Die kost toch al niets meer. Ik heb op TDU2 gestemdquote:
¤13 voor driver vs TDU2 voor ¤9,99 ..quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Die kost toch al niets meer. Ik heb op TDU2 gestemd
ik dacht dat het idd een nieuwe versie was..Driver San Francisco heettiequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:51 schreef vosss het volgende:
Is dat een nieuwe driver dan of wat? Ik ken driver uit 1995 of iets in die richting.![]()
Klopt, dit is Driver San Francisco; de oudere Driver-spellen (die ik ken) zijn Driver en Driver 2. Voor op de Playstation.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat het idd een nieuwe versie was..Driver San Francisco heettie
Driver SFquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:16 schreef benx het volgende:
Geen van de te kiezen spellen boeit me, welke moet ik stemmen? Eerste die antwoord stem ik.
plebejerquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef benx het volgende:
Volgens mij heb ik de minste games van iedereen hier
[ afbeelding ]
Ik zit op 144quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef benx het volgende:
[ afbeelding ]
zekers, 1of 2 van de dlc zijn imho ookwel het aanschaffen waardquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef vosss het volgende:
JC2 is overigens ook een toffe titel. Zeker voor 5 euro
Mis je niks aanquote:
Suc6 met dlc kopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef tuut-chips het volgende:
Ik vind Train Sim 2012 stiekem best leuk
Dat kan alleen als je de The Jumping Man DLC hebt gekocht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef Siempievk het volgende:
Nog mensen gehad die voor je trein sprongen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je de The Jumping Man DLC hebt gekocht.
Nee hoor, ik heb er nog geen. JC2 klinkt wel goed...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef benx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:21 schreef tuut-chips het volgende:
http://store.steampowered.com/app/65235/_____________________________!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem gekocht. DLC's zijn wel lachen volgens mij, monster trucks en hovercrafts enzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hmm, Just Cause 2 met al die DLC's is dus ¤7,17....
Ja, ik ga het ook maar kopen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht. DLC's zijn wel lachen volgens mij, monster trucks en hovercrafts enzo
Best duur voor zo'n matige gamequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hmm, Just Cause 2 met al die DLC's is dus ¤7,17....
Ja alleen heeft de game wel playstation 2 gameplayquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Siempievk het volgende:
Just cause 2 is leuk. Alles en over kan je in en alles mag kapot. Top game!
JC2 is één van de betere open world games van de laatste paar jaren. Absoluut kopen voor die paar rotcenten.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ja alleen heeft de game wel playstation 2 gameplay
Kan me wel voorstellen dat je de controls bij een controller vindt passen, maar dat is helaas steeds vaker nodig op de pc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Iets zegt me dat je de game nooit echt gespeeld hebt ofzo..
No offence, maar dit is gewoon consolefanboy gepraat, of iig iemand die alleen maar op Console speelt en een keyboard alleen maar ziet 'als een typmiddel', keyboard blijft nog het beste te gebruiken, omdat je juist meer mogelijkheden ermee heb dan een controller.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Façade het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je de controls bij een controller vindt passen, maar dat is helaas steeds vaker nodig op de pc.
De game is ook best duur als je het vergelijkt met Gta bijvoorbeeld. Ik vind jc2 wel humor maar de gameplay is nogal verouderdquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Iets zegt me dat je de game nooit echt gespeeld hebt ofzo..
Daar verschillen we dus in, 5 euro vind ik echt niks voor een game als JC2.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De game is ook best duur als je het vergelijkt met Gta bijvoorbeeld. Ik vind jc2 wel humor maar de gameplay is nogal verouderd
Verkeerde diagnose, shooters zijn fijner met een muis en een keyboard, maar adventure games (waar ik Just Cause onder schaar) zijn geoptimaliseerd voor een controller.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
No offence, maar dit is gewoon consolefanboy gepraat, of iig iemand die alleen maar op Console speelt en een keyboard alleen maar ziet 'als een typmiddel', keyboard blijft nog het beste te gebruiken, omdat je juist meer mogelijkheden ermee heb dan een controller.
Zowiezo, shooters spelen met een controller <-
Ik heb een awesome muis, een gaming keyboard en een controller. Sommige games zijn gewoon fijner te spelen met een controller vind ik, vooral racegames en platformers. En inderdaad, shooters speel je met muis en keyboard, als je dat speelt met een controller dan zou je eigenlijk verplicht getransporteerd moeten worden naar de jaren 80/90 om te leren hoe je hoort te gamen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
No offence, maar dit is gewoon consolefanboy gepraat, of iig iemand die alleen maar op Console speelt en een keyboard alleen maar ziet 'als een typmiddel', keyboard blijft nog het beste te gebruiken, omdat je juist meer mogelijkheden ermee heb dan een controller.
Zowiezo, shooters spelen met een controller <-
Zeker, ik speel ook 1 game met een controller (FIFA12) omdat het met een keyboard niet te doen is, maar sommige games, waar je dus moet 'richten' om op iets te schieten ipv een knop te drukken en dat het dan automatisch aimed naar de enemy, die zijn gewoon niet te spelen met een controller.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb een awesome muis, een gaming keyboard en een controller. Sommige games zijn gewoon fijner te spelen met een controller vind ik, vooral racegames en platformers. En inderdaad, shooters speel je met muis en keyboard, als je dat speelt met een controller dan zou je eigenlijk verplicht getransporteerd moeten worden naar de jaren 80/90 om te leren hoe je hoort te gamen.
Ik zie JC2 ook niet als shooter, maar met het aim gedeelte in het algemeen, aimen is gewoon niet weggelegd voor controllers tov een muis.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef Façade het volgende:
[..]
Verkeerde diagnose, shooters zijn fijner met een muis en een keyboard, maar adventure games (waar ik Just Cause onder schaar) zijn geoptimaliseerd voor een controller.
Oh well, preferences, preferences.
Als het met FIFA95 kon, dan kan het ook met FIFA12quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik speel ook alleen maar FIFA 12 met een controller. Dat kan totaal niet met een toetsenbord...
Nou ja, het kan wel, maar het is vreselijk, aangezien trucjes niet willen als je ook nog moet rennen en een kant wilt kiezen om heen te rennen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Als het met FIFA95 kon, dan kan het ook met FIFA12
Fifa 95 bestaat geen eensquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Als het met FIFA95 kon, dan kan het ook met FIFA12
Nu moet je sorry tegen me zeggen anders ga ik huilenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Oke die heb ik dan gemist
goede graphics
Srryquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Nu moet je sorry tegen me zeggen anders ga ik huilen
Excuses aanvaardquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Srry
Het publiek ziet er in fifa12 nog hetzelfde uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Klopt Enoh tarkang enoh moet er verplicht uit als mensen bij mij fifa doen, wordt helemaal gek van die naam steeds.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind youri mulder en evert ten napel prima, maar er zit te weinig afwisseling in waardoor het snel saai wordt en soms zeggen ze dingen die compleet niet bij de situatie passen. Liever gewoon muziekje op tijdens fifa dus.
Niks beters dan Torchlightquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef =HellFire= het volgende:
Gisteren gewoon niets gehaald. Vandaag Torchlight in de Flash, dat moest nog steeds en ach, is lekker kleinschalig. Hopelijk komt er vanavond wat beters...
Doen! DEFCON is briljant, ik begin altijd met vernietigen van Afrikaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:25 schreef cool15 het volgende:
ik ben blut en nog zit ik erover na te denken of ik DEFCON moet halen
Geloof me, in vergelijking met Hot Pursuit 1 en 2 is dit spel echt compleet rukquote:
probleem is dat ik geen 2 euro te makken heb, ik moet mn pa nog 20 geven omdat hij iets voor me gekocht heb en ik heb maar 15quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Doen! DEFCON is briljant, ik begin altijd met vernietigen van Afrika
Game is ook erg goed.quote:
Fixed, sorry.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:33 schreef cool15 het volgende:
[..]
probleem is dat ik geen 2 euro te makken heb, wil iemand het misschien voor me kopen ?
zou er geen probleem mee hebben maar hoeft nietquote:
Hij is trouwens 3.39.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:37 schreef cool15 het volgende:
[..]
zou er geen probleem mee hebben maar hoeft niet
dat weet ikquote:
Awesomequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef =HellFire= het volgende:
Had daar gister al Shadowgrounds en Survivors gekregen, achterelkaar hehe. Ik zoek alleen die 75% off voor Trine 2 CE nog, ik heb nog een Shadowgrounds code ter ruil mocht iemand willen?
Kan ik weer gaan zitten twijfelenquote:
4 keerquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe vaak is SR3 nu al wel niet geweest?
quote:
alleen doen voor minder dan 10 euroquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:02 schreef TJV het volgende:
Beter doen ze Dead Island nog in de uitverkoop, want ik zoek nog wat coopzombieslachters.
dat dus, imho een stuke beter als farcry2quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef Façade het volgende:
[..]
JC2 is één van de betere open world games van de laatste paar jaren. Absoluut kopen voor die paar rotcenten.
SR3 is elke dag 75% in de salequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef Eenskijken het volgende:
SR 3 en isaac zijn nu al 3x in de sale geweest verdommedoe eens games die nog niet aan de beurt zijn geweest!!
Nou doe mij dan maar aangezien er niemand op reageertquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef beelz het volgende:
Is er nog iemand die een 75% korting code voor Trine wil hebben?
DM gestuurdquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou doe mij dan maar aangezien er niemand op reageert
Steam key for Trine 2 Collectors Edition 75% Discount Coupon!quote:
Misschien jij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:52 schreef =HellFire= het volgende:
Had daar gister al Shadowgrounds en Survivors gekregen, achterelkaar hehe. Ik zoek alleen die 75% off voor Trine 2 CE nog, ik heb nog een Shadowgrounds code ter ruil mocht iemand willen?
Maar moet je nog die 75%key voor Trine2? Dan DM ik het wel, hoef er niks voor terug.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:23 schreef =HellFire= het volgende:
Die Steam code voor Shadowgrounds is al weggegeven, sorry. Maar goed, de kans dat je em krijgt is bijzonder hoog, gewoon elke keer ff proberen.![]()
jaquote:
Hoeft niet per se, thanks anyway!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:24 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Maar moet je nog die 75%key voor Trine2? Dan DM ik het wel, hoef er niks voor terug.
Zelfde hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:18 schreef Schroevendraaier het volgende:
Ik mag dan Sim City 4 al retail hebben, alleen Rush Hour ontbreekt nog bij mij. 2,50 is zeker een prima prijs om dit even te fixen. Bij Rush Hour zijn er met name ook leuke mods te vinden.
hier doen ze het (vrijwel) direct na aankoop met CCquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef Gamer_V het volgende:
Gisteren games gekocht maar nog niet speelbaar, waarschijnlijk een creditcard issueBah
5quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:36 schreef Jusman het volgende:
Over 5 minuten weer ff draaien, hoeveel verschillende prijzen zijn er??
Een paar. Ik kreeg overigens zojuist een 75% Trine 2 key van die site die niet als geldig herkent wordt door steamquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:36 schreef Jusman het volgende:
Over 5 minuten weer ff draaien, hoeveel verschillende prijzen zijn er??
Ik heb die key die ik je net heb gestuurd even geprobeerd en hij werkt wel gewoon. Ik gift hem je wel via steamquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef vosss het volgende:
Hmmz, gewonnen key is ongeldig, key die ik van beelz kreeg is ongeldig en key die ik van Zeroku kreeg is ook ongeldig?
http://summerseal.com/quote:
JA! Geweldige game, en al helemaal voor 5 euro!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef cherrycoke het volgende:
http://store.steampowered.com/app/47870/
doen of niet doen that is the qeustion
Vlak daarna verschenen ze ineens in mijn lijstquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hier doen ze het (vrijwel) direct na aankoop met CC
en simcity 4 voor 2,50 is opzich wel een leuke meeneem prijs.. heb em alleen retail al die het eigwnlijk best oke doet
Beter dan MW?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef rubbels het volgende:
[..]
JA! Geweldige game, en al helemaal voor 5 euro!
quote:
En gelukt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb die key die ik je net heb gestuurd even geprobeerd en hij werkt wel gewoon. Ik gift hem je wel via steam
Thanks. JC 2 is awesome he!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
www.summerseal.com
JC2 is het geld nu al waard.
Heb je een truc ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Jusman het volgende:
Steam key for Shadowgrounds Survivorgeef ik graag weg maar had m zelf nog niet, over 10 minuten nieuwe kansen.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
En gelukt.
Ik begin steeds positiever te worden over steam.
Misschien dat ik ooit nog wel HL2-Ep3 ga kopen zelfs![]()
![]()
Dat is de enige reden dat ik blijf draaienquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Jusman het volgende:
Steam key for Shadowgrounds Survivorgeef ik graag weg maar had m zelf nog niet, over 10 minuten nieuwe kansen.
Als je ooit positieve dingen gaat zeggen over de Orange Box dan haal ik er een dokter bijquote:
Volgens mij lezen ze hier mee, ik krijg nu de hele tijd die lichtbruine dikzakken die je moet hebben voor Survivor en 1 random anderequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:59 schreef Zeroku het volgende:
Ik draai ook alleen voor Shadowgrounds (Surivivor).
Dat gaat niet gebeuren kan ik je verzekerenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je ooit positieve dingen gaat zeggen over de Orange Box dan haal ik er een dokter bij
Ik ook al 2 keer nuquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Volgens mij lezen ze hier mee, ik krijg nu de hele tijd die lichtbruine dikzakken die je moet hebben voor Survivor en 1 random andere
al die games heb ik alquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:37 schreef rubbels het volgende:
[..]
5
http://www.summerseal.com/summerseal_games.png
Nee joh, maar 766 euro, met kortingquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Train Simulator heeft volgens mij een DLC pack ter waarde van 3.000.000 euro ofzo
Wtf...quote:
Ik :pquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik moet alleen Shadowground nog.
Iemand interesse in Shadowgrounds: Survivor key? It's free.
Ja, Dead Island graag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:17 schreef Jusman het volgende:
Over 45 minuten alweer nieuwe deals! Lets hope for the best!
hoe lang duurt het bij jullie voordat de mail met key binnenkomt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
En ook nog 2 trine 75% coupons, dm maar als je ze wilt.
Beejceej de key komt naar je toe.
Direct.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe lang duurt het bij jullie voordat de mail met key binnenkomt?
quote:
Ik win vrijwel elke keer wel iets. Mijn vrienden zijn in ieder geval heel blij met gratis Shadowgroundsquote:
Ik moet nog allebei van Shadowgrounds.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik win vrijwel elke keer wel iets. Mijn vrienden zijn in ieder geval heel blij met gratis Shadowgrounds
Ik heb net de laatste weggegeven, als ik hem zo weer win dan issie voor jouquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik moet alleen de normale Shadowgrounds...
Tof, dan kan ik namelijk Survivor ook weggeven. Wie wil Survivor?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste weggegeven, als ik hem zo weer win dan issie voor jou
Gaarne.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tof, dan kan ik namelijk Survivor ook weggeven. Wie wil Survivor?
ja omdat je mijn survivor code snel zelf had gepakt toen hij bij mij niet accepteerde jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste weggegeven, als ik hem zo weer win dan issie voor jou
quote:
bronquote:Frozenbyte said it has "a few thousand" keys and coupons to give away, which sounds like enough to keep the wheels spinning for awhile, but good games at good prices tend to go quickly so it'd probably be wise to avoid too much dawdling.
Jij had moeten zeggen dat het voor Survivor wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
ja omdat je mijn survivor code snel zelf had gepakt toen hij bij mij niet accepteerde ja
Jammer net op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Stuur me maar een shadowgrounds key om het te bewijzen
Och ik heb hem nu ook dus geen probleem. Anders ook niet hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij had moeten zeggen dat het voor Survivor was
Toch vreemd dat sommige codes bij jou niet werken, bij mij werkt alles tot nu toe, ook de codes die bij jou niet werken...
Ik vond het anders wel knap lullig, maar wel heel erg netjes opgelost door Frozenbytequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Och ik heb hem nu ook dus geen probleem. Anders ook niet hoor
Ach het had mij niks uitgemaakt hoor. Ik heb nog nooit van dat spel gehoord en heb geen idee wat het isquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik vond het anders wel knap lullig, maar wel heel erg netjes opgelost door Frozenbyte
Ja, ik heb deel 2 gespeeld (pirated) en die is leuk. Zodra ik mn coupon kan gebruiken koop ik ze allebeiquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef bijdehand het volgende:
Is Trine oid leuk?Heb 2 kortingscoupons
Ruilen tegen een trine kortingscode?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb Survivors nu zelf. Te ruil voor normale Shadowgrounds. En nog Trine 2 (gewone en CE) codes.
Ja die normale krijg ik ook niet, maar survivors altijd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb Survivors nu zelf. Te ruil voor normale Shadowgrounds. En nog Trine 2 (gewone en CE) codes.
Die Trine codes kun je zo hebben, als je even zegt welke je nodig hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:46 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ruilen tegen een trine kortingscode?
Ditquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:51 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand nog een Shadowgrounds + Survivor over toevallig?![]()
Ik heb de normale Shadowgrounds al 5 keer gewonnen... 1 is naar Vosss gegaan en de rest naar niet Fok!kers. Ik verwacht hem zo nog wel een keer of 6 te winnen, dus komt wel goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Volgens mij heeft bijna niemand een normale Shadowgrounds gewonnen
Ah, bijna, een te weinig...
Doe je goed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb de normale Shadowgrounds al 5 keer gewonnen... 1 is naar Vosss gegaan en de rest naar niet Fok!kers. Ik verwacht hem zo nog wel een keer of 6 te winnen, dus komt wel goed.
Welke browser gebruik je?quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb de normale Shadowgrounds al 5 keer gewonnen... 1 is naar Vosss gegaan en de rest naar niet Fok!kers. Ik verwacht hem zo nog wel een keer of 6 te winnen, dus komt wel goed.
TDU2 ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:57 schreef Jusman het volgende:
Laten ze driver nu maar in de dailys gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dit is wel de slechtste post ever tot nu toe.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Nou dit is wel de slechtste sale dag ever tot nu toe
wel jammer jaquote:
Al is SR3 wel awesomequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:05 schreef mschol het volgende:
tja.. een aantal games waar je echt fan van het genre moet zijn... maar het is matig... en SR, de 3de keer dattie is de sale staatte triest voor woorden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |