je ARI in elk geval niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, dat is een mooie. Die kan gewoon twintig overwegen afzonderlijk aangeven. En er zit tenminste een fatsoenlijk geluidssignaal op, wat je bij PRL niet hebt.
Dan is mijn pen opeens leeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:02 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
En het blokkeert je ARI in elk geval niet.![]()
Nou zou dat ook een beetje raar zijn bij TPRB, maar toch.
een defecte kabel waardoor overwegen in storing lagenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat was er aan de hand tussen Utrecht en Ede-Wageningen? De treinen gingen stapvoets over de overwegen maar reden daarna wel weer goed door, ik reed ernaast op de snelweg en toen reed 'ie weer 100km/u, totdat de VIRM6 afremde voor een overweg.
Je bent ook vrolijk een paar keer afgeremd tot stapvoets op de snelweg?!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat was er aan de hand tussen Utrecht en Ede-Wageningen? De treinen gingen stapvoets over de overwegen maar reden daarna wel weer goed door, ik reed ernaast op de snelweg en toen reed 'ie weer 100km/u, totdat de VIRM6 afremde voor een overweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |