Ik ben aan het uitrusten voor de spelen nubquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga fietsen man . De echte mannen zijn bezig nu.
Jij werd geDM't door Rijst?quote:
Volgens mij had DannyDeko er eentje uit het usericon topic gehaald en Rijst ging wel dm'en ja. Uit het kpd aanmeldtopic ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:37 schreef Toefjes het volgende:
Jullie hebben toch niet geDM't voor foto's?
Niet te veel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:38 schreef Toefjes het volgende:
Arachide, ik ben de opa van het FUT topic. Ik zal wat beter op de jongens letten.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:39 schreef Rijst het volgende:
k ga nog meer meisjes hier naar toe lokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:43 schreef Rijst het volgende:
Ey niet gaan doen alsof ik de creeper ben. Ik wou alleen aan haar laten weten dat jullie die dingen zeiden over haarHad niet de intenties om te hosselen or whatsoever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
is een goede spits****quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:43 schreef marcie216 het volgende:
hmm, kans wordt steeds groter dat Wilfried Bony in Rusland gaat voetballen. Wel jammer, was een goede spits.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:43 schreef Rijst het volgende:
Ey niet gaan doen alsof ik de creeper ben. Ik wou alleen aan haar laten weten dat jullie die dingen zeiden over haarHad niet de intenties om te hosselen or whatsoever.
Haha snitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🍆
Verlegen jongen, schattigquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben onhandig met vrouwen, ik ben de eerste om dat toe te geven, maar jullie geven me hoop dat het nog niet zo erg met mij gesteld is
Nee.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee.
Als je in Rusland gaat voetballen, word je een mindere spits
Dat was niet de bedoeling.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:50 schreef marcie216 het volgende:
in een non shinye team, met 1 zilvere spits opeens toty Falcao
ahh dacht ik alquote:
Nee ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ahh dacht ik al
Online wel mee gespeeld he, viezerik
Ohhdihhh Lindgren. de man met status regelt het wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben lief en gevoelig.. Wt is jj pin?
Ja, het is dat 18 echt te jong is. Anders had ik het wel gefixt natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ohhdihhh Lindgren. de man met status regelt het wel.
Die notabene 10x per maand postquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
En het met zulk gedrag raar vinden dat er maar 1 meid in dit topic is![]()
he frituurduimpje bakkes houwequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zullen er ook niet veel bijkomen. Fifa is sowieso geen vrouwending, en dat handelen, spelersprijzen kennen etc zie ik ze ook niet zo snel onder de knie krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe zou dat nou komen..quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die notabene 10x per maand post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |