Momenteel werk ik als kamermeisje in een hotel. Een keer op een zaterdag ben ik ingestort, was zo misselijk, hoofdpijn, moe en duizelig. Ben naar huis gegaan. Dacht ach even rusten dan is het weer, maar dat bleek niet zo te zijn. naar de dokter geweest en die zei dat ik gezond was, bloed was goed. en steeds maar huilbuien vooral als ik wist dat ik de volgnede dag weer moest werken, maar toen belde ik me weer ziek Maar nu heb ik daar echt over na zitten denken,dat dit werk niet is wat ik graag zou willen doen. Hiervoor heb ik een tijdje bij de thuiszorg gewerkt, alfahulp en dat vond ik zo leuk, aardige clienten, en niet zo tijdsdruk als kamermeisje kon een beetje mijn eigen tijd indelen... in december 2010 heb ik al eens te maken gehad met een burn out, daar ben ik bijna van genezen. Als ik aan mijn werk denkk raak in de stress, met mijn collega;s kan ik niet zo goed overweg en heb slapeloze nachten, en vaak krijg ik het gevoel dat er neit naar mijn geluisterd word. maar om het verhaal kort te maken:
Als ik wil kan ik direct beginnen bij de thuiszorg, en het verdient echt malen beter dan kamermeisje en ik kan mijn eigen tijd indelen, maar waar ik zo tegen op zie, is om een ontslagbrief te schrijven, omdat ik bang ben dat ze mijn keuze niet zullen accepteren en dan door zullen gaan vragen.. Maar ik vraag mij af wat ik in zo brief moet zetten? durf er nauwelijks nog heen te gaan. En kunnen ze me verplichten om langs te komen voor een gesprek als ik het niet wil? moet ik overal antwoord op geven als ze me dingen vragen? hoe meer ik twijfel hoe ik het moet aanpakken, hoe gestresster ik raak en voel me al zo slecht..
[ Bericht 2% gewijzigd door famke87 op 19-07-2012 08:25:03 ]