SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Doe eens normaal man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:29 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
LEES VORIGE TOPIC DAN OEN MONGOOL ECHT HOOR ECHT
quote:
Lindgrens foboquote:
Mobielquote:
Ga zelf zoeken luilakquote:
Lindgrens smatjequote:
Lindgrens fobo.quote:
Left 4 Dead 2quote:
Is een leuke coop game. Weer eens iets anders dan Fifa.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat heb ik er mee te maken
Koop Payday The Heist tientje ofzo in de Playstation Storequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is een leuke coop game. Weer eens iets anders dan Fifa.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Koop Payday The Heist tientje ofzo in de Playstation Store
Heb ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Koop Payday The Heist tientje ofzo in de Playstation Store
Is goedquote:
Ik ben aan het uitrusten voor de spelen nubquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga fietsen man . De echte mannen zijn bezig nu.
Jij werd geDM't door Rijst?quote:
Volgens mij had DannyDeko er eentje uit het usericon topic gehaald en Rijst ging wel dm'en ja. Uit het kpd aanmeldtopic ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Toefjes het volgende:
Jullie hebben toch niet geDM't voor foto's?
Niet te veel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Toefjes het volgende:
Arachide, ik ben de opa van het FUT topic. Ik zal wat beter op de jongens letten.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:39 schreef Rijst het volgende:
k ga nog meer meisjes hier naar toe lokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:43 schreef Rijst het volgende:
Ey niet gaan doen alsof ik de creeper ben. Ik wou alleen aan haar laten weten dat jullie die dingen zeiden over haarHad niet de intenties om te hosselen or whatsoever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
is een goede spits****quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:43 schreef marcie216 het volgende:
hmm, kans wordt steeds groter dat Wilfried Bony in Rusland gaat voetballen. Wel jammer, was een goede spits.
Ey niet gaan doen alsof ik de creeper ben. Ik wou alleen aan haar laten weten dat jullie die dingen zeiden over haarHad niet de intenties om te hosselen or whatsoever.
Haha snitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🍆
Verlegen jongen, schattigquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben onhandig met vrouwen, ik ben de eerste om dat toe te geven, maar jullie geven me hoop dat het nog niet zo erg met mij gesteld is
Nee.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee.
Als je in Rusland gaat voetballen, word je een mindere spits
Dat was niet de bedoeling.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:50 schreef marcie216 het volgende:
in een non shinye team, met 1 zilvere spits opeens toty Falcao
ahh dacht ik alquote:
Nee ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ahh dacht ik al
Online wel mee gespeeld he, viezerik
Ohhdihhh Lindgren. de man met status regelt het wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben lief en gevoelig.. Wt is jj pin?
Ja, het is dat 18 echt te jong is. Anders had ik het wel gefixt natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ohhdihhh Lindgren. de man met status regelt het wel.
Die notabene 10x per maand postquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
En het met zulk gedrag raar vinden dat er maar 1 meid in dit topic is![]()
he frituurduimpje bakkes houwequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zullen er ook niet veel bijkomen. Fifa is sowieso geen vrouwending, en dat handelen, spelersprijzen kennen etc zie ik ze ook niet zo snel onder de knie krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe zou dat nou komen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die notabene 10x per maand post
Ja, dat klopt natuurlijk wel, maar met zulk vreemd gedrag (meteen als hyena's erop duiken en om foto's vragen) komen er ook nooit meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen er ook niet veel bijkomen. Fifa is sowieso geen vrouwending, en dat handelen, spelersprijzen kennen etc zie ik ze ook niet zo snel onder de knie krijgen.
Deze was hier nooit gekomen, alleen maar omdat ze het gisteren over KPD (?) hadden en zij zich daar ging aanmelden kwamen ze haar tegen. Daarna ging Rijst dm'en etcquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, dat klopt natuurlijk wel, maar met zulk vreemd gedrag (meteen als hyena's erop duiken en om foto's vragen) komen er ook nooit meer.
Deze dame was toch eerst aangerand en daarna in het FUT topic terecht gekomen? Toch niet andersom? (vorige topic niet helemaal gelezen)quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, dat klopt natuurlijk wel, maar met zulk vreemd gedrag (meteen als hyena's erop duiken en om foto's vragen) komen er ook nooit meer.
Geen idee, heb de laatste 3 topics gemistquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze dame was toch eerst aangerand en daarna in het FUT topic terecht gekomen? Toch niet andersom? (vorige topic niet helemaal gelezen)
Maar Quel werd wel rustig benaderd volgens mij hoor. Ze reageerde ook niet echt als de berichtjes wat vreemder werden,dus ook niet interessant om dan een vervolg aan te geven. Reactie is altijd nieuwe actie en vice versa natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Geen idee, heb de laatste 3 topics gemist.
Roberto Carlosquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:04 schreef RavioliPunch het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1483207
Wat is een cheap optie voor CDM, doe die silver toch niet.
leuken editquote:
Naah dat team van mij is gewoon lastig om tegen te spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:13 schreef marcie216 het volgende:
gg Rijst
Wat speelt dat team van Fuszy kut zeg
nog steeds skrtel achterin?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Naah dat team van mij is gewoon lastig om tegen te spelen.
kan ook, maar geen enkele paas kwam aan, bijna niemand heeft een actiequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Naah dat team van mij is gewoon lastig om tegen te spelen.
RAMIRES ipv Williansquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:25 schreef RavioliPunch het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1483207
Nu heb ik Willians op 7 chem door jullie goede Roberto Carlos tip!
Wissel eens Luiz met Touré van positie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik wil een goedkopere optie, dus ik dacht oke Carlos, maar nu heb ik 7 chem
Clichy 7quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wissel eens Luiz met Touré van positie?
Naaibal!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijstbal*quote:
hou je van kleine piemlors dan?quote:
Nee, maar ik ben zelf half Indisch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
hou je van kleine piemlors dan?.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben zelf half Indisch.
En piemlors?hoe oud zijn jullie?
Julliequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want ondanks dat alle Aziaten superslim behoren te zijn is deze vergeten te checken of ik wel te hosselen was. Minpunten want ik ben al bezet en ook nog eens door een fokker.quote:
Ik ben 15, en ik durf al wel piemel te zeggen hihahoquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht dat FIFA voor 14jarigen wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
JullieAlsof iedereen hier zo doet en we allemaal even oud zijn.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht dat FIFA voor 14jarigen was
Maar heb je nou al KPD toegang?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
WAT DOE JE HIER NOG? NAAR DE KEUKEN!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
NO YOU DID NOT!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Schaambalquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want ondanks dat alle Aziaten superslim behoren te zijn is deze vergeten te checken of ik wel te hosselen was. Minpunten want ik ben al bezet en ook nog eens door een fokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |