"per direct, met inachtneming van de opzegtermijn" zou ik er nog bij zetten en vergeet de datum en je handtekening niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:46 schreef famke87 het volgende:
dat is wel een erg korte ontslag brief, ik neem aan dat er veel meer bij moet..
Prima redenen die je in de OP noemt, en je hoeft niet op elke vraag in te gaan. Niet zo bang zijn meisje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:48 schreef famke87 het volgende:
ben niet bang om ontslag te nemen, maar op de manier hoe ze zullen reageren!
ben inmiddels al bezig met een ontslagbrief, bijna zo goed al klaar.
Idd, een eervol beroepquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef lezzer het volgende:
En nogmaals, voel je er niet slecht over!
Ik heb echt oneindig veel respect voor mensen die in de thuiszorg werken
Net als in de verpleging.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef lezzer het volgende:
En nogmaals, voel je er niet slecht over!
Ik heb echt oneindig veel respect voor mensen die in de thuiszorg werken
Wat een mosterd na de maaltijd zegquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:57 schreef Northside het volgende:
Wat een non-topic zeg...
http://lmgtfy.com/?q=ontslagbrief+opstellen
Wat voor contract heb je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef famke87 het volgende:
ach ja het verdient sowieso beter als kamermeisje, en in september weer naar school, dan kan ik daar werken als invalster;) en vooral in de vakantie, want werk als kamermeisje, in de wintermaanden, heb je daar altijd weinig te doen!:) nou ontslagbrief is klaar en zo maar op de bus doen:)
voor jou wel. maar dat hoeft neit voor iedereen zo te zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:57 schreef Northside het volgende:
Wat een non-topic zeg...
http://lmgtfy.com/?q=ontslagbrief+opstellen
Of gewoon zeggen dat de koffie niet te zuipen is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:58 schreef Sylver_ het volgende:
Waarschijnlijk gaan ze je wel vragen waarom je ontslag neemt, mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig
Maar je hoeft echt niet alles uit de doeken te doen, hoor. Je kunt bijvoorbeeld prima zeggen dat het werk je niet helemaal ligt, dat je opzoek wilt naar een nieuwe uitdaging.
En kan je dat contract voor bepaalde dan tussentijds opzeggen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:00 schreef famke87 het volgende:
ik heb een contract voor een bepaalde tijd, en ik heb er gewoon in gezegd dat ik bij deze mijn ontslag wil indienen per ... en een klein beetje waarom niet het hele verhaal en ook bedankt voor de vertrouwen die u in mijn heeft gesteld zo iets met een handtekening, maar google had ik al gebruikt staat daar soms een beetje onhandig op:)
Ik neem aan dat je het wel hebt nagekeken, maar toch even voor de zekerheid: heb je wel de mogelijkheid tot tussentijdse opzegging?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:00 schreef famke87 het volgende:
ik heb een contract voor een bepaalde tijd, en ik heb er gewoon in gezegd dat ik bij deze mijn ontslag wil indienen per ... en een klein beetje waarom niet het hele verhaal en ook bedankt voor de vertrouwen die u in mijn heeft gesteld zo iets met een handtekening, maar google had ik al gebruikt staat daar soms een beetje onhandig op:)
Dan kun je dus niet tussentijds opzeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef famke87 het volgende:
ja maar ik heb mijn arbeidsovereenkomst tig keer gelezen, maar het staat echt onduidelijk in.... en er staat niks over een opzegtermijn...
Dan kan je dus ook niet tussentijds opzeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef famke87 het volgende:
ja maar ik heb mijn arbeidsovereenkomst tig keer gelezen, maar het staat echt onduidelijk in.... en er staat niks over een opzegtermijn...
Ja, totdat jouw contract is afgelopen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:06 schreef famke87 het volgende:
oh oke... en wat moet ik nu doen? gewoon daar blijven werken tegen mijn zin in?
Of eerst goed uitzoeken of je tussentijds uit kan zoeken (lees je CAO eens) en anders overleggen met je werkgever of je eerder weg zou kunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:06 schreef famke87 het volgende:
Ook even je CAO nalezen (zoals Dennis101 al aangeeft). Kan best zijn dat daar wel instaat dat tussentijdse opzegging mogelijk is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:06 schreef famke87 het volgende:
Als je wel een opzegtermijn had gehad, had je hoogstens een maandje eerder kunnen beginnen, maar goed, overleggen kan altijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:23 schreef famke87 het volgende:
het contract eindigt tot 12 oktober 2012
dan zal ik eerst maar even overleg plegen, dan komt het vast goed.
Met een contract voor onbepaalde tijd is het juist weer wat makkelijker. Een contract voor bepaalde tijd is meestal / vaak niet tussentijds opzegbaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef famke87 het volgende:
nou ik kreeg net te horen dat het niet zomaar kan met een contract voor onbepaalde tijd, dus dan wordt dat idd een stuk lastiger.....
nou goed ik ben er uit, dan hou ik maar op met zeuren:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |