subforum?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die zich maar tot 1 subforum beperken...
Wieso?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die zich maar tot 1 subforum beperken...
Neen volledig nuchter, met XTC op had ik jullie allemaal ten huwelijk gevraagdquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:06 schreef Trebo het volgende:
TS heeft voor het eerst XTC gehad, hiep hiep hoeraa!!
Nee, FOK! is een forum, KLB is een forum, feesten in UVT is een subforumquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, KLB is een subforum, van het FOK! forum.
Niet te letterlijk nemen. Het gaat vooral om het gedeelte waar mensen elk topic dat ze verzinnen in KLB posten. Ook al hoort het daar helemaal niet. Let er gewoon even op, man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ja want ik kom inderdaad in geen enkel ander subforum
quote:
okquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey mooie mensen, kan die subforum patat friet discussie uit dit topic weg blijven?
Nee, zeker niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, FOK! is een forum, KLB is een forum
Ja hoe? maak je zin eens af.quote:
Als dit niet onder invloed van bepaalde producten is geopend, snap ik de bedoeling van dit topic niet zo..quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Neen volledig nuchter, met XTC op had ik jullie allemaal ten huwelijk gevraagd![]()
Dit topic heeft toch een duidelijke klachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen. Het gaat vooral om het gedeelte waar mensen elk topic dat ze verzinnen in KLB posten. Ook al hoort het daar helemaal niet. Let er gewoon even op, man.
Drugs sub-forum?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit topic heeft toch een duidelijke klachtIn ONZ had het misstaan want het is waar. In GC tja wat zet je in GC. In sport past het niet ook niet MUZ of OUD of 40+ ik zou niet weten waar ik het anders neer had moeten zetten
Hee je bent er nog, je zou toch weggaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zo noemen ze mijn hier op de foks.
Ja idd vond ik ook wel :Squote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
"Mn koning" wordt blijkbaar "van klb" genoemd. Beetje vreemd.
Lees anders de OP nog eens grondig door, ik verwacht een essay over de OP van 1000 woorden vanmiddag om 2 uurquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:10 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als dit niet onder invloed van bepaalde producten is geopend, snap ik de bedoeling van dit topic niet zo..
Ja die ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/60
Oke,quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Lees anders de OP nog eens grondig door, ik verwacht een essay over de OP van 1000 woorden vanmiddag om 2 uur
Ze zitten je wel hoog hè, de drugs?quote:
Ja, binnenkort.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hee je bent er nog, je zou toch weggaan.
watsmetjou?quote:
Ja sorry al weken niks gehadquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze zitten je wel hoog hè, de drugs?
Je weet kennelijk niet het doel van de verschillende subfora. In ONZ kan je best zo'n topic kwijt. Dat mensen er tegenwoordig de grootste bullshit posten is jammer, maar neemt niet weg dat het beter geschikt is dan hier. GC geef je zelf al aan: je weet niet eens wat je daar moet posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit topic heeft toch een duidelijke klachtIn ONZ had het misstaan want het is waar. In GC tja wat zet je in GC. In sport past het niet ook niet MUZ of OUD of 40+ ik zou niet weten waar ik het anders neer had moeten zetten
Wat is dat nou voor achterlijk verhaal? Waarom zou je per se een klacht moeten verzinnen? Sowieso een klacht verzinnen.quote:Wat is nou de klacht, nou de klacht is dat het niet te doen is om telkens een klacht te verzinnen op deze mooie wereld.
Moeten we op zoek naar een nieuwe koning.quote:
Echt niet! Ik mocht er niet meer over discussiëren van TS maar ik heb gelijk kijk maar in de index daar staat fora wat meervoud van forums is niet subfora dus mondje dichtquote:
Neequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Moeten we op zoek naar een nieuwe koning.
Want omdat het in de index staat betekent het dat het goed is? Begrijp je dan niet dat de developers van FOK! zelf de fout hebben gemaakt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Echt niet! Ik mocht er niet meer over discussiëren van TS maar ik heb gelijk kijk maar in de index daar staat fora wat meervoud van forums is niet subfora dus mondje dicht
nee in ONZ kan het niet want het is geen ONZ..... In ONZ post je onzinquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je weet kennelijk niet het doel van de verschillende subfora. In ONZ kan je best zo'n topic kwijt. Dat mensen er tegenwoordig de grootste bullshit posten is jammer, maar neemt niet weg dat het beter geschikt is dan hier. GC geef je zelf al aan: je weet niet eens wat je daar moet posten.
[..]
Wat is dat nou voor achterlijk verhaal? Waarom zou je per se een klacht moeten verzinnen? Sowieso een klacht verzinnen..
Exact de wereld is gewoon te mooiquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:14 schreef Trebo het volgende:
Maar de klacht is dus dat er zo weinig te klagen valt omdat iedereen knap en lief is.
Koningin?quote:
alsof de index bepalend isquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Echt niet! Ik mocht er niet meer over discussiëren van TS maar ik heb gelijk kijk maar in de index daar staat fora wat meervoud van forums is niet subfora dus mondje dicht
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Want omdat het in de index staat betekent het dat het goed is? Begrijp je dan niet dat de developers van FOK! zelf de fout hebben gemaakt?
Zeker niet. Keizer word automatisch koning bij handdoek in de ring van de koning daarvoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Cker wel, je mag mn troon overnemen als je me voetjes kust
Misschien is het wel een trend. Ik ga ook maar eens wat belachelijke topics openen in KLB. Lekker zonder klacht, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee in ONZ kan het niet want het is geen ONZ..... In ONZ post je onzin
En ik vond het leuk om dit topic hier in KLB te zetten omdat het een mooie antagonist is voor andere topics die hier lopen
Ja, dat is het. Op elk forum wordt de scheiding gewoon bepaald door 1 hoofdforum en voor de rest subfora. Alleen hier niet. Omdat er een fout is gemaakt.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker niet. Keizer word automatisch koning bij handdoek in de ring van de koning daarvoor.
Nogmaals dit topic heeft een duidelijke klacht! Inderdaad geen negatieve klacht maar dat maakt toch niet uit!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Misschien is het wel een trend. Ik ga ook maar eens wat belachelijke topics openen in KLB. Lekker zonder klacht, gewoon omdat het kan..
Precies. Daarom ben ik nu bezig voor een vervolg op: Te lekkere dropquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nogmaals dit topic heeft een duidelijke klacht! Inderdaad geen negatieve klacht maar dat maakt toch niet uit!
Sorry dak zo mooi benquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nogmaals dit topic heeft een duidelijke klacht! Inderdaad geen negatieve klacht maar dat maakt toch niet uit!
its settled then.quote:
no probs!quote:
Daar is hij weer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:23 schreef DeDooieVent het volgende:
Zijn er weer goede salmi's verkrijgbaar?
Nee, positivo, rot lekker op naar R&P ofzo, volgens mij ben je niet goed in je bovenkamerquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey mooie mensen, kan die subforum patat friet discussie uit dit topic weg blijven?
Wat ik zeg mooie mensenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, positivo, rot lekker op naar R&P ofzo, volgens mij ben je niet goed in je bovenkamer
En blijkbaar zijn er ook nog eens mensen die denken dat KLB een forum is. In plaats van een subforum.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is dit?![]()
Gaan we nu ook serieuze topics openen in ONZ, lelijke mensen topics in B&H, bejaarden-topics in PUB, hedendaagse trends in MLN, dance/trance/hardcore in MUZ, realistische onderwerpen in TRU en BNW, enz?
trollquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En blijkbaar zijn er ook nog eens mensen die denken dat KLB een forum is. In plaats van een subforum.!
Waar past dit topic dan wel ? Ik ben de weg kwijt...quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is dit?![]()
Gaan we nu ook serieuze topics openen in ONZ, lelijke mensen topics in B&H, bejaarden-topics in PUB, hedendaagse trends in MLN, dance/trance/hardcore in MUZ, realistische onderwerpen in TRU en BNW, enz?
die mensen moet je gwn in laten slapen toghquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En blijkbaar zijn er ook nog eens mensen die denken dat KLB een forum is. In plaats van een subforum.!
Ik schop hem wel naar MENquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waar past dit topic dan wel ? Ik ben de weg kwijt...
In je euforisch bloemetjes-dagboek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waar past dit topic dan wel ? Ik ben de weg kwijt...
ik wou hem al naar weest optimistisch weken schoppen maar dat kan ik niet....quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In je euforisch bloemetjes-dagboek.
Nee want het gaat niet over abonnementen...quote:
Kijk, dát was nog eens een positief forum. Nu kan ik nergens meer mn positivisme kwijtquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik wou hem al naar weest optimistisch weken schoppen maar dat kan ik niet....
Het grote kleine vreugde topic!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk, dát was nog eens een positief forum. Nu kan ik nergens meer mn positivisme kwijt
Ik voorzie een nieuw forum. Kan je een aparte reeks maken om schouderklopjes uit te delen aan mensen die FOK! en SwJ goed schrijvenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nah, te beperkt. Mijn positivisme heeft eigen topics nodig.
Voor de verandering niet nee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |