Misschien is hij wel heel erg moe? Dan kan het mij ook niet veel schelen of je in je pauze boodschappen haalt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:15 schreef Etcetera het volgende:
Mjah denk dat dat wel even moet. Het voelt als desinteresse. Hoeft niet zo bedoeld zijn, weet ik wel.
En als je maar kookt en zorgt dat het bier koud staatquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kan het mij ook niet veel schelen of je in je pauze boodschappen haalt.
Nee, stroom doet het weer inmiddels, op een paar plekken na.quote:
Ik ga ook even 'koken', moet nog lunchen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef TradeMarkie het volgende:
En als je maar kookt en zorgt dat het bier koud staat
probeer eens een hobbywinkelquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:21 schreef B.ertha het volgende:
Druk in de stad! Moest even wat spullen terugbrengen maar ik kon mijn fiets nergens kwijt
Ik ben op zoek naar een fotolijst om mee te knutselen. Heel simpel, liefst van hout want ik moet kunnen verven. Wel met een reliëfrandje anders wordt het te saai. Dat is gewoon nergens te vinden!
Ben bij de Xenos, Marskramer en Blokker geweest en bij twee verschillende knutselwinkels
Datquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, ik zou zo'n opmerking ook slecht trekken hoor![]()
Het is vast niet zo bedoeld, maar het klinkt onaardig, en ik denk dat het slim is om aan te geven dat je dat niet tof vindt.
Ben ik geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
probeer eens een hobbywinkel
Pippo's
de kwast
of hoe ze in Nijmegen ook mogen heten
Inderdaad, bij doodzwijgen heb je geen therapie nodig. Je hebt dan toch geen last van elkaar?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Als je er geen ruzies over hebt is relatie therapie overrated toch
Ik ga het gewoon eens zeggen vanavond
But it is more important to be nice!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Zo, net even een mailtje naar de Duitsers, Engelsen en Belgen gestuurd dat ik op vakantie ben de komende 3 wekenFeels nice to be important
/Scooterquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
But it is more important to be nice!
Of gewoon glashard blijven beweren dat je het de ander echt al meerdere malen hebt verteld terwijl de 'accused' van niks weet, en dan maar akkoord gaat omdat hij/zij er toch niet meer onderuit komt.quote:
Ik weet van niks.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Of gewoon glashard blijven beweren dat je het de ander echt al meerdere malen hebt verteld terwijl de 'accused' van niks weet, en dan maar akkoord gaat omdat hij/zij er toch niet meer onderuit komt.
Ahwquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:49 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat dat beertje nog van baby Wiebel is geweest.
Zulke lekkere oplosmiddelen en weekmakers krijg je tegenwoordig vast niet meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:49 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat dat beertje nog van baby Wiebel is geweest.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zulke lekkere oplosmiddelen en weekmakers krijg je tegenwoordig vast niet meer(ik heb ook nog zo'n ding liggen
)
Komt voor elkaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Red, ik wil trouwens ook wel eens een foto van Lior zien![]()
Maar ik wil daar niet half OUD voor doorspitten, dus wil je er hier een posten pretty please?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ziggodome heeft 7000 stoelen en zit ik precies 4 rijen hoger. Best knap geregeld....
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ziggodome heeft 7000 stoelen en zit ik precies 4 rijen hoger. Best knap geregeld....
ja ik slaap ontzettend veel. Gaat wel beter nu hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
PS.... hoe is het met je?? Al fijn weer thuis?
Slaap is goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik slaap ontzettend veel. Gaat wel beter nu hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Enneeeeehm...... misschien heb ik hier over een tijdje ook wel zo'n hummeltje liggen
En hier ook nog maar een keer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
(ik hoop maar dat het dezelfde foto is want ik heb de spoiler niet opengeklikt)
Enneeeeehm...... misschien heb ik hier over een tijdje ook wel zo'n hummeltje liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, lijkt me needless to say dat dit nog even binnen het forum moet blijven he, en dus niet op facebook
Ik kan op de iPad geen smileys toveren, maar ipv deze veel te lange zin had hier nu een smiley met 2 duimen moeten staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Dat inderdaadquote:
Enjoy the moment.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit echt helemaal stijf van de adrenaline op de bank nu![]()
![]()
Het is natuurlijk maar te hopen dat dit zo blijft, maar na 2 jaar (bijna op de kop af) is dit ZO'N bijzonder moment![]()
![]()
Dan laat je E. dat toch doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Enveloppen dichtlikken is vies
Je tong snijden tijdens is nog veel erger.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Nee, mijn moeder krijgt de test in handen zaterdag, dan kan ze me zelf knuffelen ipv aan de telefoon snotterenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft je moeder trouwens al nerveus aan de lijn gehangen met de vraag of je al getest had?
Vochtig sponsjequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Even een spons natmaken, en de enveloprand daar op drukken, werkt als een treinquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat inderdaad
Tof dat ze afstand weet te houden, ik heb zomaar het idee dat dat heel moeilijk is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder krijgt de test in handen zaterdag, dan kan ze me zelf knuffelen ipv aan de telefoon snotteren
Ze vraagt wel hoe het met me gaat, maar ze pusht niks, dus ze zal niet vragen of ik al heb getest denk ik. En zo wel, dan zie ik wel wat ik zeg
Het is iig zeker dat er *nu* hcg in mijn urine zit, en dat zit er alleen als je zwanger bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef Etcetera het volgende:
Ze zijn al dicht
LB, is het zeker enzo? Geen verstand van, behalve dan dat 2 streepjes goed is
Ja, opzich weet ze dat ik deze week ongesteld zou moeten worden, maar ik denk dat ik me even bij mijn verhaal hou dat ik zondagavond pas ga testen als mn vriend weer thuis is. Ze zal er vast wel naar vragen, dat kan eigenlijk bijna niet andersquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tof dat ze afstand weet te houden, ik heb zomaar het idee dat dat heel moeilijk is.
Jum, lekkerquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
En dan zaterdag de test onder dr neus duwen
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en nu blijven plakken
![]()
Tevreden? Hij doetquote:
Whehehe, die nacht heb ik bij een vriendin geslapen, dus dat doe ik toch maar nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jum, lekker![]()
Ik zou een verse regelen, met ochtendurine![]()
Snap ik. Ergens zou ik willen dat ik dingen zo kon delen met anderen... Ik ben echt het tegenovergesteldequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is ook niet erg hoor, ik ben gewoon heel erg benieuwd naar de reacties!
jawel, maar eigenlijk vooral in mijn keek vanwege twee keer geintubeerd en mijn buikspieren omdat die het overnemen van mijn armen. Maar nu de pijnstillers langzaam uitwerken gaan de littekens ook weer meer pijn doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Slaap is goed inderdaad![]()
Heb je er veel pijn aan?
oh mijn god oh mijn god ik begin er spontaan van te huilen.... LB! Wat geweldig! Wat helemaal fantastisch!! Yes yes yes!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Dat is gewoon een synoniem voor 'ik heb niks nodig, maar ik hou je niet tegen als jij wat wilt halen'.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is iets met E.![]()
Ik stelde voor dat ik in mijn pauze nog wel boodschappen voor morgen kon halen. Reactie: ik vind het best, moet je zelf weten.
En ik kan slecht tegen zo'n reactie geloof ik
Ja en als het om het doen van boodschappen gaat, voor een maaltijd waar je allebei van moet eten, dan klinkt het nogal lullig toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En nu even een oude koe uit de sloot halen: 'moet je zelf weten' kan op veel verschillende manieren. Als iemand van plan is iets doms te doen en na waarschuwingen en advies dat nog steeds van plan is, kan je reageren met 'dan moet je het zelf maar weten'. Een heel andere is het wanneer je in een restaurant een biefstukje bestelt en de vraag krijgt of je daar een gepofte aardappel wil of friet. Als je dan vragend naar je vriend kijkt en die reageert met 'dat moet je zelf weten' is het waarschijnlijk absoluut niet onaardig bedoeld, maar is het meer een reactie om aan te geven dat de keuze aan jou is
![]()
![]()
Ik begreep het als 'ik vind het prima als je de boodschappen in je pauze doet, maar ik waardeer het niet minder als je dat na werktijd doet en daardoor wat later bent. Ik laat de keuze aan jou.'quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja en als het om het doen van boodschappen gaat, voor een maaltijd waar je allebei van moet eten, dan klinkt het nogal lullig toch?
"Ja, fijn als jij ze vast doet" is dan beter
quote:Hoogste aantal inwoners
(x 1 miljoen)
Land 2010 \\\\ 2100
1. India 1,188,800 \\\\ 1.557,468
2. China 1,338,100 \\\\ 944,380
3. Nigeria 158,000 \\\\ 756,007
4. Verenigde Staten 309,600 \\\\ 478,047
5. Tanzania 45,000 \\\\ 314,197
6. Pakistan 184,800 \\\\ 262,149
7. Indonesië 235,500 \\\\ 254,590
8. Congo 67,800 \\\\ 212,000
9. Filipijnen 94,000 \\\\ 178,256
10. Brazilië 193,300 \\\\ 178,134
Vergeet Congo niet!quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:58 schreef Whiteguy het volgende:
Nu we het toch over bevolkingsgroei hebben, even een raming van de VN:
[..]
Een hoop reli-gekkies nog daar he, die fokken als konijnen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht trouwens dat de VS er maar 250 miljoen hadden op dit moment.
lag het mij of is het geluid daar best wel goed, zeker bij The sound of silence?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:58 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster duimt mee voor LB...
Net terug van een fantastisch concert van Paul Simon met o.a. Ladysmith Black Mambazo, Hugh Masekela en ItsJojo4you 4 rijen pal achter ons.
Met 'The Boxer' voor mij als 1 van de hoogtepunten, ook gespeeld tijdens de uitvaart van mijn vader...
Nohquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet dat nog niks zeker is maar ik ben geloof ik nog nooit zo blij voor iemand anders geweest
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:58 schreef MadMaster het volgende:
en ItsJojo4you 4 rijen pal achter ons.
Begint vroeg bij jou, die zwangerschapsdementiequote:Op donderdag 19 juli 2012 08:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh haha, deze had ik gemist, had die van Jojo wel gelezen.
Hij heeft toch weinig kapsel juistquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft MM dan zo'n opmerkelijk kapsel?
Tenzij al duidelijk was dat Etcie boodschappen zou doen, dan is het ook gewoon een beetje een gekke vraag en moet ze echt zelf weten wanneer ze dat dan wil doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja en als het om het doen van boodschappen gaat, voor een maaltijd waar je allebei van moet eten, dan klinkt het nogal lullig toch?
"Ja, fijn als jij ze vast doet" is dan beter
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Begint vroeg bij jou, die zwangerschapsdementie
Ja, je kan het gelijk zien. En toch zie ik ook enorme verschillenquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:35 schreef Soempie het volgende:
IARL, Lior en Jair lijken echt veel op elkaar. Je kunt gelijk zien dat het broertjes zijn.
Het is er bij ingeschoten om het erover te hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tenzij al duidelijk was dat Etcie boodschappen zou doen, dan is het ook gewoon een beetje een gekke vraag en moet ze echt zelf weten wanneer ze dat dan wil doen.
Als dat nog niet duidelijk was is het wel lullig.![]()
Wat zei E.?
quote:If something critical comes up I try to get it solved by XXX and the good ole' YY, if stuff goes completly down the drain I pack my machine and will meet you at the outdoor camping-site in a couple of days...:)
![]()
![]()
Wow!!
![]()
![]()
![]()
Het is jullie zooo gegund!!
Make love, not war ☮
Thanksquote:
Ja, erg leuk... en druk! Het is nog wel even wennen aan organisatie, plekje en collega's maar dat komt wel goed. Ik heb er een goed gevoel bij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Diaan, zat me gisteren net af te vragen waar jij gebleven was. Bevalt de nieuwe baan?
Gelukkig is het geluid prima in de Ziggodome, dat was ook het uitgangspunt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lag het mij of is het geluid daar best wel goed, zeker bij The sound of silence?
Ik vond het een mooi concert. Mooie mix van nummers maar vond het wat stroef op gang komen
Liever geen one-piece, maar wel een hele toffe site inderdaad, thnx!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ophelia, zocht jij nou nog een 1-piece zwempak met ruimte e.d.?
http://www.figleaves.com/
deze maakt zulke mooie
Hier heb ik de bikini versie van:
[ afbeelding ]
Maar 5 i.p.v. 4 is toch 25% meer dan verwachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus nog maar 5 weken werken, ik moet er nog 12
Deze vind ik tofquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ophelia, zocht jij nou nog een 1-piece zwempak met ruimte e.d.?
http://www.figleaves.com/
deze maakt zulke mooie
Hier heb ik de bikini versie van:
[ afbeelding ]
Ik weet hetquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:02 schreef Etcetera het volgende:
Tegen de tijd dat jij verlof hebt ben ik mijn vakantie alweer vergeten
Ik weet helemaal niet meer waarom ik dacht dat je een one piece wouquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Deze vind ik tof![]()
[ afbeelding ]
De bikini-variant nog meer, maar dan moet het wel echt meezitten met de streepjes en de minikilo's...
Voor dit jaar pik ik twee losse bikinibroekjes op, dan moet het denk ik wel lukken met de tankini's die ik heb.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(wel nog dat ik tijdens mijn verdoofde uren na de operatie er nog aan moest denken en mezef herinnerde dat ik je nog van de website moest vertellen)
Amen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wil dat jullie de komende 2 maanden niet meer over vakantie(s) posten
Ik heb mijn volledige 4 vakantiedagen dit jaar vanaf aanstaande maandag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wil dat jullie de komende 2 maanden niet meer over vakantie(s) posten
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, als je er maar vier hebt dan mag jij het er wel over hebben
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft MM dan zo'n opmerkelijk kapsel?
Ik neem aan via PM, nog geen tijd gehad om die te checken...quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM heeft post met een foto, omdat hij er zelf op staat (van achteren) aan hem de keuze deze al dan niet te plaatsen
Dat bedacht ik vanmorgen ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef MaJo het volgende:
LBIk zit dit gewoon met kippenvel te lezen, wat ontzettend bijzonder en gaaf om eindelijk een streepje te krijgen op de test
En bizar hoe je mijn belangrijke data volgt: IUI op mijn verjaardag en positief getest op mijn jubileum met G.
Dat móet bijna wel een blijvertje zijn
als ik jou was zou ik nu ook alleen maar met mijn benen gekruist en enkeltjes in de lucht zittenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, ik ga weer lekker met de bus naar mn werk, dan maar even wat minder beweging
Muts.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb iemand nodig die me constant achterna zit en me uitlegt dat als het geen pijn doet (door de retezware pijnstillers die ik slik) het niet betekent dat ik alles weer kan
Je zou toch denken dat ik ondertussen wel beter weet
ja gelukkig viel het wel mee vanmorgen. Alleen een beetje heen en weer gelopen op zoek naar mijn camera plus toebehoren zpdat ik wat met de foto's van Parijs kon. Ik was er redelijk op tijd bij en zit nu weer in mijn hoekquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Muts.
En een goedemorgen natuurlijk.
Nee dat heb ik 2 weken geleden gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik nu ook alleen maar met mijn benen gekruist en enkeltjes in de lucht zitten
Moet je eigenlijk in bed of op de bank blijven?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja gelukkig viel het wel mee vanmorgen. Alleen een beetje heen en weer gelopen op zoek naar mijn camera plus toebehoren zpdat ik wat met de foto's van Parijs kon. Ik was er redelijk op tijd bij en zit nu weer in mijn hoek
Dat doe ik nog steedsquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
Zoals de kattenbak verschonen en schoonmaken zonder handschoenen aan
Wat mag je nu allemaal wel of niet doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja gelukkig viel het wel mee vanmorgen. Alleen een beetje heen en weer gelopen op zoek naar mijn camera plus toebehoren zpdat ik wat met de foto's van Parijs kon. Ik was er redelijk op tijd bij en zit nu weer in mijn hoek
ja ik mag 3 weken eigenlijk vrijwel niks doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk in bed of op de bank blijven?
niks dragen/tillen/duwen, niet rennen springen vliegen... niet mijn armen hoger dan borst hoogte, niet mijn haren kammen etc etc etcquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat mag je nu allemaal wel of niet doen?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niks dragen/tillen/duwen, niet rennen springen vliegen... niet mijn armen hoger dan borst hoogte, niet mijn haren kammen etc etc etc
Vastbinden in bed dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niks dragen/tillen/duwen, niet rennen springen vliegen... niet mijn armen hoger dan borst hoogte, niet mijn haren kammen etc etc etc
Mijn nichtje komt zo langsquote:
het lastige vind ik dat ik nu nauwelijks wondpijn voelquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:43 schreef wyccie het volgende:
Op zich kun je best je haren kammen als je je nek goed buigt en je ellebogen naast je lichaam fixeert.
Gelukkig kam ik mijn haar nooit. Maar ik moet het wel vast maken, en dat zou dan niet gaan.
Ik moet er niet aan denken mijn armen of polsen te breken, lijkt me zo verschrikkelijk alles door een ander te moeten laten doen.
Oeh, dat is een van mijn betere investeringen geweest de laatste tijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:36 schreef B.ertha het volgende:
De pas gekochte broodbakmachine doet hard zijn best om aan te tonen dat hij zijn geld waard is. Over een uur zullen we het weten, maar het ruikt al goed
Misschien eens langs bij de zelfde kapper als MM ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn nichtje komt zo langsmijn haar is echt één grote klittenboel nu
Zelfs als er geen pijn was mocht je nog niet tillen en met je armen omhoog, omdat dat aan het litteken trekt. Het gaat om wondheling (redelijk snel) en littekenvorming (langer).quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het lastige vind ik dat ik nu nauwelijks wondpijn voel
Wat je dus eigenlijk moet doen is minder pijnstillers nemen. Dan voel je nog iets en heb je een herinnering voor jezelf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb iemand nodig die me constant achterna zit en me uitlegt dat als het geen pijn doet (door de retezware pijnstillers die ik slik) het niet betekent dat ik alles weer kan
Je zou toch denken dat ik ondertussen wel beter weet
Ik heb op zich ook wel pijn nu, maar die is toch constant. Maar wat wyccie zegt is heel logisch en ik voel me direct schuldig. Ik ga meteen even een dutje doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk moet doen is minder pijnstillers nemen. Dan voel je nog iets en heb je een herinnering voor jezelf.
Een béétje pijn is niet zo erg.
Hier net ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:08 schreef iamredleader het volgende:
f*ck man, die regen af en toe![]()
ineens echt pijpestelen. Niet een beetje druppels, nee, echte dikke slierten water
alsof die uitdrukken er echt om is geschreven
Ik had erbij moeten zetten: in deze situatiequote:Op donderdag 19 juli 2012 13:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eerstvolgende verjaardag van Nem is dus ook alvast een makkie qua cadeau
[ afbeelding ]
Dat is toch best snel met 6 maanden? En waarom dequote:Op donderdag 19 juli 2012 13:55 schreef Soempie het volgende:
Hier blauwe lucht.
En Wiebelsoempie krijgt tandjes.
Ja die zag ik gisteren ook op Facebook, dat dat gewoon kán, zo domquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Tyfus, ik ben high opeens.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Tyfus, ik ben high opeens.
Lijkt me een Photoshop.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:59 schreef MaJo het volgende:
Ja die zag ik gisteren ook op Facebook, dat dat gewoon kán, zo dom
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:03 schreef Soempie het volgende:
En ik ben blij dat ik geen borstvoeding geef.Hij knauwt keihard op de fles, zodra die in de buurt komt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi om te zien hoe atleten echt genieten van hun sport en dan gewoon ontspannen aan de start verschijnen om vervolgens ook nog even keihard te winnen.
Hangt er misschien ook wel vanaf hoe je precies gaat liggen of er tractie bij komt kijken. Op je rug is wel het veiligst.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey wycc... op mijn zij liggen moet ik dus ook nog vermijden, ookal doet het geen pijn?
Ah, de kenner spreekt. Ik had er niet eens op gelet, ging ervan uit dat zer wel zo dom zouden kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
Lijkt me een Photoshop.
Tussen de A en de K zit een groene vlek en rechts van de K wat witte vlekken.
Zeg dat nou niehietquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:03 schreef Soempie het volgende:
En ik ben blij dat ik geen borstvoeding geef.Hij knauwt keihard op de fles, zodra die in de buurt komt.
quote:
Ik wilde zeggen: "komop, je weet beter, dat hoef je je echt niet af te vragen" maar toen bedacht ik me: "als het een lekkere kogelstootster is...waarom niet?"quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:10 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik vraag me af of een kogelstoter je dezelfde uitspraakt zou hebben ontlokt.
Het komt vast wel eens voor.quote:Ah, de kenner spreekt. Ik had er niet eens op gelet, ging ervan uit dat zer wel zo dom zouden kunnen zijn.
Pijn is relatief. Ik denk dat het baren meer pijn doetquote:
Voor Wiebel zou het even pijnlijk zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pijn is relatief. Ik denk dat het baren meer pijn doet
Wat hyperonlogischquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor Wiebel zou het even pijnlijk zijn.
Die heb ik toen in z'n buik gebeten.
Ik wilde je het voordeel van de twijfel geven. Maar het vooroordeel klopt dus wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wilde zeggen: "komop, je weet beter, dat hoef je je echt niet af te vragen"
Wtf?quote:
Ik ben bekend met veel vormen van tijdverspilling maar deze is nieuwquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de hele ochtend alleen maar op de Hema-site naar taart en gebak zitten kijken en de recensies daarvan.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben bekend met veel vormen van tijdverspilling maar deze is nieuw![]()
mee eens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben bekend met veel vormen van tijdverspilling maar deze is nieuw![]()
In dat geval skip ik de Hema en loop ik naar de banketbakkerquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan maak je er een studie van in welke taart je het beste kan investeren?
Nou, het begon eigenlijk gewoon met de Hema Nieuwsbrief. Daarin zag ik leuke fototaarten, en toen ben ik gaan kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan maak je er een studie van in welke taart je het beste kan investeren?
De ongeneeslijke variant.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voorlopige diagnose:
Een overduidelijk geval van SOG
Is deze tekst ook gePhotoshopt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar toen bedacht ik me weer dat er vast een lekkere kogelstootsters zijn.
Vind je haar mooi dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:08 schreef Whiteguy het volgende:
Gelukkig is kogelstoten ook onderdeel van de zevenkamp
[ afbeelding ]
Och, 1000x liever dan dit hoor:quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind je haar mooi dan?Ik vind het echt een draak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de boost.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet of deze werkt...
[ afbeelding ]
De OS zijn volgende week pas, je hebt nog mogelijkheden...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedankt voor de boost.
Ik zat net nog mijn striae en vetkwabben te bewonderen.
Allebei bewijs van de stelling dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:44 schreef MadMaster het volgende:
Vergeet onze eigenste Ria Stalman niet die goud won met discuswerpen en soms ook met de kogels stootte...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan zijn het nog wel internetmarketeers die de facebookpage beherenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat maar weer eens bewijst dat marketeers niet sporen![]()
![]()
(en dan druk ik het vriendelijk uit)
KitKat zet per ongeluk Pedobear in.....
meer in het algemeen, een uitzondering daargelatenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:19 schreef Etcetera het volgende:
Sommige marketeers dan he. Just saying.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och, 1000x liever dan dit hoor:Ik vind haar wel een lief gezicht hebben eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die eerste komt heel hard over, maar qua fysiek zou ik ook wel voor de eerste gaan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik vind het eerlijk gezegd een rel om niks, zo erg lijkt ie nou ook weer niet op pedobearquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat maar weer eens bewijst dat marketeers niet sporen![]()
![]()
(en dan druk ik het vriendelijk uit)
KitKat zet per ongeluk Pedobear in.....
Ik vind het een instant associatie. Maar de achterdochtige ik denkt: "die marketeers hebben dit expres gedaan".quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd een rel om niks, zo erg lijkt ie nou ook weer niet op pedobear
quote:
Tsja, wie niet luisteren wil...quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tyfus. Kennelijk echt te veel gedaan vannochtend dus
de kliniek, ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
He getver PS, dat klinkt niet lekker![]()
Kan vanalles zijn natuurlijk, maar die foto kun je altijd maken en naar Wyccie sturen.
Mag je ook het ziekenhuis bellen als je het niet vertrouwt? (als in: dag en nacht?)
Dat dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Soempie het volgende:
Ik zou sowieso het ziekenhuis bellen als ik twijfelde of het wel oke was.
omdat de arts nu ook lekker thuis zit met zijn bordje prak op schootquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus.
Waarom een foto naar iemand sturen ipv een arts ter plekke te raadplegen?
Eerste hulp? Back up arts?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat de arts nu ook lekker thuis zit met zijn bordje prak op schootIk kan niet even langs
ja lijkt me wel. Ik ben net wakker en heb wat gegeten en lijk het binnen te houden. Ook het zwakke gevoel is grotendeels weg. Ik kijk het even een half uurtje aan en bel dan als het niet goed gaat,quote:
Meestal is er dan toch wel een verpleegkundige oid aanwezig die dit soort dingen telefonisch kan beoordelen? Of je het aan kan kijken tot morgen of dat je naar de EHBO moet bedoel ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat de arts nu ook lekker thuis zit met zijn bordje prak op schootIk kan niet even langs
PS, je beseft toch wel dat dit echt een rare redenering is? Het is z'n werk en het zijn verdorie jouw borsten. Als er iets mis gaat, dan heb je straks eeuwig spijt dat je hem niet achter z'n bord vandaan hebt gebeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, ben de dag voor mijn operatie terug gekomenquote:
O , dan is er toch geen vuiltje aan de lucht qua medische support?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, ben de dag voor mijn operatie terug gekomen
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O , dan is er toch geen vuiltje aan de lucht qua medische support?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef iamredleader het volgende:
Nog even eentje spammen van een tevreden kind:
[ afbeelding ]
Lief kind...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
moet ik ook es proberenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ben Metropolis van de VPRO aan het kijken. Een man uit Pakistan belt random tel.nummers om zo de ware te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |