SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
MarryMouse: Nee
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SCOp donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Hey, dat ken ikquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef m.k het volgende:
Loonstroken die zo belachelijk ingewikkeld zijn dat je geen idee hebt wat de fuck je allemaal gedaan hebt in de laatste maanden
Maar dat er dan ook daadwerkelijk een redelijk bedrag gestort word ho maarquote:
Net zoals de laatste, "vordering te weinig betaalde loonheffing" eraf en er ook weer bij....quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:18 schreef m.k het volgende:
Loonstroken die zo belachelijk ingewikkeld zijn dat je geen idee hebt wat de fuck je allemaal gedaan hebt in de laatste maanden
Welkom terug. Ik was al bevreesd dat de vissen je opgepeuzeld haddenquote:
Zit op de boot alleen de boot doet tot nu toe weinig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welkom terug. Ik was al bevreesd dat de vissen je opgepeuzeld hadden
Bier drinken tutje!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit op de boot alleen de boot doet tot nu toe weinig.
De zusjes zullen hem missen.quote:
Dan heb jij vrij spel en kun jij ze nemenquote:
nopquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan heb jij vrij spel en kun jij ze nemen
Om stiekum bij zusjes de heerlijke soto maduro te eten danquote:
Jaloers eh?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou nou nou, gekkenhuis met die Kmar...
Geen tijd om te kijken. Komt laterquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja je moet werken... vanavond in het nieuws: "Marechaussee redt kat uit boom"...
Ook een goedenavondquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:53 schreef Thaboel het volgende:
Hoi, ikke leef nog hoor.
Samenvatting: drank, vrouwdieren en nog meer drank.
Oh nou daT hoeft gelukkig niet! Ff een tukkie doen!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ER wilde namelijk al de marine duikers laten opdraven om naar je te dreggen
Mooi, maf ze, en nog veel plezier verder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh nou daT hoeft gelukkig niet! Ff een tukkie doen!
GVD lul, kut pinda, ik was al bang dat je verzopen wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh nou daT hoeft gelukkig niet! Ff een tukkie doen!
ho stop. Nog ff wat pilsjes doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, maf ze, en nog veel plezier verder.
zuipschuit, zeg dan dat je eerst nog wat pilsjes gaat doen voor je gaat tukkenquote:
In het bierquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
GVD lul, kut pinda, ik was al bang dat je verzopen was
Als je dan zo bezopen bent, trek dan ff een PSV shirt aanquote:
Je hoeft niet terug te lezen hoor. 9 van de 10 keer gaat het nergens overquote:
NOOIT MEER!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je dan zo bezopen bent, trek dan ff een PSV shirt aan
Jawel mijnheer!!!quote:
Is dat te drinken?quote:
Zak zelf aangeschaft een tijd geledenquote:
Maar baanloos nu?quote:
officieel niet, heb een 0 uren contact bij een ander bedrijf.quote:
Ah, okay, maar komen daar ook uren van af?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:16 schreef m.k het volgende:
[..]
officieel niet, heb een 0 uren contact bij een ander bedrijf.
Af en toe een paar, maar betalen doen ze ook niet echt haastig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, okay, maar komen daar ook uren van af?
Maar zelfs met een 0 uren contract heb je toch recht op een regelmatige betaling?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Af en toe een paar, maar betalen doen ze ook niet echt haastig.
Heeft hij mooi geregeld, 0 uren betekent dat je betaald word voor de hoeveelheid uren die je maakt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zelfs met een 0 uren contract heb je toch recht op een regelmatige betaling?
Wij hebben genoeg 0 uren contracten maar die gaan gewoon mee in de normale payroll.
Ja, is bij ons ook. Maar als je je time-sheet met gemaakte uren gewoon op tijd (voor de 20e) inlevert, gaan de uren gewoon mee in de verloning van de 24e.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Heeft hij mooi geregeld, 0 uren betekent dat je betaald word voor de hoeveelheid uren die je maakt.
Ja dat weet het bedrijf waar ik een contract heb steeds weer voor me te verneuken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, is bij ons ook. Maar als je je time-sheet met gemaakte uren gewoon op tijd (voor de 20e) inleverd, gaan de uren gewoon mee in de verloning van de 24e.
Correctquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:24 schreef Thaboel het volgende:
maar wel vaste uitbetaal momenten. Dat bedoelt ze
Ow, dat is minder. Ik ken de details niet van jouw contract, maar weigeren op te komen als vorig salaris niet betaald is is waarschijnlijk geen optie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja dat weet het bedrijf waar ik een contract heb steeds weer voor me te verneuken.
Zoveel doe ik daar niet, dus niet op komen dagen is al geregeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat is minder. Ik ken de details niet van jouw contract, maar weigeren op te komen als vorig salaris niet betaald is is waarschijnlijk geen optie?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Zoveel doe ik daar niet, dus niet op komen dagen is al geregeld
Dat was ik dan ook niet van planquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hoeft niet terug te lezen hoor. 9 van de 10 keer gaat het nergens over
Mogguh! Reeds op het werk met een bakkie pleur.quote:
ga eensch leuke dingen doen ipv hier posten en ons jaloers maken.quote:
Maar dat doe ik ook. Lekker in het zonnetje met mn bier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ga eensch leuke dingen doen ipv hier posten en ons jaloers maken.
Bacardi Ranjaquote:
Het is goed te doen. Had geen cola meer in huis.quote:
Hoezo?quote:
Geniet van je weekend dan :pquote:
Gewone, witte bacardi? Is dat niet allejesus zoet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Bacardi Ranja
[..]
Het is goed te doen. Had geen cola meer in huis.
[..]
Hoezo?
[..]
Geniet van je weekend dan :p
boeiah.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Gewone, witte bacardi? Is dat niet allejesus zoet?
Jesus, breezerslet, normaal antwoorden is er gelijk niet meer bij.quote:
Ja dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:53 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jesus, breezerslet, normaal antwoorden is er gelijk niet meer bij.
Nazi's nog wel, stoer ventje ben je!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:22 schreef BredeBradda het volgende:
Nazi's van werk roosteren mij 7 uur extra in vandaag zonder te zeggenWordt ik tijdens coopertest gebeld, jah waarom ben je er niet?
Lopen tot je er helemaal klaar mee bentquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Cardiotrainer (hoewel mijn GPS kuren heeft...).
Dat is nou niet bepaald de beste manier van trainen. Daarnaast, 2 minuten...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Lopen tot je er helemaal klaar mee bent
Werkt inderdaad niet voor iedereen denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald de beste manier van trainen. Daarnaast, 2 minuten...
Voor vrijwel niemand. Je word wel beter, maar trager.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Werkt inderdaad niet voor iedereen denk ik
Hoiquote:
Rustig hier vanavondquote:
Ik slaap half.quote:
Nice veiling gewonnen. Helmcamera voor 35e.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef hoogvlieger het volgende:
ff bezig met een helmcamera aanschaffen op ebay.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nice veiling gewonnen. Helmcamera voor 35e.
geilquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ding anaal inbrengen en dan filmen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ding anaal inbrengen en dan filmen.
Iemand nog ID fraude plegen?twitter:tasssal twitterde op donderdag 19-07-2012 om 15:42:31KK politie, ze vragen me te gaan getuigen van een vechtpartij.. wat denk je zelf?! jooooo http://t.co/fm6QEUZM reageer retweet
Tsss, weer zo'n knakker die denkt dat twitter encrypted en veilig is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef Esses het volgende:
Iemand nog ID fraude plegen?twitter:tasssal twitterde op donderdag 19-07-2012 om 15:42:31KK politie, ze vragen me te gaan getuigen van een vechtpartij.. wat denk je zelf?! jooooo http://t.co/fm6QEUZM reageer retweet
Dat zeg ik, iemand nog ID fraude plegen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tsss, weer zo'n knakker die denkt dat twitter encrypted en veilig is.
Ik zag het hoor, incl BSN. Gaat mij niet lukken om mij voor te doen als 19 jarige Afghaanse jongemanquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat zeg ik, iemand nog ID fraude plegen?
En dan in een kmar fuik lopen zodat jij weer aan je quotum komt zeker.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat zeg ik, iemand nog ID fraude plegen?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En dan in een kmar fuik lopen zodat jij weer aan je quotum komt zeker.
waarom trager?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Voor vrijwel niemand. Je word wel beter, maar trager.
Trager beter wordem.quote:
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En dan in een kmar fuik lopen zodat jij weer aan je quotum komt zeker.
Op jet internet welquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag het hoor, incl BSN. Gaat mij niet lukken om mij voor te doen als 19 jarige Afghaanse jongeman
Dan nog niet hoorquote:
Hoe kan je dat weten als je niet weet hoe en wat ik sport?quote:
Ga eens heel eenvoudig rond kijken wat het effect is van falen door hardlopen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten als je niet weet hoe en wat ik sport?
Heb ik gezegd 'hardlopen tot falen'? Nee, ik zei "hardlopen tot je er helemaal klaar mee bent"quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Ga eens heel eenvoudig rond kijken wat het effect is van falen door hardlopen.
Een goed sporter is er pas klaar mee als hij faalt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb ik gezegd 'hardlopen tot falen'? Nee, ik zei "hardlopen tot je er helemaal klaar mee bent"
Big difference
Ga maar weer lekker tegenstrijdige dingen zeggenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Een goed sporter is er pas klaar mee als hij faalt.
Nee. Voor die tijd baalt hij dat hij het niet zo lang vol hield. Althans, ik wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga maar weer lekker tegenstrijdige dingen zeggen
Net de vorige twee gekeken, ike ook naar de nieuwe willuquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben aan het kijken of Terra Nova echt zo goed is als beweerd wordt.
Nee dan vallen mijn ogen niet meer opquote:
Overdag naar de biosquote:
Heb vanavond wel betere dingen te doenquote:
Dat doet mij denken aan de dag dat ik in de bios zat met het ROC en we glazen cola flesjes kregenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb vanavond wel betere dingen te doenBovendien kun je dan tenminste normaal een film kijken zonder popcorngooiende rifapen.
rocquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan de dag dat ik in de bios zat met het ROC en we glazen cola flesjes kregen![]()
Hilariteit volgde
Als de zon in de ogen schijnt knijp je ze meestal wat dichtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef Thaboel het volgende:
Esses waarom kijken je collega's op schiphol zo boos als ze lekker in het zonnetje staan?
Nah dit was echt boos :pquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Als de zon in de ogen schijnt knijp je ze meestal wat dicht
Dat dacht één of andere gek in de VS ookquote:
Tot die conclusie ben ik ook gekomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:28 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Gewoon slecht... is niet voor niets gecanceld.
Niets mis mee. Lekker rustig op maandagmorgenquote:
Kan zeker gebeuren. Marechaussee arresteert Edwin Smuldersquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef Lotusss het volgende:
Iets té goed genoten van mijn vrije dag. Om 15u pas wakker, vrijwel geen reet gedaan
En er maakt je ook niet even wakker ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef Lotusss het volgende:
Iets té goed genoten van mijn vrije dag. Om 15u pas wakker, vrijwel geen reet gedaan
Misschien was die ook wel aan het studerenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En er maakt je ook niet even wakker ofzo
Jawel, toen hij thuiskwam rond 13u heeft hij het nog geprobeerd....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En er maakt je ook niet even wakker ofzo
Zag het net. Grappigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan zeker gebeuren. Marechaussee arresteert Edwin Smulders
Ach, vond het niet grappig. Wél opvallend dat het op nu.nl verscheen, en andere echt relevante zaken over de KMar niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:10 schreef Esses het volgende:
Zo'n peuk doen en dan weer peut erin gieten.
Wat ga je schilderen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:10 schreef Esses het volgende:
Zo'n peuk doen en dan weer peut erin gieten.
Hè jij bent ook weer boven waterquote:
allangquote:
Weer nuchter ook?quote:
ooeee dikke dis ditquote:
wasquote:
quote:
quote:
quote:
Wat was er niet grappig aan? Daarnaast, logisch dat de MTV niet op nu.nl verschijnt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, vond het niet grappig. Wél opvallend dat het op nu.nl verscheen, en andere echt relevante zaken over de KMar niet.
Neu.quote:[..]je gaat vlammen vanavond
Laat ik het zo zeggen, het bericht haalde bij mij eenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:12 schreef Esses het volgende:
[..]
[..]
Wat was er niet grappig aan? Daarnaast, logisch dat de MTV niet op nu.nl verschijnt.Iets met politieke stroming.
[..]
Neu.
Jan van Vulpenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:40 schreef Eraser127 het volgende:
Vierdaagse kruis is binnen, gisteren terug gekomen van de vierdaagse. Wat een evenement zeg
Nooit.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Haha prachtig: een muizenval die binnen 2 minuten na plaatsing al effectief is.
Goedenavond. Ik kijk op dit moment.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:38 schreef Erasmo het volgende:
Avond. Iemand toevallig nog Ned2 gekeken vandaag?
Ik vind van wel. Opzet is leuk gedaan. Alsof het om een live uitzending gaat. Best leerzaam, alleen (helaas) weinig beeldmateriaal uit die tijd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:40 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb het begin gemist, is het het terugkijken waard?
Kan je altijd weer in slaap vallenquote:
Een winnend doelpunt van het Nederlandse Honkbalteamquote:
Ik heb geen doel zien staan op het veld!?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een winnend doelpunt van het Nederlandse Honkbalteam![]()
http://www.ntr.nl/nieuws/790463/Nederland+valt+aan
Militair gezien had Nederland het kunnen winnen tegen de rebellen, helaas, (buitenlandse) politiek, as usual gooide roet in het eten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Opzet is leuk gedaan. Alsof het om een live uitzending gaat. Best leerzaam, alleen (helaas) weinig beeldmateriaal uit die tijd.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen doel zien staan op het veld!?
Oh, ziet er interessant uit. Komende week even kijken.
Ben benieuwd hoe de geschiedenis was verlopen als we NL-Indië hadden behouden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Militair gezien had Nederland het kunnen winnen tegen de rebellen, helaas, (buitenlandse) politiek, as usual gooide roet in het eten.
Militair gezien een groot succes, politiek gezien, een mislukking.
NL-Indië behouden was geen optie, was de revolutie gewoon later gekomen. Zie Suriname 1975quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de geschiedenis was verlopen als we NL-Indië hadden behouden.
quote:
quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de geschiedenis was verlopen als we NL-Indië hadden behouden.
Wellicht hadden we in die 20 jaar zoveel profijt van dat grondbezit dat we Suriname ook hadden kunnen behouden. Moet je eens kijken wat voor een schat aan grondstoffen daar nu ongebruikt ligt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
NL-Indië behouden was geen optie, was de revolutie gewoon later gekomen. Zie Suriname 1975
Ik moet mij verder verdiepen in het 'verlies' van NL-Indië voor ik verder wat durf te roepen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wellicht hadden we in die 20 jaar zoveel profijt van dat grondbezit dat we Suriname ook hadden kunnen behouden. Moet je eens kijken wat voor een schat aan grondstoffen daar nu ongebruikt ligt.
Daar heb je geen tijd voor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet mij verder verdiepen in het 'verlies' van NL-Indië voor ik verder wat durf te roepen.
Na 1 september weer wel hoorquote:
Dan geen voorbereiding op 17 september?quote:
Ow, kaauutee, dat moet ik ook nog voorbereiden ja, maar daar is de basis kennis ten minste aanwezig. Ik weet wie General Urquhart wasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan geen voorbereiding op 17 september?
Je bent niet uitgenodigdquote:
quote:
Ik zie. Dat is wel mooi. Alleen dat weekend kan ik niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lig jij nog niet lam onder tafel?
Ieper tijdens WOI - dagtochtmeet
Nee, joh. Zit alweer thuis. KUT mcdrive was om 2uur dicht.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lig jij nog niet lam onder tafel?
Ieper tijdens WOI - dagtochtmeet
Oeh bedankt! Hoe is het bevallen?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die heb ik vanochtend om 7 uur meegebracht uit Spanje!
*verkapte ''ik ben terug'' post
Hehe, no prob.quote:
Relaxt juist met je ouders! Geen zak betalen en toch vakantiequote:Op zondag 22 juli 2012 15:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, no prob.![]()
Wel aardig bevallen, we zaten echt 50 meter van 't strand af, lekker weer, naar barcelona geweest. Enige is dat ik met m'n ouders was. Volgend jaar niet meer.
Daar heb je wel een puntquote:Op zondag 22 juli 2012 15:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Relaxt juist met je ouders! Geen zak betalen en toch vakantie
Waarom denk je dat ik dit jaar weer met ze mee gaquote:
Hehe, ja. Maar ik heb toch liever een keertje wat meer vrijheidquote:Op zondag 22 juli 2012 15:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dit jaar weer met ze mee ga![]()
Ach volgend jaar 2 weken thailand en 2 weken indonesie op het programma
Hoezo? Lag je nu aan de ketting en kon je niet achter de gillend wegrennende meisjes aan rennen.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, no prob.![]()
Wel aardig bevallen, we zaten echt 50 meter van 't strand af, lekker weer, naar barcelona geweest. Enige is dat ik met m'n ouders was. Volgend jaar niet meer.
Tja, ouders beginnen al snel te vervelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoezo? Lag je nu aan de ketting en kon je niet achter de gillend wegrennende meisjes aan rennen.
Je hoeft niet altijd bij ze te zijn he.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, ouders beginnen al snel te vervelen.
Klopt.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd bij ze te zijn he.
Dus had gevraagd of de ketting wat langer mocht! :pquote:
Hahaquote:Op zondag 22 juli 2012 15:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Dus had gevraagd of de ketting wat langer mocht! :p
quote:Op zondag 22 juli 2012 15:58 schreef Royyy het volgende:
Gister op m'n laatste dag hier in de VS nog maar even naar Utah gevlogen om bij een vriendin op bezoek te gaan. Samenvatting: zwembad, hot tub, bier, shotjes rum, topless meiden, en vervolgens helemaal gaar in een weg door naar het vliegveld. Nu in Salt Lake City aan het wachten op de 2e van 5 vluchten om thuis te komen... Niet prettig...
Morgen begint mijn (bier-)Ronde van Vlaanderen. Vanaf Brugse Straffe Hendrik, naar WestVleteren, Affligem, Carolus d'or, Tongerlo naar Achel. En wie weet komen we onderweg nog wel een brouwerij/abdij tegen.quote:
Op de fiets toch?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Morgen begint mijn (bier-)Ronde van Vlaanderen. Vanaf Brugse Straffe Hendrik, naar WestVleteren, Affligem, Carolus d'or, Tongerlo naar Achel. En wie weet komen we onderweg nog wel een brouwerij/abdij tegen.
Lekker belangrijk.quote:
blijven bellen en mailen je bent niet de enige die in augustus wil startenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Morguh btw!
Zo eens even checken of nou eindelijk mijn veiligheidsonderzoek erdoor is en ik die AMO van augustus nog kan pakken.
------------------
.. nog niet dus![]()
VO nog niet klaar..quote:Op maandag 23 juli 2012 13:23 schreef Schild het volgende:
VO nog niet klaar of kun je gewoon in augustus niet beginnen?
quote:Startdata AMO-opleidingen 2012
AMO1: start 23 januari (week 4-5), Sbat Noord
AMO2: start 06 februari (week 6-7), Sbat Zuid
AMO3: start 04 juni (week 23-24), Sbat Zuid
AMO4: start 11 juni (week 24-25), Sbat Noord
AMO5: start 13 augustus (week 33-34), Sbat Zuid
AMO6: start 27 augustus (week 35-36), Sbat Noord
AMO7: start 08 oktober (week 41-42), Sbat Zuid
AMO8: start 15 oktober (week 42-43), Sbat Noord
Data zijn onder voorbehoud.
Ja net weer even geweest. Ik hoorde dat het maar liefst 20 graden is bij jullie?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, ik dacht dat jij aan de witte stranden lag?
Tjah... dan had je Griekenland ofzo moeten kiezen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:12 schreef Vortix het volgende:
Is de zomer net begonnen, stap ik vanavond in het vliegtuig richting Schotland
Oh well, beter in bewolkt weer met een beetje regen hiken dan in de stikhete zomerzon
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:12 schreef Vortix het volgende:
Is de zomer net begonnen, stap ik vanavond in het vliegtuig richting Schotland
Oh well, beter in bewolkt weer met een beetje regen hiken dan in de stikhete zomerzon
Ja. oefening niet verlopen als gewenst.quote:
http://englishrussia.com/2012/07/17/new-equipment-of-fsb/quote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef Nibb-it het volgende:
http://englishrussia.com/2012/07/02/mud-fire-and-tanks/
U wordt hartelijk bedankt!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:16 schreef paintmeester het volgende:
En weer thuis. Heb het weer meegonomen
Ja, las het... Maar volgens Jolanda Sap en co. doen ze dat toch niet?...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:52 schreef Esses het volgende:
Lol... Politiemannen lopen over naar Taliban
Waarom zouden ze, politieagent. Dan ben je veilig.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, las het... Maar volgens Jolanda Sap en co. doen ze dat toch niet?...
Ik heb nooit begrepen wie bredebarbieboi en jij nou eigenlijk zijn. Zal jullie entree wel gemist hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:50 schreef jaijai2 het volgende:
Barbapapa is in geen velde of wegen te bekennen
Al 8 pagina's niet?
Leeft die überhaupt nog?
Als laatst zij die dat hij in zijn zomervakantie nog coopertest aan t doen was
Ik mis hem in ieder geval wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |