abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:03:14 #101
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114473878
Kroeg? Zei iemand kroeg? :9~
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  FOK!fotograaf vrijdag 20 juli 2012 @ 20:17:54 #102
159915 -Menn0-
MNO
pi_114474408
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:09 schreef starla het volgende:

[..]

En wat mankeert jou? Een fragiel X'je?
Ja dat is nou precies mijn mankement ;(
Vind het lullig dat je daar nu zo over begint!!!
,,/
pi_114474992
Ik kom weer even binnenvallen: voor de mensen met BBC4:


22:55 - 23:55 uur: Mark Knopfler: A Life in Songs
quote:
Mark Knopfler is one of the most successful musicians in the world. During the past 30 years he has written and recorded over 300 songs including some of the most famous in popular music. In this documentary he talks about how these songs have defined him and how they have been influenced by his own life and roots. It features previously unseen photographs from his personal collection and comprehensive footage spanning his career from a struggling musician playing in pubs in Leeds in the 1970s, to the record-breaking success with Dire Straits and his world tour as a solo artist. Looking back over the 25 years since he wrote the iconic Brothers In Arms album, the film takes an affectionate look at how this formidable, creative man has operated as a musician for three decades and how he continues to do so as a solo artist who is as much in demand as ever.
Ik zie niet vaak een documentaire specifiek over Dire Straits of Mark Knopfler...
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:41:13 #104
20720 brother52
Dus..........
pi_114475187
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:35 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zie niet vaak een documentaire specifiek over Dire Straits of Mark Knopfler...
Ik probeer dat meestal ook te voorkomen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_114475242
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef brother52 het volgende:

[..]

De beats Pro is best wel goed maar daar betaal je dan ook voor.
voor hetzelfde geld heb je ook een AKG K550 en kun je nog een avondje in de kroeg hangen.
Daarom ben ik voor de BeyerDynamic gegaan, 130 euro, en dus geld over voor Hoorn of de kroeg :)
Mijn Audio Technica`s liggen hier ook nog, en doen nu dienst als koptelefoon tijdens het sporten :D
pi_114477232
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:07 schreef Braddie het volgende:
Wilde eerst de Beats By Dre,
:') :') :') :') |:(
pi_114477758
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:32 schreef Trollscience het volgende:

[..]

:') :') :') :') |:(
Ja, dat was me al duidelijk, op Facebook zeiden ook echt 8 mensen tegen me dat ik stom was, omdat het totaaaaaaaaaal niet bij mijn muziekstijl zou passen, daarna gegoogled en tot de 400 HZ zit er echt een 15DB Bas boost in, en alles vanaf de 6000HZ Valt gewoon bijna weg... (Drop van 20 DB)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 juli 2012 @ 21:59:37 #108
300347 MrManuel
pi_114478225
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:35 schreef Iemand91 het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen: voor de mensen met BBC4:
[ afbeelding ]

22:55 - 23:55 uur: Mark Knopfler: A Life in Songs

[..]

Ik zie niet vaak een documentaire specifiek over Dire Straits of Mark Knopfler...
Balen.. geen BBC4 hier! :{
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_114508592
was vandaag weer es in de weer met mijn gitaar

dacht ik eindelijk eens blij en gelukkig te zijn sinds mijn g-snaar probleem is opgelost een paar weken geleden (door voortaan setjes met gewonden g-snaren te kopen)

merkte ik vandaag pas (!!) dat ik een nieuw probleem heb: de b-snaar

staat voor bitch-snaar. altijd stem ik hem goed maar toch issie nooit goed gestemd. ik was zo blij en gelukkig met het feit dat mijn g-snaar probleem was opgelost, dat ik pas vandaag hoorde hoe slecht mijn akkoorden klinken door die ontzettende kutte b-snaar. heeft iets te maken met hoe een gitaar is gebouwd en equal temperament en compromissen en zo

dus ik las een uitspraak van eddie van halen over hoe hij de b-snaar wat lager stemt dan de rest - ik stem mijn b-snaar 5 cents lager dan het normaal hoort, probleem opgelost, alle akkoorden die ik speel klinken nu helemaal mooi, helemaal top ^O^

3 hoeraatjes voor EVH _O_ _O_ _O_ ik kan die man wel zoenen

[ Bericht 1% gewijzigd door .Masturbatron. op 21-07-2012 20:59:48 ]
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:03:52 #110
20720 brother52
Dus..........
pi_114508897
Wat voor vreemde gitaar heb je dan wel niet?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:15:35 #111
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_114509253
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:54 schreef .Masturbatron. het volgende:
was vandaag weer es in de weer met mijn gitaar

dacht ik eindelijk eens blij en gelukkig te zijn sinds mijn g-snaar probleem is opgelost een paar weken geleden (door voortaan setjes met gewonden g-snaren te kopen)

merkte ik vandaag pas (!!) dat ik een nieuw probleem heb: de b-snaar

staat voor bitch-snaar. altijd stem ik hem goed maar toch issie nooit goed gestemd. ik was zo blij en gelukkig met het feit dat mijn g-snaar probleem was opgelost, dat ik pas vandaag hoorde hoe slecht mijn akkoorden klinken door die ontzettende kutte b-snaar. heeft iets te maken met hoe een gitaar is gebouwd en equal temperament en compromissen en zo

dus ik las een uitspraak van eddie van halen over hoe hij de b-snaar wat lager stemt dan de rest - ik stem mijn b-snaar 5 cents lager dan het normaal hoort, probleem opgelost, alle akkoorden die ik speel klinken nu helemaal mooi, helemaal top ^O^

3 hoeraatjes voor EVH _O_ _O_ _O_ ik kan die man wel zoenen
Volgende week een klacht over je E-snaren? ;)

Zo'n snaarinstrument blijft altijd een benadering (zie http://en.wikipedia.org/wiki/Well_temperament ), ik merk ook vaak genoeg dat mijn gitaren volgens het stemapparaat zuiver zijn, maar dat het toch net niet helemaal lekker klinkt. Ik tweak bijna altijd bij, in het bijzonder de g en de b-snaar. Ligt er ook aan of je veel open akkoorden (dus op de lagere frets) speelt, of juist veel bovenin. Voor solowerk maakt het minder uit, dat kun je altijd wel corrigeren met een bend.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:19:36 #112
20720 brother52
Dus..........
pi_114509344
Of gewoon goed intoneren...
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:24:27 #113
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_114509481
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:19 schreef brother52 het volgende:
Of gewoon goed intoneren...
Maar dan nog blijft het een benadering.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_114509507
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:19 schreef brother52 het volgende:
Of gewoon goed intoneren...
heb ik gedaan
pi_114509556
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Volgende week een klacht over je E-snaren? ;)

Zo'n snaarinstrument blijft altijd een benadering (zie http://en.wikipedia.org/wiki/Well_temperament ), ik merk ook vaak genoeg dat mijn gitaren volgens het stemapparaat zuiver zijn, maar dat het toch net niet helemaal lekker klinkt. Ik tweak bijna altijd bij, in het bijzonder de g en de b-snaar. Ligt er ook aan of je veel open akkoorden (dus op de lagere frets) speelt, of juist veel bovenin. Voor solowerk maakt het minder uit, dat kun je altijd wel corrigeren met een bend.
precies, mijn gehoor is daar heel gevoelig voor blijkbaar. ik wil het echt perfect hebben :9~

mijn tips: setjes met gewonden g-snaar, b-snaar 5 cents lager stemmen dan het eigenlijk hoort = (bijna) perfect gestemd ^O^
goed intoneren moet sowieso gedaan zijn
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:28:13 #116
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_114509602
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:26 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

precies, mijn gehoor is daar heel gevoelig voor blijkbaar. ik wil het echt perfect hebben :9~

mijn tips: setjes met gewonden g-snaar, b-snaar 5 cents lager stemmen dan het eigenlijk hoort = (bijna) perfect gestemd ^O^
Eigenlijk moet je je gitaar telkens omstemmen als je in een andere toonsoort gaat spelen, maar zo kom je in elk geval ook dicht in de buurt. :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:38:18 #117
20720 brother52
Dus..........
pi_114509916
Of gewoon een goede gitaar kopen :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_114510005
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:26 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

precies, mijn gehoor is daar heel gevoelig voor blijkbaar. ik wil het echt perfect hebben :9~

mijn tips: setjes met gewonden g-snaar, b-snaar 5 cents lager stemmen dan het eigenlijk hoort = (bijna) perfect gestemd ^O^
goed intoneren moet sowieso gedaan zijn
Waar koop je stemapparaten die op de cent nauwkeurig kunnen stemmen?
I feel kinda Locrian today
pi_114510299
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:41 schreef starla het volgende:

[..]

Waar koop je stemapparaten die op de cent nauwkeurig kunnen stemmen?
ik gebruik die guitar tuner in guitar rig 5 :@
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:13:12 #120
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114510981
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:50 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

ik gebruik die guitar tuner in guitar rig 5 :@
En dan maar hopen dat die software wat nauwkeurig is :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_114511441
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:13 schreef The_Dean het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat die software wat nauwkeurig is :D
hijs goed hoor :Y ik ben niet zo van de gitaar software (amplitube en guitar rig en dat soort dingen) maar die guitar rig 5 is gratis en die tuner van dat programma is gwn goed :Y
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:32:55 #122
20720 brother52
Dus..........
pi_114511608
En hoe is jouw gehoor?
Als de software goed is, moet de B toch gewoon een B zijn en hoort een akkoord toch gewoon goed te klinken?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_114511885
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:32 schreef brother52 het volgende:
En hoe is jouw gehoor?
Als de software goed is, moet de B toch gewoon een B zijn en hoort een akkoord toch gewoon goed te klinken?
nee want zelfs al is je gitaar op de cent perfect gestemd, dan nog klinken bepaalde akkoorden nogal vals door die b-snaar.

EVH legt dit heel netjes uit

quote:
Eddie Van Halen's tuning of the guitar

Before Van Halen, most distorted, metal-oriented rock consciously avoided the use of the third of the intervals in guitar chords, creating instead the signature power chord of the genre. When run through a distorted amplifier, the rapid beating of the major third on a conventionally tuned guitar is distracting and somewhat dissonant.

“Major third complications can be overcome by lots of alcohol.”
~ Eddie Van Halen on How not to be dissonant challenged

Van Halen flatted his B string slightly, so open G string and B reaches a justly intonated, beatless third, the Beetles trademark . This consonant third was almost unheard of in distorted-guitar rock and allowed Eddie to use major chords in a way that mixed classic hard rock power with "happy" pop.

“A guitar is just theoretically built wrong. Each string is an interval of fourths, and then the B string is off. Theoretically, that's not right, all the strings should be off.”
~ Eddie Van Halen on strings
ik dacht eerst ook zo van "mwah die gast lult maar wat"

hoe fout zat ik wel niet :'(
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:44:57 #124
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_114512134
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:38 schreef brother52 het volgende:
Of gewoon een goede gitaar kopen :P
Nee, serieus, dat maakt dus niet uit. Met intonatie kun je een boel oplossen, maar omdat een gitaar gefret is, houd je altijd onzuiverheden.

Uitleg:

quote:
Dat instrumenten niet zuiver zijn ligt niet aan stemapparaatjes, maar aan de natuur der dingen (de wiskunde) waar niemand wat aan kan veranderen.
Bij een zuivere oktaaf heeft de hoogste noot een twee maal zo hoge frequentie als de lagere noot. Juist daaraan hoeft niets gesleuteld te worden. Die factor 2 in de oktaven ligt muurvast. De problemen zitten hem eerder bij de overige intervallen, de terts, de kwint en alle andere. Die hebben andere verhoudingen, namelijk 1/3, 3/4 en alle overige "mooie" verhoudingen. Nu kunnen de pianotonen wel in die "mooie" verhoudingen worden gestemd, maar dan kan je maar in één toonladder spelen. Omdat vrijwel iedereen meerdere accoorden en ladders gebruikt, is een zuivere stemming nooit mogelijk.
De oplossing is een compromis: Alle 12 noten binnen een oktaaf krijgen gelijke frequentieverhoudingen, namelijk om de volgende noot te vinden wordt de vorige frequentie met een bedrag vermenigvuldigd dat gelijk is aan de 12de machts wortel uit 2. Na 12 keer een noot verhoogd te hebben, zit je dan precies een oktaaf, namelijk een frequentieverdubbeling verder.
Dit heet de gelijkzwevende stemming. Met de gelijkzwevende stemming worden alle intervalleen een heel klein beetje vals, hoogstens in de orde van 1%, en dat neemt iedereen op de koop toe om gemakkelijk van toonsoort of accoord te kunnen wisselen, zonder je gitaar/piano te hoeven verstemmen.
Maar omdat een gitaar frets heeft, zullen gefrette noten altijd net iets hoger klinken dan open snaren. Dat kun je compenseren door te stemmen, maar je zult altijd met verschillende akkoordliggingen (en deels open en gefrette snaren) spelen, waardoor je formeel voor elke wisseling van toonsoort zou moeten bijstemmen. Maar goed, zoals ik zel, voor de meeste mensen is de benadering voldoende.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zaterdag 21 juli 2012 @ 23:05:20 #125
20720 brother52
Dus..........
pi_114513007
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:39 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

nee want zelfs al is je gitaar op de cent perfect gestemd, dan nog klinken bepaalde akkoorden nogal vals door die b-snaar.

EVH legt dit heel netjes uit

[..]

ik dacht eerst ook zo van "mwah die gast lult maar wat"

hoe fout zat ik wel niet :'(
Dat stuk over van Halen gaat er alleen over wanneer je distortion gebruikt. Dan kan dat wat dissonant klinken. Gewoon clean had hij dat probleem blijkbaar niet. Dan ligt het niet aan de gitaar maar aan de distortion.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 21 juli 2012 @ 23:06:46 #126
20720 brother52
Dus..........
pi_114513084
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Nee, serieus, dat maakt dus niet uit. Met intonatie kun je een boel oplossen, maar omdat een gitaar gefret is, houd je altijd onzuiverheden.

Uitleg:

[..]

Maar omdat een gitaar frets heeft, zullen gefrette noten altijd net iets hoger klinken dan open snaren. Dat kun je compenseren door te stemmen, maar je zult altijd met verschillende akkoordliggingen (en deels open en gefrette snaren) spelen, waardoor je formeel voor elke wisseling van toonsoort zou moeten bijstemmen. Maar goed, zoals ik zel, voor de meeste mensen is de benadering voldoende.
Maar die verschillen heb je bij elke snaar en niet alleen bij de B. En dat is dus een heel ander 'probleem'.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_114513167
Wat is een heerlijke simpele baslijn als One Small Day van Ultravox toch genieten.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 23:09:53 #128
20720 brother52
Dus..........
pi_114513239
Hoe dan ook, eindelijk ook een 2e dream90 in mijn lp *O*
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_114513349
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:05 schreef brother52 het volgende:

[..]

Dat stuk over van Halen gaat er alleen over wanneer je distortion gebruikt. Dan kan dat wat dissonant klinken. Gewoon clean had hij dat probleem blijkbaar niet. Dan ligt het niet aan de gitaar maar aan de distortion.
ook clean kan ik het horen, serieus he :o
ik heb echt een ontzettend gevoelig gehoor :@
  zaterdag 21 juli 2012 @ 23:14:12 #130
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_114513439
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:06 schreef brother52 het volgende:

[..]

Maar die verschillen heb je bij elke snaar en niet alleen bij de B. En dat is dus een heel ander 'probleem'.
Die verschillen zitten op veel plekken, maar ze vallen extra op bij de B en G, omdat dat de enige open snaren op de gitaar zijn waar een terts tussen zit ipv een kwart. Die gelijkzwevende stemming is per interval verschillend; bij de kwint is het nauwelijks gecorrigeerd, bij de kwart al iets meer, bij de terts nog meer.

quote:
A bit more on the beatless 3rd mentioned in the article. In the modern tuning system called equal temperament, all intervals, except the octave, are tuned slightly off for practical reasons. Some, such as the perfect fifth, are only very slightly off, while others such as the major third between the open G & B strings are a bit more off.
When the G string is played, it produces a series of harmonic notes, all mathematically pure. One of those is the note B, a third higher (5:1 frequency ratio). If the 'tempered B string' is played at the same time, it won't exactly match the harmonic produced by the G string. The frequency difference between them can be heard as rapid beating. Van Halen simply adjusts his B string so that it matches the G string's harmonic exactly, which results in a pure, beatless 3rd. Doing that though, will cause problems elsewhere as he admits.
Die 'beating' wordt dus erger naar mate je 't versterkt (en scheur eroverheen gooit). Ik speel bij distortion-akkoorden de terts ook liever niet (en al helemaal niet de open g en b) want het is inderdaad lelijk en vals(ish). Rock = kwint, meer niet. :P
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_114514164
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]

Die 'beating' wordt dus erger naar mate je 't versterkt (en scheur eroverheen gooit). Ik speel bij distortion-akkoorden de terts ook liever niet (en al helemaal niet de open g en b) want het is inderdaad lelijk en vals(ish). Rock = kwint, meer niet. :P
je moet ook een beetje kijken hoe je die b-snaar precies gaat stemmen

ik ben nog aan het experimenteren (doe dit ook pas sinds een paar uur =P) maar op het moment stem ik die b-snaar ongeveer 5 cents lager dan het hoort
en alles klinkt gwn goed =D ik ga nog even een kleeeein beetje lager proberen
pi_114521638
Maar als je je b snaar open laat klinken in een akkoord, dan klinkt die dus 5 cent te laag. Volgens mij verschuif je je probleem alleen maar?
  zondag 22 juli 2012 @ 07:00:00 #133
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114522128
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 04:42 schreef CoiLive het volgende:
Maar als je je b snaar open laat klinken in een akkoord, dan klinkt die dus 5 cent te laag. Volgens mij verschuif je je probleem alleen maar?
Zoals je kan lezen geeft Eddie dat ook toe :Y
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  zondag 22 juli 2012 @ 07:00:16 #134
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114522129
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef brother52 het volgende:
Hoe dan ook, eindelijk ook een 2e dream90 in mijn lp *O*
*O*
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  zondag 22 juli 2012 @ 07:37:48 #135
20720 brother52
Dus..........
pi_114522218
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 04:42 schreef CoiLive het volgende:
Maar als je je b snaar open laat klinken in een akkoord, dan klinkt die dus 5 cent te laag. Volgens mij verschuif je je probleem alleen maar?
Precies.
Hoe je je gitaar ook stemt, de intervallen blijven gelijk want de frets verschuiven niet en juist de positie waar de frets geplaatst zijn is het compromis dat er gemaakt is. Niet of je de B nou als een B stemt. Want stem je je gitaar bijvoorbeeld in open B en je slaat alles open aan, dan klinkt hij gewoon zuiver. Voor een andere toonsoort je gitaar bijstemmen heeft dan ook geen enkel nut. De dissonanten blijven gewoon, want de frets blijven op dezelfde plek liggen. Voor elke andere toonsoort waarin je speelt zul je dus een andere nek op je gitaar moeten zetten om het overal zuiver te laten klinken. Of fretless gaan spelen natuurlijk....
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zondag 22 juli 2012 @ 07:39:09 #136
20720 brother52
Dus..........
pi_114522226
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 07:00 schreef The_Dean het volgende:

[..]

*O*
Pics? :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zondag 22 juli 2012 @ 07:46:59 #137
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114522249
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 07:39 schreef brother52 het volgende:

[..]

Pics? :P
Facebook :6

Komt er aan :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  zondag 22 juli 2012 @ 07:53:15 #138
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114522265
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  zondag 22 juli 2012 @ 11:38:24 #139
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_114524742
Daarom heeft mijn gitaar een earvana compensated nut :+
  FOK!fotograaf zondag 22 juli 2012 @ 12:32:59 #140
842 Zorro
Z
pi_114526092
Stemproblemen opgelost:

Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 22 juli 2012 @ 14:42:59 #141
20720 brother52
Dus..........
pi_114529848
quote:
6s.gif Op zondag 22 juli 2012 07:53 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zondag 22 juli 2012 @ 14:43:53 #142
20720 brother52
Dus..........
pi_114529876
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef Zorro het volgende:
Stemproblemen opgelost:

[ afbeelding ]
Maar daar zit weer een heel raar gat in.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zondag 22 juli 2012 @ 15:54:42 #143
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114532086
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:43 schreef brother52 het volgende:

[..]

Maar daar zit weer een heel raar gat in.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_114532541
Ik wil binnenkort mijn strat helemaal *nieuw* maken, dus alle butsen die er in zitten wegwerken, alle krassen weg werken, even een andere kleur rood laten spuiten, de slagplaat fatsoenlijk zwart.

Hoe kan ik dit het goedkoopst(maar nog wel goed) doen?
  zondag 22 juli 2012 @ 16:13:14 #145
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114532647
Kaal schuren, gaatjes vullen met plamuur, netjes schuren, primer, rood spuiten :)
Slagplaat zou ik gewoon kopen, zo duur zijn die niet.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_114533067
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:13 schreef The_Dean het volgende:
Kaal schuren, gaatjes vullen met plamuur, netjes schuren, primer, rood spuiten :)
Slagplaat zou ik gewoon kopen, zo duur zijn die niet.
Ik ga eens kijken hoe en wat :)
pi_114533334
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:32 schreef Zorro het volgende:
Stemproblemen opgelost:

[ afbeelding ]
daar zag ik toevallig gisteren nog interview met steve vai over (grappig ding)
  zondag 22 juli 2012 @ 19:18:58 #148
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_114539023
http://www.truetemperament.com/site/index.php

Het ziet er opzich wel leuk uit. alleen te duur :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_114542598
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:09 schreef Braddie het volgende:
Ik wil binnenkort mijn strat helemaal *nieuw* maken, dus alle butsen die er in zitten wegwerken, alle krassen weg werken, even een andere kleur rood laten spuiten, de slagplaat fatsoenlijk zwart.

Hoe kan ik dit het goedkoopst(maar nog wel goed) doen?
Is het een fender? Die hebben vaak al een dikke laag primer, alleen schuren is dan nodig.
Aldus.
  zondag 22 juli 2012 @ 21:25:01 #150
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_114544154
/

[ Bericht 99% gewijzigd door BurnaBoy op 22-07-2012 21:26:18 ]
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  zondag 22 juli 2012 @ 21:32:29 #151
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114544498
Iemand in Nederland die dit kan?

Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  FOK!fotograaf zondag 22 juli 2012 @ 21:35:05 #152
159915 -Menn0-
MNO
pi_114544626
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:32 schreef The_Dean het volgende:
Iemand in Nederland die dit kan?

:D
,,/
pi_114545038
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:51 schreef Z het volgende:

[..]

Is het een fender? Die hebben vaak al een dikke laag primer, alleen schuren is dan nodig.
Helaas niet, het is een Crafter, er is ooit al eens een lak laag afgehaald(Omdat ik hem een andere kleur wilde) maar uit eindelijk bleef het toch bij dof rood, maar ik wil hem nu "Candy Apple Red" hebben, dat vind ik zo`n mooie kleur
  zondag 22 juli 2012 @ 21:58:23 #154
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114545630
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:35 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

:D
Ja, je poste het net op Facebook, fucking geniaal!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_114549394
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:32 schreef The_Dean het volgende:
Iemand in Nederland die dit kan?

:o alleen aziaten kunnen dat, oh en chuck norris
pi_114549877
wat heb ik een hekel aan die noobs die zeggen hoe erg ze ac/dc haten, dat ze een 3 akkoorden band zijn en al hun nummers fucking makkelijk te spelen zijn

en dan zie je die tabs :')
en dan zie je die vreselijke covers :')
en dan zie je hoe hun timing zuigt :')
en dan zie je hoe stijf ze staan/zitten als ze die nummers spelen :')
en dan :')
  zondag 22 juli 2012 @ 23:41:46 #157
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114550696
Niks mis met AC/DC _O_
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  zondag 22 juli 2012 @ 23:46:05 #158
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_114550914
Die gitaar met die rare frets... Dat werkt toch niet als je een bend doet ?
pi_114550940
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Niks mis met AC/DC _O_
nee maar wel met die mensen die zeggen dat ac/dc makkelijk is maar dan zie je tabs van ze :')

over tabs gesproken, die gitaar tab boeken van hal leonard zijn werkelijk waardeloos =(
heb er gisteren een paar gekregen van een makker (van een paar bands waar ik niet meer echt naar luister)
nou die tabs zijn helemaal fout :N

ik zeg altijd tegen gitaarspelers dat ze nummers beter zelf kunnen uitwerken ipv tabs te zoeken
pi_114551033
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Niks mis met AC/DC _O_
AC/DC is een super band _O_
  FOK!fotograaf maandag 23 juli 2012 @ 09:16:48 #161
842 Zorro
Z
pi_114557621
AC/DC _O_
Moeilijk is het niet als je naar de akkoorden kijkt en zo, maar de timing en strakheid zijn dat wel.

En over die rare frets gitaar: Ik heb dat ook eens gedacht hoe het met bends werkt. Maar als mensen als Steve Vai en John McLaughlin er gebruik van maken zal dat wel kloppen. Misschien dat het juist goed is dat de snaarlengte dan wordt aangepast als je een bend doet? Geen idee.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 23 juli 2012 @ 14:27:39 #162
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_114565149
Zwarte Cross was AWESOME!! _O_.

Beste gigs: Suicidal Tendencies, Doro, Municipal Waste, The Hives & Boo Boo Davis.
Beste performer: Eric Moore (drummer van ST).
Mafste performer: Christopher Bowes (Alestorm) die opkwam met een paardenmasker op :P.
Meest irritante presentator: de zanger van Chef's Special.
Meest awesome ding dat ik gezien heb: een crosstruck aangekleed als schorpioen, van plaatstaal, mét bewegende poten :D.
Meest verbazingwekkende ding: dat Dean er niet was. Dit is echt het festival voor jou! :D.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:36:02 #163
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114568945
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:27 schreef Witchfynder het volgende:
Zwarte Cross was AWESOME!! _O_.

Beste gigs: Suicidal Tendencies, Doro, Municipal Waste, The Hives & Boo Boo Davis.
Beste performer: Eric Moore (drummer van ST).
Mafste performer: Christopher Bowes (Alestorm) die opkwam met een paardenmasker op :P.
Meest irritante presentator: de zanger van Chef's Special.
Meest awesome ding dat ik gezien heb: een crosstruck aangekleed als schorpioen, van plaatstaal, mét bewegende poten :D.
Meest verbazingwekkende ding: dat Dean er niet was. Dit is echt het festival voor jou! :D.
Ja! Staat ook al een paar jaar op de planning :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  maandag 23 juli 2012 @ 17:57:34 #164
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_114571543
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Die gitaar met die rare frets... Dat werkt toch niet als je een bend doet ?
Schijnbaar heb je er geen last van. Je zult alleen wat verder moeten benden als de fret naar de nut toe loopt maar dat doe je vanzelf als je bend op je gehoor. Doe je dat niet heb je een probleem :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 23 juli 2012 @ 21:57:16 #165
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114581113
Bij genoeg interesse eind van de week weer een GFS bestelling.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_114581412
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:57 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Schijnbaar heb je er geen last van. Je zult alleen wat verder moeten benden als de fret naar de nut toe loopt maar dat doe je vanzelf als je bend op je gehoor. Doe je dat niet heb je een probleem :P
Als je bend op gevoel(Zeg maar wat je qua radius gewend bent van je eigen gitaar) dan gaat het inderdaad niet heel goed komen :)
Dat merkte ik heel erg toen ik switchde van Strat naar Explorer, ging op de Explorer veeeel makkelijker.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:22:47 #167
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_114588443
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:36 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ja! Staat ook al een paar jaar op de planning :D
Nou, volgend jaar mee met je hoofd! ;).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:36:34 #168
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114588952
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:22 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nou, volgend jaar mee met je hoofd! ;).
Ok :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_114590768
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef The_Dean het volgende:
Bij genoeg interesse eind van de week weer een GFS bestelling.
I'm in: http://www.guitarfetish.c(...)n-a-Can_p_2171.html#
PS4 online: micro_nl
pi_114590797
Hoe klinkt m'n bas nu trouwens? Moeten er nog nieuwe snaren op en eventueel nieuwe hardware? (betere podmeters?)
PS4 online: micro_nl
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:23:21 #171
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114594540
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:38 schreef guitarist het volgende:
Hoe klinkt m'n bas nu trouwens? Moeten er nog nieuwe snaren op en eventueel nieuwe hardware? (betere podmeters?)
Hij klinkt, en ik vind het wel ok, maar weet niet hoe hij eerst klonk.
Potmeters vervangen kan natuurlijk nooit kwaad, maar die doen het nog prima.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  Overall beste user 2022 dinsdag 24 juli 2012 @ 08:49:50 #172
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_114594890
Ik heb laatst een nieuwe kabel gekocht. Zo een met rode en blauwe dingen op het einde. Het schijnt wat uit te maken, maar ik merk er om eerlijk te zijn geen donder van.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:52:45 #173
20720 brother52
Dus..........
pi_114594939
Je kunt ook veel beter een kabel nemen met groene en gele dingen aan het einde.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  Overall beste user 2022 dinsdag 24 juli 2012 @ 08:54:45 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_114594979
Mijn luisteraars ergeren zich al groen en geel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 08:57:26 #175
20720 brother52
Dus..........
pi_114595026
Dan past dat toch veel beter?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:05:59 #176
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114595171
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:49 schreef Ulx het volgende:
Ik heb laatst een nieuwe kabel gekocht. Zo een met rode en blauwe dingen op het einde. Het schijnt wat uit te maken, maar ik merk er om eerlijk te zijn geen donder van.
Geen reet.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:28:09 #177
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_114596998
Iemand nog een 7 snaar hier liggen ? :)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:31:04 #178
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114597073
Heb in het verleden nog eens gepraat met Metalfreak [geloof ik]. Die had een 7 snarige Dean die hij eventueel wel kwijt wou.
Zou hem overnemen, alleen is er nooit van gekomen [geld, vergeten, blabla]. Je kan hem eens een PM sturen.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:39:20 #179
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_114597259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:31 schreef The_Dean het volgende:
Heb in het verleden nog eens gepraat met Metalfreak [geloof ik]. Die had een 7 snarige Dean die hij eventueel wel kwijt wou.
Zou hem overnemen, alleen is er nooit van gekomen [geld, vergeten, blabla]. Je kan hem eens een PM sturen.
Ze hebben niet veel mooie van dean behalve die rusty cooler <3

Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:58:56 #180
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114597806
Er moet ergens een 7 string ML zijn.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_114598107
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 08:23 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Hij klinkt, en ik vind het wel ok, maar weet niet hoe hij eerst klonk.
Potmeters vervangen kan natuurlijk nooit kwaad, maar die doen het nog prima.
Bestel bij GFS maar wat podmeters mee dan! :9
PS4 online: micro_nl
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:12:10 #182
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_114598150
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:58 schreef The_Dean het volgende:
Er moet ergens een 7 string ML zijn.
ML ? :P
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:16:34 #183
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_114598259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:31 schreef The_Dean het volgende:
Heb in het verleden nog eens gepraat met Metalfreak [geloof ik]. Die had een 7 snarige Dean die hij eventueel wel kwijt wou.
Zou hem overnemen, alleen is er nooit van gekomen [geld, vergeten, blabla]. Je kan hem eens een PM sturen.
Nee, dat was ik niet, nooit een 7-snarige gitaar gehad.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:19:53 #184
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114598349
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:10 schreef guitarist het volgende:

[..]

Bestel bij GFS maar wat podmeters mee dan! :9
Aight!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:22:07 #185
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114598430
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:12 schreef genakt het volgende:

[..]

ML ? :P
Ja, een Dean ML.
Zo een wat Dimebag gebruikte, maar dan andere finish en 7 snaren.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:22:32 #186
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114598444
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:16 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nee, dat was ik niet, nooit een 7-snarige gitaar gehad.
Dan ben ik in de war, excuses.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  Overall beste user 2022 dinsdag 24 juli 2012 @ 11:24:13 #187
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_114598484
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef genakt het volgende:
Iemand nog een 7 snaar hier liggen ? :)
Nope, er zitten er maar zes in dat pakje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:27:21 #188
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_114598553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:22 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ja, een Dean ML.
Zo een wat Dimebag gebruikte, maar dan andere finish en 7 snaren.
ach so ja aresdream al wel gepm'd die had er wel 1 te koop :)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:43:04 #189
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_114599012
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:22 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Dan ben ik in de war, excuses.
Maakt niet uit ;) Ik haal ook wel eens wat mensen door elkaar.
Don't let my username fool you...
pi_114599822
Jup, ik had ooit te koop staan en wachtte op jou Genakt...
in die tijd is de markt voor 2e hans gitaren niet heel veel sneller gaan lopen...
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:18:55 #191
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114600083
Klopt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:23:23 #192
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_114600215
Na binnenkort mooi gitaartje erbij :)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_114603957
Volgende maand kijken voor een Explorer :)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:30:41 #194
20720 brother52
Dus..........
pi_114604170
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:23 schreef Braddie het volgende:
Volgende maand kijken voor een Explorer :)
Ik heb er wel eentje voor je te koop.
Body van White Korina, hals van Mahonie, rosewood toets, Tonepro's brug en tailpiece, schaller locking tuners, schaller straplocks, bijpassende koffer, rear routing dus geen slagplaat, pup switch zit bij de vol en tone knoppen, setje Seymour Duncans SH-4 en SH-2...

Deze is het:
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_114604719
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:30 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ik heb er wel eentje voor je te koop.
Body van White Korina, hals van Mahonie, rosewood toets, Tonepro's brug en tailpiece, schaller locking tuners, schaller straplocks, bijpassende koffer, rear routing dus geen slagplaat, pup switch zit bij de vol en tone knoppen, setje Seymour Duncans SH-4 en SH-2...

Deze is het:

Wat een te gek ding, dat hout is mooi! _O_
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_114604786
Ik vind het net een broodplank.
Aldus.
pi_114604836
Waarom zijn jullie zo enthousiast over GFS? Is dat vanwege de prijs kwaliteit? De dream 90's die ik besteld had zijn nog niet operationeel.
Aldus.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:54:05 #198
20720 brother52
Dus..........
pi_114604943
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:49 schreef Z het volgende:
Ik vind het net een broodplank.
Dat is het in feite ook. Als ik hem verkoop, heb ik weer brood op de plank :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:56:55 #199
20720 brother52
Dus..........
pi_114605030
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Z het volgende:
Waarom zijn jullie zo enthousiast over GFS? Is dat vanwege de prijs kwaliteit? De dream 90's die ik besteld had zijn nog niet operationeel.
Prijs/kwaliteit inderdaad. Hun pickups (de dream90's en lil' punchers in elk geval) zijn te gek en zijn in verhouding erg goedkoop.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:49:42 #200
214697 The_Dean
Ebut Riggs
pi_114608399
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:56 schreef brother52 het volgende:

[..]

Prijs/kwaliteit inderdaad. Hun pickups (de dream90's en lil' punchers in elk geval) zijn te gek en zijn in verhouding erg goedkoop.
Dat. Ontzettend veel waar voor je geld.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')