quote:Klik je weer een nietszeggend topic aan.
Oh?quote:
tru is nog wel te pruimen. OUD daarin tegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
met name TRU of OUD
"Wij zijn ouders, help we hebben het zo druk. Maar we spammen toch even heel Fok! vol"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
tru is nog wel te pruimen. OUD daarin tegen
kleine tim's eerste stapjes. Is het geen schatje. Echt een wolk van een kind hoor. Af en toen een echte deugniet, maar dat maakt em zo leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
"Wij zijn ouders, help we hebben het zo druk. Maar we spammen toch even heel Fok! vol"
OUD
Oneens, als iemand slechts 1 interesse heeft en bijv. alleen in een TV topic post moet hij/zij dat lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
Nog erger: mensen die zich slechts tot één topic beperken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef wise het volgende:
[..]
kleine tim's eerste stapjes. Is het geen schatje. Echt een wolk van een kind hoor. Af en toen een echte deugniet, maar dat maakt em zo leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat dus. Ik voel me aangesproken.quote:
Een TV topic?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:04 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Oneens, als iemand slechts 1 interesse heeft en bijv. alleen in een TV topic post moet hij/zij dat lekker zelf weten.
Bedankt voor de samenvatting van de OP.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:04 schreef Borstenmannetje het volgende:
Waar kan ik mij inschrijven FTW!
Ja, een topic over een TV show/serie bijvoorbeeld.quote:
En wat is dan voor jou het verschil met iemand die blijkbaar alleen maar kan klagen en dus enkel in KLB vertoeft?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:04 schreef Airlocker het volgende:
Oneens, als iemand slechts 1 interesse heeft en bijv. alleen in een TV topic post moet hij/zij dat lekker zelf weten.
Mijn baby moet kotsen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:02 schreef wise het volgende:
[..]
kleine tim's eerste stapjes. Is het geen schatje. Echt een wolk van een kind hoor. Af en toen een echte deugniet, maar dat maakt em zo leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |