Nee, zeker niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, FOK! is een forum, KLB is een forum
Ja hoe? maak je zin eens af.quote:
Als dit niet onder invloed van bepaalde producten is geopend, snap ik de bedoeling van dit topic niet zo..quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Neen volledig nuchter, met XTC op had ik jullie allemaal ten huwelijk gevraagd![]()
Dit topic heeft toch een duidelijke klachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen. Het gaat vooral om het gedeelte waar mensen elk topic dat ze verzinnen in KLB posten. Ook al hoort het daar helemaal niet. Let er gewoon even op, man.
Drugs sub-forum?quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit topic heeft toch een duidelijke klachtIn ONZ had het misstaan want het is waar. In GC tja wat zet je in GC. In sport past het niet ook niet MUZ of OUD of 40+ ik zou niet weten waar ik het anders neer had moeten zetten
Hee je bent er nog, je zou toch weggaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zo noemen ze mijn hier op de foks.
Ja idd vond ik ook wel :Squote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
"Mn koning" wordt blijkbaar "van klb" genoemd. Beetje vreemd.
Lees anders de OP nog eens grondig door, ik verwacht een essay over de OP van 1000 woorden vanmiddag om 2 uurquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:10 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als dit niet onder invloed van bepaalde producten is geopend, snap ik de bedoeling van dit topic niet zo..
Ja die ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/60
Oke,quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Lees anders de OP nog eens grondig door, ik verwacht een essay over de OP van 1000 woorden vanmiddag om 2 uur
Ze zitten je wel hoog hè, de drugs?quote:
Ja, binnenkort.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hee je bent er nog, je zou toch weggaan.
watsmetjou?quote:
Ja sorry al weken niks gehadquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze zitten je wel hoog hè, de drugs?
Je weet kennelijk niet het doel van de verschillende subfora. In ONZ kan je best zo'n topic kwijt. Dat mensen er tegenwoordig de grootste bullshit posten is jammer, maar neemt niet weg dat het beter geschikt is dan hier. GC geef je zelf al aan: je weet niet eens wat je daar moet posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit topic heeft toch een duidelijke klachtIn ONZ had het misstaan want het is waar. In GC tja wat zet je in GC. In sport past het niet ook niet MUZ of OUD of 40+ ik zou niet weten waar ik het anders neer had moeten zetten
Wat is dat nou voor achterlijk verhaal? Waarom zou je per se een klacht moeten verzinnen? Sowieso een klacht verzinnen.quote:Wat is nou de klacht, nou de klacht is dat het niet te doen is om telkens een klacht te verzinnen op deze mooie wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |