Ja, dat klopt natuurlijk wel, maar met zulk vreemd gedrag (meteen als hyena's erop duiken en om foto's vragen) komen er ook nooit meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen er ook niet veel bijkomen. Fifa is sowieso geen vrouwending, en dat handelen, spelersprijzen kennen etc zie ik ze ook niet zo snel onder de knie krijgen.
Deze was hier nooit gekomen, alleen maar omdat ze het gisteren over KPD (?) hadden en zij zich daar ging aanmelden kwamen ze haar tegen. Daarna ging Rijst dm'en etcquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, dat klopt natuurlijk wel, maar met zulk vreemd gedrag (meteen als hyena's erop duiken en om foto's vragen) komen er ook nooit meer.
Deze dame was toch eerst aangerand en daarna in het FUT topic terecht gekomen? Toch niet andersom? (vorige topic niet helemaal gelezen)quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, dat klopt natuurlijk wel, maar met zulk vreemd gedrag (meteen als hyena's erop duiken en om foto's vragen) komen er ook nooit meer.
Geen idee, heb de laatste 3 topics gemistquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze dame was toch eerst aangerand en daarna in het FUT topic terecht gekomen? Toch niet andersom? (vorige topic niet helemaal gelezen)
Maar Quel werd wel rustig benaderd volgens mij hoor. Ze reageerde ook niet echt als de berichtjes wat vreemder werden,dus ook niet interessant om dan een vervolg aan te geven. Reactie is altijd nieuwe actie en vice versa natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Geen idee, heb de laatste 3 topics gemist.
Roberto Carlosquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:04 schreef RavioliPunch het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1483207
Wat is een cheap optie voor CDM, doe die silver toch niet.
leuken editquote:
Naah dat team van mij is gewoon lastig om tegen te spelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:13 schreef marcie216 het volgende:
gg Rijst
Wat speelt dat team van Fuszy kut zeg
nog steeds skrtel achterin?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Naah dat team van mij is gewoon lastig om tegen te spelen.
kan ook, maar geen enkele paas kwam aan, bijna niemand heeft een actiequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Naah dat team van mij is gewoon lastig om tegen te spelen.
RAMIRES ipv Williansquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:25 schreef RavioliPunch het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1483207
Nu heb ik Willians op 7 chem door jullie goede Roberto Carlos tip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |