Die kost toch al niets meer. Ik heb op TDU2 gestemdquote:
¤13 voor driver vs TDU2 voor ¤9,99 ..quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Die kost toch al niets meer. Ik heb op TDU2 gestemd
ik dacht dat het idd een nieuwe versie was..Driver San Francisco heettiequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:51 schreef vosss het volgende:
Is dat een nieuwe driver dan of wat? Ik ken driver uit 1995 of iets in die richting.![]()
Klopt, dit is Driver San Francisco; de oudere Driver-spellen (die ik ken) zijn Driver en Driver 2. Voor op de Playstation.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat het idd een nieuwe versie was..Driver San Francisco heettie
Driver SFquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:16 schreef benx het volgende:
Geen van de te kiezen spellen boeit me, welke moet ik stemmen? Eerste die antwoord stem ik.
plebejerquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef benx het volgende:
Volgens mij heb ik de minste games van iedereen hier
[ afbeelding ]
Ik zit op 144quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef benx het volgende:
[ afbeelding ]
zekers, 1of 2 van de dlc zijn imho ookwel het aanschaffen waardquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:20 schreef vosss het volgende:
JC2 is overigens ook een toffe titel. Zeker voor 5 euro
Mis je niks aanquote:
Suc6 met dlc kopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:43 schreef tuut-chips het volgende:
Ik vind Train Sim 2012 stiekem best leuk
Dat kan alleen als je de The Jumping Man DLC hebt gekocht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef Siempievk het volgende:
Nog mensen gehad die voor je trein sprongen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je de The Jumping Man DLC hebt gekocht.
Nee hoor, ik heb er nog geen. JC2 klinkt wel goed...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef benx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:21 schreef tuut-chips het volgende:
http://store.steampowered.com/app/65235/_____________________________!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem gekocht. DLC's zijn wel lachen volgens mij, monster trucks en hovercrafts enzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hmm, Just Cause 2 met al die DLC's is dus ¤7,17....
Ja, ik ga het ook maar kopen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht. DLC's zijn wel lachen volgens mij, monster trucks en hovercrafts enzo
Best duur voor zo'n matige gamequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hmm, Just Cause 2 met al die DLC's is dus ¤7,17....
Ja alleen heeft de game wel playstation 2 gameplayquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef Siempievk het volgende:
Just cause 2 is leuk. Alles en over kan je in en alles mag kapot. Top game!
JC2 is één van de betere open world games van de laatste paar jaren. Absoluut kopen voor die paar rotcenten.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:38 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ja alleen heeft de game wel playstation 2 gameplay
Kan me wel voorstellen dat je de controls bij een controller vindt passen, maar dat is helaas steeds vaker nodig op de pc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Iets zegt me dat je de game nooit echt gespeeld hebt ofzo..
No offence, maar dit is gewoon consolefanboy gepraat, of iig iemand die alleen maar op Console speelt en een keyboard alleen maar ziet 'als een typmiddel', keyboard blijft nog het beste te gebruiken, omdat je juist meer mogelijkheden ermee heb dan een controller.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:49 schreef Façade het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je de controls bij een controller vindt passen, maar dat is helaas steeds vaker nodig op de pc.
De game is ook best duur als je het vergelijkt met Gta bijvoorbeeld. Ik vind jc2 wel humor maar de gameplay is nogal verouderdquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Iets zegt me dat je de game nooit echt gespeeld hebt ofzo..
Daar verschillen we dus in, 5 euro vind ik echt niks voor een game als JC2.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De game is ook best duur als je het vergelijkt met Gta bijvoorbeeld. Ik vind jc2 wel humor maar de gameplay is nogal verouderd
Verkeerde diagnose, shooters zijn fijner met een muis en een keyboard, maar adventure games (waar ik Just Cause onder schaar) zijn geoptimaliseerd voor een controller.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
No offence, maar dit is gewoon consolefanboy gepraat, of iig iemand die alleen maar op Console speelt en een keyboard alleen maar ziet 'als een typmiddel', keyboard blijft nog het beste te gebruiken, omdat je juist meer mogelijkheden ermee heb dan een controller.
Zowiezo, shooters spelen met een controller <-
Ik heb een awesome muis, een gaming keyboard en een controller. Sommige games zijn gewoon fijner te spelen met een controller vind ik, vooral racegames en platformers. En inderdaad, shooters speel je met muis en keyboard, als je dat speelt met een controller dan zou je eigenlijk verplicht getransporteerd moeten worden naar de jaren 80/90 om te leren hoe je hoort te gamen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
No offence, maar dit is gewoon consolefanboy gepraat, of iig iemand die alleen maar op Console speelt en een keyboard alleen maar ziet 'als een typmiddel', keyboard blijft nog het beste te gebruiken, omdat je juist meer mogelijkheden ermee heb dan een controller.
Zowiezo, shooters spelen met een controller <-
Zeker, ik speel ook 1 game met een controller (FIFA12) omdat het met een keyboard niet te doen is, maar sommige games, waar je dus moet 'richten' om op iets te schieten ipv een knop te drukken en dat het dan automatisch aimed naar de enemy, die zijn gewoon niet te spelen met een controller.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb een awesome muis, een gaming keyboard en een controller. Sommige games zijn gewoon fijner te spelen met een controller vind ik, vooral racegames en platformers. En inderdaad, shooters speel je met muis en keyboard, als je dat speelt met een controller dan zou je eigenlijk verplicht getransporteerd moeten worden naar de jaren 80/90 om te leren hoe je hoort te gamen.
Ik zie JC2 ook niet als shooter, maar met het aim gedeelte in het algemeen, aimen is gewoon niet weggelegd voor controllers tov een muis.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef Façade het volgende:
[..]
Verkeerde diagnose, shooters zijn fijner met een muis en een keyboard, maar adventure games (waar ik Just Cause onder schaar) zijn geoptimaliseerd voor een controller.
Oh well, preferences, preferences.
Als het met FIFA95 kon, dan kan het ook met FIFA12quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik speel ook alleen maar FIFA 12 met een controller. Dat kan totaal niet met een toetsenbord...
Nou ja, het kan wel, maar het is vreselijk, aangezien trucjes niet willen als je ook nog moet rennen en een kant wilt kiezen om heen te rennen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Als het met FIFA95 kon, dan kan het ook met FIFA12
Fifa 95 bestaat geen eensquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Als het met FIFA95 kon, dan kan het ook met FIFA12
Nu moet je sorry tegen me zeggen anders ga ik huilenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Oke die heb ik dan gemist
goede graphics
Srryquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Nu moet je sorry tegen me zeggen anders ga ik huilen
Excuses aanvaardquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Srry
Het publiek ziet er in fifa12 nog hetzelfde uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Klopt Enoh tarkang enoh moet er verplicht uit als mensen bij mij fifa doen, wordt helemaal gek van die naam steeds.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind youri mulder en evert ten napel prima, maar er zit te weinig afwisseling in waardoor het snel saai wordt en soms zeggen ze dingen die compleet niet bij de situatie passen. Liever gewoon muziekje op tijdens fifa dus.
Niks beters dan Torchlightquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:27 schreef =HellFire= het volgende:
Gisteren gewoon niets gehaald. Vandaag Torchlight in de Flash, dat moest nog steeds en ach, is lekker kleinschalig. Hopelijk komt er vanavond wat beters...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |