Wissel eens Luiz met Touré van positie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik wil een goedkopere optie, dus ik dacht oke Carlos, maar nu heb ik 7 chem
Clichy 7quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wissel eens Luiz met Touré van positie?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:43 schreef Rijst het volgende:
Ey niet gaan doen alsof ik de creeper ben. Ik wou alleen aan haar laten weten dat jullie die dingen zeiden over haarHad niet de intenties om te hosselen or whatsoever.
Naaibal!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijstbal*quote:
hou je van kleine piemlors dan?quote:
Nee, maar ik ben zelf half Indisch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
hou je van kleine piemlors dan?.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben zelf half Indisch.
En piemlors?hoe oud zijn jullie?
Julliequote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want ondanks dat alle Aziaten superslim behoren te zijn is deze vergeten te checken of ik wel te hosselen was. Minpunten want ik ben al bezet en ook nog eens door een fokker.quote:
Ik ben 15, en ik durf al wel piemel te zeggen hihahoquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht dat FIFA voor 14jarigen wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
JullieAlsof iedereen hier zo doet en we allemaal even oud zijn.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht dat FIFA voor 14jarigen was
Maar heb je nou al KPD toegang?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
WAT DOE JE HIER NOG? NAAR DE KEUKEN!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
NO YOU DID NOT!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Schaambalquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want ondanks dat alle Aziaten superslim behoren te zijn is deze vergeten te checken of ik wel te hosselen was. Minpunten want ik ben al bezet en ook nog eens door een fokker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |